• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 17:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 17:45

Detail zákazky Z20226024

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 11:04
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 17:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 17:45

Základné údaje

Z20226024

OF-254290

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6574473

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie bezpečnostnotechnickej služby a technika požiarnej ochrany

preventívne a ochranné služby, ochrana zdravia pri práci

  • 71317200-5 - Služby súvisiace s ochranou zdravia a bezpečnosťou pri práci
  • 71317100-4 - Poradenské služby pre oblasť ochrany a kontroly pred požiarom a výbuchom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie bezpečnostnotechnickej služby a technika požiarnej ochrany
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečiť výkon činností bezpečnostnotechnickej služby v zmysle § 22 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o BOZP“), výkon technika požiarnej ochrany v rozsahu stanovenom § 9 ods. 2 zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o Ochrane pred požiarmi), a požiadaviek Úradu vlády Slovenskej republiky.
Pracovné oblasti vykonávané zamestnancami Úradu vlády Slovenskej republiky: administratíva, stravovanie, ubytovanie, autodoprava ,záhradná technika, údržba budov a vnútro areálových  komunikácii, obsluha plynových a tlakových zariadení
Oprávneným na poskytovanie služby, ktorá zodpovedá predmetu zákazky je uchádzač, ktorý je oprávnený prevádzkovať viazanú živnosť, predmetom ktorej je:                                         .
a) technik požiarnej ochrany alebo špecialista požiarnej ochrany - Osvedčenie technika požiarnej ochrany (TPO) v súlade s § 11 zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, zabezpečujúcich výkon činnosti v oblasti ochrany  pred  požiarmi. Osvedčenie musí mať platnosť minimálne po dobu trvania zmluvy.
b) bezpečnostnotechnické služby - Osvedčenie bezpečnostného technika (BT) v súlade s § 21 a § 22 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zabezpečujúci jednotlivé činnosti bezpečnostnotechnických služieb. Osvedčenie musí mať platnosť minimálne po dobu trvania zmluvy.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výkon činnosti bezpečnostného technika v zmysle  všeobecne záväzných právnych predpisov v oblasti BOZP:
1. Sledovať zmeny všeobecne záväzných právnych predpisov o BOZP, informovať  o týchto zmenách a o ich vplyve na plnenie si povinností zamestnávateľa a na potrebu aktualizácie predpísanej dokumentácie, počas trvania zmluvného vzťahu
2. Vykonávať pravidelné kontroly pracovísk v objektoch a priestoroch Úradu vlády SR podľa harmonogramu, resp. podľa potreby, pri ktorých bude najmä: počas trvania zmluvného vzťahu
a) zisťovať nebezpečenstvá a ohrozenia všetkých zamestnancov, najmä pri osobitných skupinách zamestnancov, počas trvania zmluvného vzťahu
b) kontrolovať, či pracoviská, komunikácie, stroje, zariadenia, nástroje, materiály, pracovné pomôcky, pracovné postupy, usporiadanie pracovných miest a organizácia práce neohrozujú bezpečnosť a zdravie zamestnancov, počas trvania zmluvného vzťahu
c) kontrolovať, či sa na pracoviskách v zmluvných objektoch používajú bezpečné pracovné postupy, počas trvania zmluvného vzťahu
d) kontrolovať dodržiavanie príslušných právnych predpisov na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, zásad bezpečnej práce a bezpečného správania sa na pracovisku, počas trvania zmluvného vzťahu
e) kontrolovať označovania pracovísk a zariadení, ktoré môžu ohroziť alebo poškodiť zdravie zamestnancov, počas trvania zmluvného vzťahu
f) tam, kde sa používajú a skladujú nebezpečné látky, alebo sa používajú technológie a zariadenia, pri ktorých zlyhaní môže dôjsť k ohrozeniu života a zdravia zamestnancov, iných fyzických osôb a k ohrozeniu okolia, kontrolovať, či prebehlo riadne a preukázateľné oboznámenie sa s nimi a výcvik zamestnancov a či sú títo vybavení podľa osobitných požiadaviek na zistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a či sa dodržiavajú opatrenia na obmedzenie následkov ohrozenia života a zdravia, počas trvania zmluvného vzťahu
g) kontrolovať stav bezpečnosti technických zariadení, počas trvania zmluvného vzťahu
h) kontrolovať dodržiavanie zákazu fajčenia na pracoviskách, počas trvania zmluvného vzťahu
i) na požiadanie sa zúčastňovať  v súčinnosti so zástupcom Úradu vlády SR, na kontrole, či zamestnanci Úradu vlády SR nie sú v pracovnom čase pod vplyvom alkoholu alebo psychotropných látok, počas trvania zmluvného vzťahu
j) kontrolovať používanie osobných ochranných pracovných prostriedkov, ochranných zariadení a iných ochranných opatrení, počas trvania zmluvného vzťahu
k) v prípade, že budú pri kontrole zistené závažné nedostatky, ktoré môžu vážne ohroziť bezpečnosť a zdravie zamestnancov, prípadne poruchy na technickom zariadení bude tento stav hlásiť ihneď poverenému vedúcemu zamestnancovi, počas trvania zmluvného vzťahu
l) tam, kde sa používajú a skladujú nebezpečné látky, alebo sa používajú technológie a zariadenia, pri zlyhaní ktorých môže dôjsť k ohrozeniu života a zdravia zamestnancov, iných fyzických osôb a k ohrozeniu okolia bude: počas trvania zmluvného vzťahu
-  navrhovať vybavenia zamestnancov podľa osobitných požiadaviek na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, počas trvania zmluvného vzťahu
- určovať a navrhovať ochranné opatrenia, ktoré sa musia vykonávať, ak je to potrebné pre zabezpečenie ochrany zdravia pri práci, pri vykonávaní pracovných činností a pracovných postupov, počas trvania zmluvného vzťahu
- vykonávať kontroly dodržiavania jednotlivých lehôt, pravidelných lekárskych preventívnych prehliadok, vzhľadom na mieru ohrozenia zdravia jednotlivých pracovných skupín. počas trvania zmluvného vzťahu
3. Vypracovávať, aktualizovať, kontrolovať a viesť predpísanú dokumentáciu BOZP v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR v oblasti BOZP, ktorú tvoria najmä: počas trvania zmluvného vzťahu
a) záznamy a evidencie o vykonaní kontroly v zmluvných objektoch v knihe kontrol s návrhom príslušných opatrení, ktoré predkladá príslušnému vedúcemu, počas trvania zmluvného vzťahu
b) pravidlá o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a návrhy vnútorných predpisov Úrad vlády SR pre zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, počas trvania zmluvného vzťahu
c) posudzovanie rizík a vypracúvanie písomných dokumentov o posúdení rizík u všetkých profesií, najmä pri osobitných skupinách zamestnancov, počas trvania zmluvného vzťahu
d) zoznam osobných ochranných pracovných prostriedkov, ktoré sa musia poskytovať zamestnancom, na základe posúdenia rizík, počas trvania zmluvného vzťahu
e) opatrenia na odstraňovanie nebezpečenstiev a ohrození a tam, kde to podľa dosiahnutých vedeckých a technických poznatkov nie je možné, vypracúvanie písomného dokumentu o vyhodnotení týchto neodstrániteľných ohrození, plánovanie a vykonávanie opatrení na ich obmedzenie. počas trvania zmluvného vzťahu
4. na základe výsledku preventívnych prehliadok navrhovať objednávateľovi prípadné meranie a hodnotenie faktorov pracovného prostredia, ako sú hladina hluku, intenzita osvetlenia, prašnosť a pod., počas trvania zmluvného vzťahu
5. zúčastňovať sa vyšetrovania príčiny vzniku pracovných úrazov, iný úraz, a oznamovať ich vznik príslušným orgánom, spôsobom ustanoveným osobitným predpisom a vypracovávať záznam o registrovanom pracovnom úraze, počas trvania zmluvného vzťahu
6. zastupovať Úrad vlády SR voči orgánom štátneho dozoru, spolupracovať s kontrolnými a nadriadenými orgánmi, počas trvania zmluvného vzťahu
7. zabezpečovať odstraňovanie nedostatkov zistených orgánmi štátneho dozoru a nedostatkov zistených počas vykonávaných pravidelných previerok bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, počas trvania zmluvného vzťahu
8. vypracovávať správy o plnení úloh a povinností Úrad vlády SR na úseku BOZP a správy z vykonaných previerok, počas trvania zmluvného vzťahu
9. kontrola regálov a rebríkov. počas trvania zmluvného vzťahu
Výkon činností technika požiarnej ochrany v rozsahu stanovenom podľa § 9 ods. 2 zákona o ochrane pred požiarmi ako aj tieto ďalšie činnosti:
1. Sledovať zmeny všeobecne záväzných právnych predpisov o ochrane pred požiarmi, informovať týchto zmenách a o ich vplyve na plnenie si povinností Úradu vlády SR ako právnickej osoby a na potrebu aktualizácie predpísanej dokumentácie, počas trvania zmluvného vzťahu
2. vykonávať preventívne protipožiarne prehliadky, protipožiarne prehliadky pozostávajúce najmä z týchto činností: počas trvania zmluvného vzťahu
a) kontroly organizačného zabezpečenia ochrany pred požiarmi na pracoviskách, počas trvania zmluvného vzťahu
b) porovnania skutočného stavu s dokumentáciou ochrany pred požiarmi, počas trvania zmluvného vzťahu
c) kontroly stavebného riešenia zmluvných objektov, najmä z prevádzkového hľadiska , počas trvania zmluvného vzťahu
d) kontroly voľnosti únikových ciest východov, počas trvania zmluvného vzťahu
e) kontroly skladovania horľavých látok a manipulácie s nimi, počas trvania zmluvného vzťahu
f) kontroly funkčnosti protipožiarnych zariadení, počas trvania zmluvného vzťahu
g) kontroly prevádzkovania a stavu technických zariadení a technologických zariadení, počas trvanie zmluvného stavu
h) kontroly označenia a vybavenia pracovísk a priestorov príslušnými príkazmi, zákazmi a pokynmi, počas trvania zmluvného vzťahu
3. v objektoch, v ktorých nie sú jednoduché podmienky z hľadiska evakuácie organizovať a vyhodnocovať cvičné požiarne poplachy raz za 12 mesiacov, počas trvania zmluvného vzťahu
4. vypracovávať, aktualizovať, kontrolovať a viesť predpísanú dokumentáciu ochrany pred požiarmi v zmysle záväzných právnych predpisov v oblasti ochrany pred požiarmi, ktorú tvoria najmä: počas trvania zmluvného vzťahu
a) požiarna identifikačná karta, počas trvania zmluvného vzťahu
b) požiarny poriadok pracoviska, počas trvania zmluvného vzťahu
c) požiarne poplachové smernice, počas trvania zmluvného vzťahu
d) požiarny evakuačný plán, počas trvania zmluvného vzťahu
e) požiarna kniha, počas trvania zmluvného vzťahu
f) analýza nebezpečenstva vzniku požiaru v priestoroch so zvýšeným požiarnym rizikom, počas trvania zmluvného vzťahu
g) zoznam objektov a prehľad miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru, počas trvania zmluvného vzťahu
h) doklady o kontrole požiarnych zariadení , počas trvania zmluvného vzťahu
i) údaje o požiaroch, príčinách vzniku požiarov, správy o výsledkoch vykonaných rozborov a o vykonaných opatreniach na úseku ochrany pred požiarmi, počas trvania zmluvného vzťahu
j) dokumentácia o školení zamestnancov o ochrane pred požiarmi - kontrola, počas trvania zmluvného vzťahu
k) dokumentácia o školení osôb zabezpečujúcich ochranu pred požiarmi v mimopracovnom čase, počas trvania zmluvného vzťahu
l) dokumentácia o odbornej príprave protipožiarnych asistenčných hliadok, počas trvania zmluvného vzťahu
m) písomný pokyn na zabezpečenie ochrany pred požiarmi pre činnosti so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru počas trvania zmluvného vzťahu
5. vykonať odbornú prípravu asistenčnej protipožiarnej hliadky v prípade jej zriadenia, počas trvania zmluvného vzťahu
6. vykonať školenie osôb zabezpečujúcich ochranu pred požiarmi v mimopracovnom čase v objektoch kde sú resp. budú takéto osoby určené, počas trvania zmluvného vzťahu
7. zastupovanie Úradu vlády SR voči orgánom štátneho požiarneho dozoru v prípade vykonávania protipožiarnych kontrol, počas trvania zmluvného vzťahu
8. konzultovať s Úradom vlády SR odstraňovanie nedostatkov zistených orgánmi štátneho dozoru a nedostatkov zistených počas preventívnych protipožiarnych prehliadok a cvičných požiarnych poplachov, počas trvania zmluvného vzťahu
9. spolupracovať pri plnení opatrení pri podujatiach organizovaných Úradom vlády SR, na ktorých sa zúčastňuje väčší počet osôb, počas trvania zmluvného vzťahu
10. spolupracovať pri činnostiach so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru vykonávaných zamestnancami Úradu vlády SR, vypracovať písomný pokyn na zabezpečenie ochrany pred požiarmi pre činnosti so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru, počas trvania zmluvného vzťahu
11. vykonávať kontrolu a údržbu protipožiarnych uzáverov, počas trvania zmluvného vzťahu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom výkonu poskytovania služby sú pracoviská objednávateľa, ktorých zoznam  sa nachádza v prílohe opisného formulára.
2. Zmluva sa uzatvára na 36 mesiacov od 13.07.2022 do 12.07.2025.
3. Poskytovateľ je oprávnený vykonávať len činnosti, na ktoré má platné oprávnenie.
4. Poskytovateľ je povinný pri vykonávaní zmluvných činností vystupovať ako zástupca objednávateľa, preukazovať sa v zmluvnom objekte voči objednávateľovi a tretím osobám preukazom, ktorý mu pre výkon činností vystavil objednávateľ, nosiť viditeľne označenie podľa pokynov objednávateľa, používať pre dokladovanie a vykazovanie vykonaných prác objednávateľom vopred schválené tlačivá a dodržiavať organizačné pokyny povereného zástupcu objednávateľa.
5. Poskytovateľ je povinný vykonávať zmluvné činnosti v súlade s predpismi pre bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, internými predpismi objednávateľa, s ktorými bol preukázateľne oboznámený. Je pri tom povinný udržiavať poriadok v priestoroch zmluvného objektu a dodržiavať pokyny povereného zástupcu objednávateľa.
6. Poskytovateľ je povinný vykonávať zmluvné činnosti tak, aby podľa možnosti neobmedzil riadne užívanie zmluvného objektu a nerušil prevádzku objednávateľa. Ak si jeho činnosť vzhľadom na jej charakter vyžiada obmedzenie riadneho užívania zmluvného objektu alebo rušenie prevádzky objednávateľa, je povinný o tom vopred informovať povereného zástupcu objednávateľa a vyžiadať si jeho súhlas.
7. Pre uskutočnenie všetkých svojich záväzkov bude poskytovateľ disponovať len kvalifikovanými odborníkmi požadovanej zdravotnej a odbornej spôsobilosti na vykonávanie jednotlivých činností.
8. Objednávateľ počas bežnej prevádzkovej doby zabezpečí poskytovateľovi nerušený prístup do zmluvného objektu a pokiaľ je to nutné, do všetkých priestorov a ku všetkým zariadeniam v zmluvnom objekte. Objednávateľ poskytne poskytovateľovi priestor na uschovanie predpísanej dokumentácie.
9. Poskytovateľ je povinný objednávateľovi predložiť do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy oprávnenia k výkonu činnosti technika OPP, právoplatné oprávnenia na poskytovanie bezpečnostnotechnickej služby resp. platné osvedčenie bezpečnostného technika.
10. Cenu za vykonané práce uhradí objednávateľ na základe faktúr poskytovateľa. Poskytovateľ vystaví objednávateľovi štvrťročne jednu faktúru. Prílohou faktúry musí byť vzájomne odsúhlasený súpis výkonov.
11. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Poskytovateľa. Objednávateľ uhradí Poskytovateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Poskytovateľa.
12.  V prípade škôd na zariadení objednávateľa, ktoré preukázateľne vznikli činnosťou poskytovateľa, tieto škody je povinný poskytovateľ nahradiť.
13. Poskytovateľ nezodpovedá za prípadné škody spôsobené nedbalosťou zamestnancov objednávateľa, tretími osobami a živelnými udalosťami a vyššou mocou bez porušenia svojej zmluvnej povinnosti.
14. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
15. Práva a povinnosti neupravené touto Zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

13.07.2022 00:00 — 12.07.2025 00:00

1,00 celok

90 364,14

75 303,45

Poskytovateľ je povinný vykonávať zmluvné činnosti v súlade s predpismi pre bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, internými predpismi objednávateľa, s ktorými bol preukázateľne oboznámený. Je pri tom povinný udržiavať poriadok v priestoroch zmluvného objektu a dodržiavať pokyny povereného zástupcu objednávateľa. Poskytovateľ je povinný vykonávať zmluvné činnosti tak, aby podľa možnosti neobmedzil riadne užívanie zmluvného objektu a nerušil prevádzku objednávateľa. Ak si jeho činnosť vzhľadom na jej charakter vyžiada obmedzenie riadneho užívania zmluvného objektu alebo rušenie prevádzky objednávateľa, je povinný o tom vopred informovať povereného zástupcu objednávateľa a vyžiadať si jeho súhlas.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2022 11:04

14.06.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 393
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2022 12:10 - Vstupná ponuka 90 120,00 € Cena s DPH
13.06.2022 08:00 - Najvýhodnejšia ponuka 82 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS