30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46490485
Kravec, s.r.o.
Dobronivská cesta 8772, Zvolen, 96001, SVK
Neplánované opravy a ošetrenia automobilov AVIA a ich modifikácií
Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel
Služba
1. Neplánované opravy a ošetrenia automobilov AVIA a ich modifikácií
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie opravy techniky. Opravu vykonať formou výmeny náhradných dielov nasledovne: oprava prednej nápravy minimálne v rozsahu: výmena čapov a púzdier závesných ramien, výmena guľových čapov nápravy, výmena guľových čapov spojovacej tyče na pákach riadenia, výmena prevodovky riadenia, výmena valca servoriadenia a geometria prednej nápravy. Oprava zadných bŕzd minimálne v rozsahu: výmena držiakov zadných bŕd, výmena brdových čeľustí, výmena brzdových valčekov, výmena brzdových bubnov. Výmena žhavičov. |
Pri plnení zákazky je možné použiť len originálne náhradné diely a spotrebný materiál, prípadne náhrady schválené výrobcom ako ekvivalentné. |
Vykonanie predmetu plnenia u objednávateľa. - |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Miesto plnenia | ČSA 1182, 962 31, Sliač |
Ďalšie požadované práce: | Servisné práce vykonať v rozsahu stanovenom výrobcom zariadenia. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických a elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho materiálu. |
Zmluvná cena je konečná a obsahuje všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane: DPH, dopravy, montáže, kontroly, poštovného a administratívnych úkonov. |
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla alebo ju odovzdá osobne, minimálne v dvoch výtlačkoch pre potreby objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka. |
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Objednávateľ požaduje vykonanie zápisu do prevádzkovej dokumentácie techniky oprávnenou osobou (servisným technikom) a opatrenie vozidla potrebnými označeniami, resp. štítkami. |
Nedodržanie zmluvných podmienok alebo požadovaných technických špecifikácií sa bude považovať za hrubé porušenie zmluvy. Ak dodávateľ nevykonáva dielo podľa podmienok uvedených v zmluve alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní. |
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní. |
Úkony požadujem vykonať firmou autorizovanou výrobcom. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ poskytuje záruku na dodané náhradné diely a vykonané služby po dobu 6. mesiacov a zároveň sa zaväzuje poskytnúť tento záručný servis do 6. hodín od nahlásenia požiadavky zo strany objednávateľa - v mieste plnenia, bez účtovania dopravy, prípadne iných nákladov. |
ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
27.06.2022 15:00 — 15.07.2022 09:31
1,00 podľa opisného formulára
1 000,00
1 000,00
Dodávateľ uvedie vo vlastnom návrhu plnenia zákazky predpokladaný termín, v ktorom vykoná servis vozidla.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2022 10:48
24.06.2022 11:48
24.06.2022 12:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.06.2022 12:56 - Vstupná ponuka | 997,00 | € | Cena s DPH |
16.06.2022 12:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 997,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: