30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
pranie, chemické čistenie, žehlenie, bielizeň, textil
Služba
1. Pranie, chemické čistenie a žehlenie bielizne a textilu, jeho odvoz a dovoz podľa požiadaviek objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa |
1.1. pranie, |
1.2. chemické čistenie, |
1.3. žehlenie vyčistenej bielizne a ostatného textilného sortimentu, |
1.4. odvoz znečistenej bielizne a dovoz čistej bielizne a ostatného textilného sortimentu na miesto plnenia, |
1.5. triedenie, skladanie, viazanie a balenie bielizne a ostatného textilného sortimentu, |
1.6. preberanie a odovzdávanie bielizne a ostatného textilného sortimentu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Blúza bledozelená (služobná rovnošata) | ks | 80 | ||
Smokingové sako čierne | ks | 50 | ||
Smokingové nohavice čierne | ks | 50 | ||
Čierny klobúk s perom k historickej rovnošate | ks | 80 | ||
Nohavice vz.98 k služobnej rovnošate | ks | 80 | ||
Kabát spodný dolomán k historickej rovnošate | ks | 80 | ||
Obrus biely všetky druhy | ks | 55 | ||
Obrus farebný všetky druhy | ks | 55 | ||
Pás vrchný k historickej rovnošate CŠ OS SR (opasok) | ks | 80 | ||
Košeľa biela k historickej rovnošate | ks | 80 | ||
Nohavice k historickej rovnošate | ks | 80 | ||
Kabátec vrchný k historickej rovnošate | ks | 80 | ||
Plachta farebná | ks | 48 | ||
Plášť ľahký (letný) | ks | 80 | ||
Plášť zimný | ks | 32 | ||
Uterák | ks | 48 | ||
Uterák froté | ks | 30 | ||
Utierka | ks | 47 | ||
Blúza poľná vz.2007 DP Les | ks | 2 | ||
Čiapka vz.2007 DP Les | ks | 2 | ||
Nohavice poľné vz.2007 DP Les | ks | 2 | ||
Čiapka vz. 98 k služobnej rovnošate | ks | 80 |
Názov |
1. Dodanie služby bude prebiehať na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok po dobu trvania zmluvy, ktoré budú doručené elektronicky, objednávateľ vystaví maximálne 1 objednávku týždenne. |
2. Zodpovední zástupcovia objednávateľa dohodnú s dodávateľom harmonogram odvozu a dovozu bielizne a textilu. |
3. Termíny a kontaktné osoby objednávateľa budú uvedené v jednotlivých objednávkach. |
4. V prípade potreby môže objednávateľ požadovať poskytnutie služby aj mimo časový interval uvedený v dohodnutom harmonograme, v takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje odviezť znečistenú bielizeň a textil nasledujúci pracovný deň od nahlásenia požiadavky objednávateľa a doviezť čistú bielizeň a textil najneskôr do 7 kalendárnych dní, resp. v kratšom intervale podľa požiadavky objednávateľa. |
5. Dodávateľ musí bez meškania informovať objednávateľa a vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu zmluvy. |
6. Celková zmluvná cena plnenia je stanovená v rozsahu predpokladaného množstva uvedených jednotlivých druhov bielizne a textilu. |
7. Cena za poskytnutie služby bude fakturovaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb. |
8. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
9. Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane dopravy (zberu znečistenej bielizne a textilu z miesta určenia, rozvozu čistej bielizne na miesto určenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia bielizne a ostatného textilného sortimentu a poskytnutých kontajnerov. |
10. Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečistenej bielizne a ostatného textilného sortimentu spíše na výdajku - prevodku názov organizácie, presný druh a počet bielizne a textilu, dátum odovzdania bielizne, lehotu dodania bielizne a textilu a podpisy osôb zodpovedných za manipuláciu za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistej bielizne a textilu vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého sortimentu, ktorý pri prevzatí bielizne a textilu objednávateľ potvrdí svojim podpisom. |
11. Plnenie zmluvy podľa potrieb objednávateľa s fakturáciou 1 x mesačne, faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. |
12. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
13. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátené skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody dodávateľom a udelenie negatívnej referencie. |
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
16. Táto zmluva sa uzatvára na dobu do 15.12.2022 od nadobudnutia účinnosti zmluvy resp. do naplnenia zmluvného finančného objemu podľa tohto, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
17. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
17.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre), ceny budú platné ako maximálne, |
17.2. prepočet zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, podľa rozpisu jednotkových cien pre všetky položky, ktoré predkladá objednávateľovi, |
17.3. doklad preukazujúci, že dodávateľ je oprávnený podnikať v predmete tejto zmluvy, |
17.3.1. ak dodávateľ na niektorú časť predmetu tejto zmluvy využije kapacity inej osoby (jeho subdodávateľa) dodávateľ musí originálmi alebo overenými dokladmi preukázať, že: |
a) s osobou, ktorá zabezpečí niektorú položku predmetu tejto zmluvy (jeho subdodávateľom), má dodávateľ uzavretú písomnú zmluvu, |
b) táto osoba (jeho subdodávateľ) je oprávnená podnikať v rámci definovanej položky zmluvy, |
18. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
18.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
18.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie /opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov podľa bodov 17. (17.1, 17.2,17.3 a 17.3.1 a,b) alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa podľa bodov 17. (17.1, 17.2,17.3 a 17.3.1 a,b), ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
20. Reklamácie: |
20.1. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom reklamačných hárkov, ktoré vyplnia poverené kontaktné osoby. Zle opraná a poškodená bielizeň a ostatný textil budú osobitne zabalené a označené. |
20.2. Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň a textil, ako aj iné nedodržiavanie zmluvných podmienok, napr. termíny preberania a dodania bielizne a textilu. |
20.3. Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť maximálne do 5 pracovných dní. |
20.4. V prípade, že objednávateľ počas platnosti zmluvy uplatní voči dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a táto skutočnosť bude mať za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
21. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
22. Miesto plnenia: Bratislava |
24. Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STN EN ISO 3758; STN EN ISO 105-C06; STN EN ISO 105-C07; STN EN ISO 105-C08; STN EN ISO 105-C09; STN EN ISO 105-C09:2004/A1; STN EN ISO 105-C10; STN EN ISO 105-C12; STN EN ISO 105-C12:2006/OpravaAC; STN EN ISO 105-D01; STN EN ISO 105-D02; STN EN ISO 105-E01; STN EN ISO 105-E07; STN EN ISO 105-E08; STN EN ISO 105-E09; STN EN ISO 105-E11; STN EN ISO 105-E12; STN EN ISO 105-X11; STN EN ISO 15797; STN EN ISO 3175-1; STN EN ISO 3175-2; STN EN ISO 3175-3; STN EN ISO 3175-4 a STN EN 12241 |
Regrútska 1, Bratislava - mestská časť Vajnory, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
20.06.2022 07:00 — 15.12.2022 10:00
1,00 položky opisného formulára
6 500,00
5 416,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.
10.06.2022 08:42
16.06.2022 10:00
16.06.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2022 12:59 - Vstupná ponuka | 6 499,13 | € | Cena s DPH |
13.06.2022 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 499,13 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: