• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2022 11:48
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2022 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2022 12:40

Detail zákazky Z20226015

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 10:48
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2022 11:48
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2022 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2022 12:40

Základné údaje

Z20226015

OF-255685

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6615731

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46490485

Kravec, s.r.o.

Dobronivská cesta 8772, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Neplánované opravy a ošetrenia automobilov AVIA a ich modifikácií

Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50114100-8 - Oprava nákladných vozidiel

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Neplánované opravy a ošetrenia automobilov AVIA a ich modifikácií
Funkcia
Vykonanie opravy techniky. Opravu vykonať formou výmeny náhradných dielov nasledovne: oprava prednej nápravy minimálne v rozsahu: výmena čapov a púzdier závesných ramien, výmena guľových čapov nápravy, výmena guľových čapov spojovacej tyče na pákach riadenia, výmena prevodovky riadenia, výmena valca servoriadenia a geometria prednej nápravy. Oprava zadných bŕzd minimálne v rozsahu: výmena držiakov zadných bŕd, výmena brdových čeľustí, výmena brzdových valčekov, výmena brzdových bubnov. Výmena žhavičov.
Pri plnení zákazky je možné použiť len originálne náhradné diely a spotrebný materiál, prípadne náhrady schválené výrobcom ako ekvivalentné.
Vykonanie predmetu plnenia u objednávateľa. -
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto plnenia ČSA 1182, 962 31, Sliač
Ďalšie požadované práce: Servisné práce vykonať v rozsahu stanovenom výrobcom zariadenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických a elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho materiálu.
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly, poštovného a administratívnych úkonov.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami.
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní.
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní.
Úkony požadujem vykonať firmou autorizovanou výrobcom.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ poskytuje záruku na dodané náhradné diely a vykonané služby po dobu 6. mesiacov a zároveň sa zaväzuje poskytnúť tento záručný servis do 6. hodín od nahlásenia požiadavky zo strany objednávateľa - v mieste plnenia, bez účtovania dopravy, prípadne iných nákladov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

27.06.2022 15:00 — 15.07.2022 09:31

1,00 podľa opisného formulára

1 000,00

1 000,00

Dodávateľ uvedie vo vlastnom návrhu plnenia zákazky predpokladaný termín, v ktorom vykoná servis vozidla.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2022 10:48

24.06.2022 11:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2022 12:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 629
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2022 12:56 - Vstupná ponuka 997,00 € Cena s DPH
16.06.2022 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka 997,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS