• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2022 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2022 09:50

Detail zákazky Z20226028

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2022 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2022 09:50

Základné údaje

Z20226028

OF-255696

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6564078

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok s ochrannými prvkami v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s § 152 ods. 2 zákona 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Stravovacia poukážka je určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach alebo na úhradu v obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na prípravu teplého jedla.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,50
Množstvo stravných poukážok pre rok 2022 ks 1 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu, kalendárny rok s vyznačením platnosti.
Stravná poukážka  obsahuje názov a logo Dodávateľa
Stravná poukážka musí byť chránená proti zneužitiu a falšovaniu je opatrená číselným alebo čiarovým kódom a ochrannými prvkami proti falšovaniu používanými pre tlač dokladov a cenných papierov
Balenie stravných poukážok v bločkoch alebo hárkoch
Stravná poukážka je účelovo viazaná cenina v papierovej forme
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vysúťažená cena zahŕňa náklady na tlač, doručenie stravovacích poukážok, balné, dane, poistenie, storno poplatky za vrátenie, manipulačný poplatok alebo náklady na výmenu stravovacích poukážok a akékoľvek ďalšie finančné plnenie a náklady spojené s dodaním predmetu zákazky.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy poskytne Objednávateľovi kontakt na kontaktnú osobu na strane Dodávateľa. V prípade zmeny kontaktnej osoby na strane Dodávateľa je tento povinný písomne informovať Objednávateľa.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí Dodávateľ do troch pracovných dní od odoslania čiastkovej objednávky Objednávateľom, plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok. Čiastkovú objednávku zadá Objednávateľ e-mailom na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Dodávateľa.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravovacích poukážok v závislosti od finančných zdrojov verejného obstarávateľa, prípadne od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej poukážky sa deje na základe vystavenia objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravovacej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Úspešný uchádzač je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravovacej poukážky akceptovať. Zmena nominálnej hodnoty poukážky je bezplatná.
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať zjavne poškodené stravné poukážky.  Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zabezpečiť ich výmenu v dodatočnej lehote do dvoch pracovných dní. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať Dodávateľ je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných stravovacích poukážok.
Verejný obstarávateľ má právo vrátiť nepoužité stravné poukážky Dodávateľovi z dôvodu skončenia príslušného emisného obdobia alebo z dôvodu prechodu na inú nominálnu hodnotu stravnej poukážky, alebo z iného nešpecifikovaného ďalšieho dôvodu. Výzva na prevzatie vrátených nepoužitých stravovacích poukážok bude zaslaná Dodávateľovi písomne.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky, a to buď vrátením finančnej čiastky zodpovedajúcej cene, ktorú verejný obstarávateľ za stravné poukážky uhradil, alebo dodaním nových  stravných poukážok na nové emisné obdobie v rovnakej nominálnej hodnote alebo na inú nominálnu hodnotu, a to v lehote oznámenej verejným obstarávateľom, ktorá nesmie byť kratšia ako 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy.
Po uplynutí doby platnosti stravných poukážok má Objednávateľ právo vrátiť Dodávateľovi nepoužité stravné poukážky do konca januára nasledujúceho kalendárneho roka bez storno poplatkov a Dodávateľ mu uhradiť čiastku zodpovedajúcu cene, ktorú verejný obstarávateľ za stravné poukážky uhradil.
Celková cena fakturovaná na základe jednotlivých objednávok za dodané stravné poukážky bude obsahovať:
1. cenu nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. cenu poplatku za poskytnuté služby
3. DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je Dodávateľ platcom DPH.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne na základe dodaného množstva stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Súčasťou faktúry je aj dodací list alebo iný doklad, ktorý potvrdzuje prevzatie poukážok zo strany Objednávateľa s vyznačením ich počtu a nominálnej hodnoty. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania sumy z účtu Objednávateľa. Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od objednávateľa preddavok na kúpnu cenu.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb Objednávateľa.
Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy mal Dodávateľ zápis v registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

16.06.2022 07:00 — 30.12.2022 15:00

1,00 celok

7 200,00

7 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Vlastný návrh požadujeme realizovať v súlade s osobitnými požiadavkami.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.06.2022 11:03

10.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.06.2022 11:43 - Vstupná ponuka 7 199,99 € Cena s DPH
06.06.2022 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka 7 199,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS