• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 09:50

Detail zákazky Z20225999

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 08:42
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 09:50

Základné údaje

Z20225999

OF-254991

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6574413

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

47719150

Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka

Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálny zdravotnícky materiál

obväzový materiál, tampóny, ihly, náplaste, zdravotnícky spotrebný materiál

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálny zdravotnícky materiál
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho zdravotníckeho materiálu pre potreby objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obväz hydrofil. plet. nesterilný 6 cm x 5 m ks 550
Obväz hydrofil. plet. nesterilný 8 cm x 5 m ks 400
Obväz hydrofil. plet. nesterilný 10 cm x 5 m ks 400
Obväz hydrofil. plet. nesterilný 12 cm x 5 m ks 100
Obväz hydrofil. plet. nesterilný 14 cm x 5 m ks 150
Obväz hydrofil. plet. nesterilný 16 cm x 10 m ks 100
Elast. obväz krátkoťaž prúž. 8 cm x 5 m ks 100
Elast. obväz krátkoťaž prúž. 10 cm x 5 m ks 100
Elast. obväz krátkoťaž prúž. 15 cm x 5 m ks 100
Tampóny stáčaný nesterilný 18 x 20 cm (100 ks/bal.) bal 5
Tampóny stáčaný sterilný 20 x 19 cm  (5 ks/bal.) bal 120
Kompresy gaz. nester. 8 vrst. 7,5 x 7,5 cm (100 ks/bal.) bal 120
Kompresy gaz. nester. 8 vrst. 10 x 10 cm (100 ks/bal.) bal 120
Gáza hydrofilná rolovanná 17 vrst. 90 cm x 10 m ks 15
Ihla inj. jednoráz. zelená 0,8 x 40 mm (100 ks/bal.) bal 80
Ihla inj. jednoráz. čierna 0,7 x 30 mm (100 ks/bal.) bal 40
Ihla inj. jednoráz. ružová 1,2 x 40 mm (100 ks/bal.) bal 5
Ihla inj. jednoráz. oranžová 0,5 x 20 mm (100 ks/bal.) bal 5
Ihla inj. jednoráz. žltá 0,9 x 40 mm (100 ks/bal.) bal 5
Striekač. inj. jednoráz. 2 ml (100 ks/bal.) bal 80
Striekač. inj. jednoráz. 5 ml (100 ks/bal.) bal 20
Striekač. inj. jednoráz. 10 ml (100 ks/bal.) bal 10
Striekač. inj. jednoráz. 20 ml (50 ks/bal.) bal 10
Infúzna súprava (IS 121) ks 1000
Intravenózna kanyla bez portu žltá ks 150
Mandren k IV kanylám modrý ks 200
Mandren k IV kanylám ružový ks 50
Vata buničitá vinutá 1000 g ks 20
Vata buničitá vinutá 500 g ks 50
Katéter foleyov 2-cestny 16 FR, ženy/ks ks 20
Katéter foleyov 2-cestny 18 ženy/ks ks 20
Lopatka lekárska drevená vyšetrovacia (100 ks/bal.) bal 30
Pohár na moč plastový 250 ml ks 20
Náplasť fixač. hypoalergénna 5 cm x 9,15 m ks 30
Náplasť cievková netkaný textil 2,5 cm x 9,2 m ks 100
Náplasť cievková textilná 5 cm x 9,1 m ks 200
Náplasť na fixáciu kanyly, sterilná 7,6 x 5,1 cm ks 500
Náplasť na rany z textilu s vankúšikom - rýchloobv. - 6 cm x 0,02 m (5 ks/bal.) bal 1000
Náplasť na rany z textilu s vankúšikom - rýchloobv. - 8 cm x 0,04 m (3 ks/bal.) bal 700
Rukavice vyšetrovacie nesterilné vinylové č. M  (100 ks/bal.) bal 20
Rukavice chirurgické sterilné č. 8 par 50
Peha-tex rukavice č. 8 par 40
Návlek na posteľ z PVC jednorázový s gumou ks 550
Kompresy gáz. sterilné 10 x 10 cm  /2ks ks 100
Maska tvárová 3 vrst. (s gumičkou) ks 7500
Náplasť cievková netkaný textil 1,25 cm x 9,20 m ks 100
Kanyla I.V. + Port. 22 G 0,8 x 25 mm modrá ks 350
Kanyla I.V. + Port. 20 G 1,0 x 32 mm ružová ks 100
Sáčok močový s T výpusťou 2L ks 50
Fonendoskop obojstranný ks 8
Manžeta pre tonometer - dospelý + ventil ks 10
Hadička spojovacia L 450 mm/CHIR. ks 250
Podložka pod pacienta z PVC 110 x 220cm ks 100
Dýchacia maska 5 ks 2
Aspiračný tŕň ks 20
Okruh dýchací 120 cm ks 5
Elastopor steril 8 x 10 cm (30 ks/bal) bal 10
Elastopor steril 7,5 x 5 cm/ (100 ks/bal) bal 8
Kanyla I.V. s hadičkou 23 G motýlik, modrá ks 100
Kanyla I.V. s hadičkou 22 G motýlik, čierna ks 400
Kanyla I.V. s hadičkou 21 G motýlik, zelená ks 400
Prúžky testovacie Wellion Cala (50ks/bal.), alebo ich kvalitatívny ekvivalent bal 30
Prúžky testovacie Free Style Optium (50ks/bal.), alebo ich kvalitatívny ekvivalent bal 50
Prúžky testovacie SD-CHECK-GOLD (50ks/bal.), alebo ich kvalitatívny ekvivalent bal 20
Gél diagnostický EKG-Aquagel 250 g ks 5
Gél masážny Aquagel-M 300 g (mentolový) ks 5
Teplomer lekársky +35 až +42 ks 20
Seni Basic Medium plienkové nohavičky, alebo ich kvalitatívny ekvivalent ks 1950
Seni Basic Large plienkové nohavičky, alebo ich kvalitatívny ekvivalent ks 2100
Seni Basic Extra Large plienkové nohavičky, alebo ich kvalitatívny ekvivalent ks 1500
Jednorázová žinka na umývanie pre os. hygienu (50 ks/bal.) bal 100
Bakteriálny filter ks 80
Jednorázová cievka CH16 ks 200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa.
Pri určení predpokladaného množstva tovaru objednávateľ vychádzal z predchádzajúceho obdobia. Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako uvedené predpokladané množstvo tovaru.
Objednávateľ si počas platnosti zmluvy vyhradzuje právo rozšíriť, resp. upraviť sortiment predmetu zákazky podľa konkrétnych požiadaviek a nevyhnutných potrieb oddelení a prevádzok. Objednávateľ si ďalej vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Požadujeme predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpis a nacenený štruktúrovaný rozpočet ceny do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ďalej sa požaduje predložiť do 7 dní kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa: meno, priezvisko, pracovná pozícia, telefónne číslo, e-mail, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať elektronické objednávky, prípadne reklamácie.
Dodávateľ sa zaväzuje, že poskytne 3% zľavu na ostatný nezaradený sortiment.
Predmet zákazky bude uskutočňovaný čiastkovými kúpnymi zmluvami (objednávkami), na základe ktorých dôjde k plneniu.
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť, prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, kvality, akosti, hygieny, prepravy, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Objednávateľ požaduje, aby kvalita dodávaného tovaru zodpovedala slovenským technickým normám.
Predávajúci sa zaväzuje kupujúcemu dodať objednané množstvo tovaru do 3 dní od prijatia objednávky.
Dodávateľ sa zaväzuje kontaktnej osobe Objednávateľa, uvedenej v objednávke, oznámiť dodanie predmetu zákazky minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním.  V prípade, že Dodávateľ neoznámi termín dodávky, Objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ
Objednávateľ požaduje dodávať predmet zmluvy  v požadovanom rozsahu a množstve (nie navyšované) , v bezchybnom stave a v dohodnutej kvalite  do skladu objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00 hod.
Kupujúci je zodpovedný za riadne prebratie a fyzickú kontrolu tovaru. Fyzická kontrola sa týka najmä: overenia nepoškodenia obalu tovaru, označenia tovaru v súlade s platnou legislatívou, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru. Po fyzickej kontrole dodaného tovaru kupujúci potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ požaduje, aby každý druh tovaru mal etiketu s označením výrobku, uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby s návodom na použitie v slovenskom, resp. českom jazyku. V prípade, ak sa označenie výrobku , uvedením zloženia výrobku, dátumu spotreby a návodu na použitie v slovenskom, resp. českom jazyku nenachádza na etikete výrobku, nebude Objednávateľom prevzatý.
Na predmet zmluvy sa vzťahuje záruka v súlade s chemickým kódexom alebo s dátumom vyznačenom na obale. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými normami.
Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na  skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami Objednávateľa.
Ak sa pri prevzatí objednávaného tovaru zistí kvalitatívny alebo kvantitatívny rozdiel, reklamácia sa uplatní u dodávateľa do 24 hodín od prevzatia tovaru.
Vady skryté a vady akosti má objednávateľ právo reklamovať počas celej doby spotreby tovaru. Objednávateľ je povinný tieto vady reklamovať čo najskôr, najneskôr však do 5 dní od ich zistenia, a to písomne.
Nedodanie tovaru zo strany dodávateľa sa považuje za hrubé porušenie podmienok zmluvy a pri opakovanom bezdôvodnom nedodaní tovaru je dôvod na zrušenie zmluvy.
Ak predávajúci bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z tejto rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť kupujúcemu najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti vyplývajúce z tejto rámcovej dohody.
Pre všetky prípadné požiadavky zadávateľa, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a ktoré sa viažu na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu platí, že boli uvedené za účelom dostatočne presného a zrozumiteľného opisu predmetu zákazky a v ponuke môžu byť predložené tieto alebo ekvivalentné . Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania ekvivalentného výrobku bude tento ekvivalent zodpovedať technickým vlastnostiam (ako zloženie, kvalita (porovnateľný alebo lepší čistiaci účinok rovnakého množstva prostriedku) , objem príp.  iné parametre) , ktoré požaduje objednávateľ.
Dodávateľ súhlasí s vykonaním kontroly zo strany odberateľa. Odberateľ vykoná kontrolu v súlade so Slovenskou technickou normou (STN EN ISO 9001) za účelom preverenia, či externe poskytované procesy, produkty a služby sú v zhode so špecifikovanými požiadavkami vzťahujúcimi sa na dodané produkty (tovar) a služby.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať tieto náležitosti, kupujúci má právo vrátiť faktúru na jej prepracovanie predávajúcemu. Predávajúci túto faktúru buď opraví, alebo vystaví novú faktúru, v ktorej vyznačí novú lehotu splatnosti a doručí ju kupujúcemu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Za uhradenú sa faktúra považuje v momente odpísania platby z bankového účtu kupujúceho.
Predávajúci bude vystavené faktúry doručovať kupujúcemu spolu s tovarom, alebo poštou, prípadne elektronicky.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni dodania tovaru.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako ,,nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,
resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou.
Dodávateľ (predávajúci) nemôže postúpiť pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe, podľa § 524 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Právny úkon, ktorým predávajúci postúpi pohľadávky voči kupujúcemu tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Predávajúci berie na vedomie, že súhlas kupujúceho je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy Dodávateľom postúpené na iný subjekt so zmluvným dojednaním, takýto právny úkon je podľa ustanovenia § 369 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov (od 1.7.2022 do 30.6.2023), resp. do vyčerpania finančného limitu a to podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Československej armády 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 ks, bal viď OF

9 535,63

9 535,63

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme predložiť vlastný návrh plnenia zákazky spracovaný podľa položiek a špecifík predmetu zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2022 08:42

14.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 379
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2022 08:49 - Vstupná ponuka 9 535,20 € Cena s DPH
14.06.2022 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 9 531,68 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS