• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 15:04
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2022 10:50

Detail zákazky Z20226034

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 15:04
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2022 10:50

Základné údaje

Z20226034

OF-255495

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6580233

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

00603783

NESS Slovensko, a.s.

Galvaniho 15/C, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie produktu KEIKAI Enterprise Edition

licencie, technická podpora

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. licencie KEIKAI EE Perpetual Commercial License for One (1) Web Server (Virtual Two Quad-Core) vrátane ich technickej podpory na 1 rok
Funkcia
Objednávateľ v súčasnosti disponuje open free verziou produktu KEIKAI, ktorá spôsobuje obmedzenia v prevádzke. Z uvedeného dôvodu sú požadované konkrétne produkty miesto všeobecného opisu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
licencie KEIKAI EE Perpetual Commercial License for One (1) Web Server (Virtual Two Quad-Core) vrátane ich technickej podpory na 1 rok ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výrobca softvéru Potix Corporation 7F-2, No. 23, Sec. 1, Changan E. Road Taipei 104, Taiwan
 2. licencie KEIKAI EE Perpetual Commercial License for One (1) Web Server (Virtual Two Two-Core) vrátane ich technickej podpory na 1 rok
Funkcia
Objednávateľ v súčasnosti disponuje open free verziou produktu KEIKAI, ktorá spôsobuje obmedzenia v prevádzke. Z uvedeného dôvodu sú požadované konkrétne produkty miesto všeobecného opisu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
licencie KEIKAI EE Perpetual Commercial License for One (1) Web Server (Virtual Two Two-Core) vrátane ich technickej podpory na 1 rok ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
výrobca softvéru Potix Corporation 7F-2, No. 23, Sec. 1, Changan E. Road Taipei 104, Taiwan
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na jeden rok od dodania predmetu zmluvy a  v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
2. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu predmetu zmluvy tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zmluvy s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
4. Dodávateľ sa zaväzuje prostredníctvom elektronickej pošty doručiť objednávateľovi licenčné certifikáty (vrátane licenčných kľúčov) v termíne do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
5. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po podpísaní preberacieho protokolu k licenčným certifikátom objednávateľom.
6. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 13 Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
7. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom.
8. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia objednávateľom za túto DPH, sa dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť objednávateľovi túto DPH v plnej výške do 10 dní od doručenia jej vyúčtovania dodávateľovi.
9. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím 3 pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu.
10. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. V tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy.
11. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Dodávateľ vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne písomne informovať.
12. Objednávateľ a dodávateľ určia najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy kontaktné osoby, ktoré budú mať poverenie s druhou zmluvou stranou komunikovať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. Každá zmena v zozname kontaktných osôb musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane najneskôr do 7 dní pred vykonaním zmeny.
13. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o emailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, na ktorých môže objednávateľ požadovať dodanie predmetu tejto zmluvy.
14. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení zmluvy.
15. Porušenie povinností v zmysle bodov 2, 3, 4, a 13 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

18.06.2022 09:00 — 24.06.2022 15:00

1,00 sada

25 000,00

25 000,00

Požadujeme predložiť podrobný rozpis položiek bez uvedenia cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.06.2022 15:04

15.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2022 10:02 - Vstupná ponuka 24 999,00 € Cena bez DPH
15.06.2022 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka 24 989,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS