• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2022 10:50

Detail zákazky Z20226033

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 15:17
  •    Predkladanie ponúk
    16.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.06.2022 10:50

Základné údaje

Z20226033

OF-255422

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6585446

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

skrinka vysoká, skrinka poličková, šatníková skriňa, pracovný stôl, ergonomický stôl, rokovací stôl, plastová stolička, kancelárska stolička, rokovacia stolička, kresielko, konferenčný stolík.

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
Nákup kancelárskeho nábytku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pol.č.1:Skriňa vysoká pootvorená ks 28
šírka cm 80
hĺbka cm 44
výška cm 195
pol.č.2: Skriňa vysoká pootvorená kombinovaná 2+2 dvere ks 10
šírka cm 80
hĺbka cm 44
výška cm 195
pol.č.3: Skriňa vysoká poličková zatvorená ks 30
šírka cm 80
hĺbka cm 44
výška cm 195
pol.č.4:  Skriňa stredne nízka ks 15
výška cm 122
šírka cm 80
hĺbka cm 40
pol.č.5: Šatníková skriňa ks 5
šírka cm 80
výška cm 185
hĺbka cm 42
pol č.6: Kontajner zásuvky - drevo ks 44
hĺbka cm 43
šírka cm 59,6
výška cm 71,2
pol.č.7: Stôl pracovný ks 38
dĺžka cm 160
šírka cm 70
výška cm 73,7
pol.č.8: Stôl pracovný ergonomický ľavý ks 3
1400/800x1200/420x750mm mm 1400/800x1200/420/x750
pol.č.9: Stôl pracovný ergonomický pravý ks 3
1400/800x1200/420x750mm mm 1400/800x1200/420x750
pol.č.10: Rokovací stôl ks 10
dĺžka cm 180
šírka cm 75,5
výška cm 80
pol.č.11: Rokovací stôl malý, spojovacia doska v strede ks 15
šírka cm 68
výška cm 74
hĺbka cm 51
pol. č.12: Plastová stolička, materiál - oceľ, farba podstavca - chróm, materiál - polypropylén, farba - šedá, čierna, biela ks 30
výška sedu cm 43,50
hĺbka cm 40
šírka sedáka cm 40,50
nosnosť kg 110
pol.č.13: Kancelárska stolička - opierka rúk, čalúnené operadlo, výškové nastavenie sedadla, pogumované kolieska, chróm kríž ks 70
pol.č.14: Rokovacia stolička, kombinácia masív, opierka - látka, farba látky - bordová, vanilka ks 70
výška sedenia cm 46
hĺbka sedu cm 40
výška cm 98
nosnosť kg 100
pol. č. 15: Kresielko - čalúnené, farba - sivá, hnedá ks 12
pol.č. 16: Konferenčný stolík farba čerešňa, rozmery - 700x700x500 mm ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Korpusy skríň po obvode vyrobené z LTD lamino v hrúbke 18-19 mm. V zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke a vystužené dvomi panelovými priečkami v hrúbke min. 18 mm.
Všetky police vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm a ukotvené napevno, drevenými kolíkmi a zabezpečené proti vysunutiu.
Skrine vybavené nastaviteľnými klzákmi s možnosťou ich rektifikácie.
Dvierka vybavené kovaním Hettich, úchytky kovové s uchytením na metrický závit, uzamykateľné.
Krycie dosky skríň vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm, vybavené ABS hranami v hrúbke 2 mm.
Stoly vyrobené z materiálu v hrúbke 25 mm po obvode vrchných plátov vybavené s ABS hranami v hrúbke 2 mm a so zabudovanými káblovými prechodkami.
Podnože na predných plochách písacích stolov štandardne vybavené ABS v hrúbke 2 mm.
Kontajnery s centrálnym uzamykaním na pogumovaných kolieskach alebo nastaviteľných klzákoch so spevnenými Metabox zásuvkami, vystužené po bokoch kovovým profilom a spevneným panelovým dnom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nábytok požadujeme dodať v zmontovanom stave už od dodávateľa, v čiastkovom množstve, spresnenom v objednávkach a následne s umiestnením podľa individuálnych potrieb odberateľa.
Nábytok na základe objednávok odberateľa požadujeme dodať najneskôr 15 dní odo dňa doručenia objednávky.
Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať
Cena sa rozumie vrátane montáže. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru na miesto plnenia.
Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť , správne prevedenie montáže. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp.nesúladu dodávky s údajmi na dodacom list je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo jednotlivých druhov tovaru tvoriaceho predmet plnenia Rámcovej dohody. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia Rámcovej dohody bude závisieť od potrieb Objednávateľa.
Dodávateľ si nemôže nárokovať odber všetkých druhov a kusov tovaru uvedených v Rámcovej dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtov uvedených v Rámcovej dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani nárok na odstúpenie od Rámcovej dohody z tohto dôvodu.
Platnosť zmluvy končí aj vyčerpaním celkovej ceny uvedenej v zmluve ak táto skutočnosť nastane skôr, ako uplynie doba platnosti zmluvy
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíková 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

33 000,00

27 500,00

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2022 15:17

16.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 238
 7
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2022 06:50 - Vstupná ponuka 33 000,00 € Cena s DPH
13.06.2022 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 31 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS