17335469
Kysucká nemocnica s poliklinikou Čadca
Palárikova 2311, Čadca, 02216, SVK
35746343
SIAD Slovakia spol. s r. o.
Rožňavská 17, Bratislava, 83104, SVK
Medicinálny kvapalný kyslík a prenájom odparovacej stanice
medicinálny kvapalný kyslík, prenájom odparovacej stanice
Tovar, Služba
1. Medicinálny kvapalný kyslík a prenájom odparovacej stanice
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávky medicinálneho kvapalného kyslíka a prenájom odparovacej stanice |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Medicinálny kvapalný kyslík | kg | 225 000 | ||
Prenájom odparovacej stanice | mesiacov | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
odparovacia stanica | zásobník na kvapalný medicinálny kyslík s telemetriou ( diaľkovým snímaním stavu kvapaliny v nádrži) s minimálnym objemom 20 000 litrov s dodaním a inštaláciou na existujúce rozvody |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa |
Množstvo plynu uvedené v objednávkovom formulári je len orientačné na základe predpokladu spotreby na zmluvné obdobie. Kupujúci si vyhradzuje právo neodobrať v zmluvnom období celé uvedené množstvo, pričom predávajúcemu nevzniká nárok na žiadnu sankciu či právo na iné plnenie zo strany kupujúceho. |
Vyžaduje sa dodávka predmetu kúpy do troch dní /72 hodín/ od doručenia objednávky (emailom alebo telefonicky). |
Verejný obstarávateľ požaduje prenajať zásobovacie zariadenie – zásobník na kvapalný medicinálny kyslík s telemetriou (diaľkovým snímaním stavu kvapaliny v nádrži) s minimálnym objemom 20 000 litrov s dodaním a inštaláciou na existujúce rozvody. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby bolo možné diaľkovo sledovať stav kvapaliny v nádrži na počítači určenom verejným obstarávateľom. |
Počas trvania zmluvy dodávateľ zabezpečí opravu odparovacej stanice do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. zabezpečí do 24 hodín náhradné zásobovanie. |
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa doručenia. Nájomné je splatné mesačne pozadu na základe faktúry, ktorú vystaví prenajímateľ nájomcovi po uplynutí každého kalendárneho mesiaca. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru a súvisiacich služieb podľa tejto zmluvy je predávajúci povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,025 % z kúpnej ceny tovaru/služieb, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal, a to za každý deň omeškania. |
Dodávka medicinálneho kvapalného kyslíka bude prebiehať podľa potreby kupujúceho na základe čiastkových objednávok, cca 12 000 kg jedna dodávka (v závislosti od veľkosti zásobovacieho zariadenia) |
Vrátane bezplatnej inštalácie odparovacej stanice na existujúce rozvody v mieste plnenia zmluvy. |
Vrátane odborného zaškolenia personálu určeného verejným obstarávateľom. |
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Po skončení nájmu je prenajímateľ povinný prísť prevziať predmet nájmu na miesto inštalácie a na svoje náklady demontovať (odinštalovať) a odviezť. Demontáž predmetu nájmu vykonáva výlučne prenajímateľ v primeranej lehote, ktorú určí verejný obstarávateľ po skončení tejto zmluvy. |
Prenajímateľ je povinný zabezpečiť poistenie predmetu nájmu na svoje náklady. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Vysúťažená cena je konečná a dodávateľ si nemôže vyúčtovávať žiadne ďalšie úkony. V prípade, že tak urobí, tieto budú fakturované v nulovej hodnote. |
Názov | Upresnenie |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Rozhodnutie alebo povolenie MZ SR na zaobchádzanie s liekmi na veľkodistribúciu medicinálnych plynov | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad ŠÚKL o registrácii humánneho lieku kyslík medicinálny kvapalný | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť podrobný technický opis ponúkanej odparovacej stanice, s uvedením obchodného názvu, resp. typového označenia a údajmi deklarujúcimi technicko-medicínske parametre ponúkaného zariadenia. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť vysúťaženú cenu zákazky (cena za 1kg med. kyslíka, ADR poplatok, cestovný poplatok, cena za mesačný nájom odparovacej stanice a ostatné poplatky) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Navrhnutá hodnota | Vrátane dopravy na miesto plnenia - uviesť mesto |
nakoľko cena má byť vrátane dopravy nie je možné bez udania miesta dodania správne kalkulovať cenu.
Palárikova 2311, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
12
225 000,00 kg,
106 050,00
106 050,00
Vlastný návrh musí obsahovať popis položiek podľa OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.06.2022 08:54
15.06.2022 09:00
15.06.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.06.2022 09:46 - Vstupná ponuka | 106 050,00 | € | Cena bez DPH |
14.06.2022 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 106 049,80 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: