50424891
Stredná odborná škola Jána Antonína Baťu, Námestie SNP 5, Partizánske
Námestie SNP 5, Partizánske, 95801, SVK
47505214
OMES spol. s r.o.
Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK
„Rekonštrukcia kuchyne, výdajne stravy a jedálne“ - Automatický kávovar
automatický kávovar
Tovar, Služba
1. AUTOMATICKÝ KÁVOVAR
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie zariadenia školskej kuchyne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Automatický kávovar (viď ilustračný obrázok v prílohe) | ks | 1 | ||
Rozmery hlavnej jednotky max. (Š x H x V) | mm | 330 x 600 x 778 | ||
Rozmery chladnička max. (Š x H x V) | mm | 230 x 460 x 340 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1 mlynček, centrálny výpust horúcej vody + samostatný výpust na horúcu vodu vpravo | |
Rozhranie | podvietené min. 9-tlačidlové užívateľské rozhranie s ponukou min. 17 + 1 druhov nápojov, horúca voda, para, 3 prístupy (barista, manažér, technik), samoobslužný mód |
Externá chladnička na mlieko | 4 l |
Hodinová kapacita | Espresso – 120 šálok/hod. Cappuccino – 120 šálok/hod. Cafe creme – 100 šálok/hod. Horúca voda – 114 šálok/hod. |
Odporúčaná denná kapacita | min. do 150 šálok denne |
Možnosti nápojov | Espresso, Cafe creme, Cappuccino, Latte macchiato, Horúce mlieko, Horúca mliečna pena, Horúca voda |
Nerezová sparovacia jednotka s 18 g sparovacou komorou | dva bojlery ohrievajú zvlášť vodu pre kávu ( min. 0,5l) a zvlásť pre paru (min. 0,5 l) |
Mlecie kamene | nerezové ploché 64 mm mlecie kamene - zásobník na kávové zrná (min. 0,5 kg), min. 3 hladiny utlačenia |
Tryska na horúcu vodu | sa dá použiť aj v čase, keď stroj pripravuje kávu |
Príkon | 3,2kW / 230V |
Bojlery | 2 |
Objem bojlera pre kávu | 0,5 l |
Objem bojlera pre paru | 0,5 l |
Čistenie | rýchle, jednoducho spustiteľné čistenie a oplachovacie cykly, automatické čistenie - 6 minútový cyklus, jednoducho čistiteľná tryska na paru |
Jazyk menu | Nastaviteľné v 11 rôznych jazykoch (povinný jazyk v menu - slovenčina alebo čeština) |
Pracovný priestor | Podsvietený LED osvetlením |
Údržba | Ľahký prístup ku všetkým vnútorným komponentom pre jednoduchú údržbu a servis |
USB port | pre ľahký prenos dát |
Farebné prevedenie | čierna |
Elektrické pripojenie | 220 - 240 V, 60 Hz (3.2 kW) |
Voda | zariadenie je štandardne pripravené na pripojenie |
Spotreba energie / deň | max. 1,237 kWh |
Hlučnosť | ˂ 70 db |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Celková cena zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru: doprava vrátane doručenia a vyloženia, vynesenia tovaru, likvidácie obalov, poskladania a montáže tovaru a ostatných nákladov súvisiacich s plnením na požadovanom mieste plnenia zmluvy. |
Dodávateľ môže dodať celý predmet zákazky naraz jednou dodávkou na základe uzatvorenej zmluvy. Dodávka bude podložená podpísaným preberacím protokolom/dodacím listom. Faktúra bude vystavená až po prevzatí kompletného predmetu zákazky. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny bez DPH a s DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru (napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod.), ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti, ak tieto doklady neboli súčasťou vlastného návrhu plnenia. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol/dodací list a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie emailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Záručná doba je 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie neuspokojivej referencie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 13,00 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru. |
Objednávateľ požaduje bezplatné vykonanie servisnej obhliadky v rámci záručného servisu v čase do 48 hodín od nahlásenia, dostupnosť náhradných dielov do 5 dní vrátane bezplatnej dopravy na miesto plnenia. |
Zmluvná cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu a vyloženie predmetu plnenia do priestorov skladu objednávateľa. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite len po konzultácii s objednávateľom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie SNP 5, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika
16.06.2022 08:00 — 15.08.2022 15:00
1,00 Zákazka
8 407,80
7 006,50
Uviesť konkrétny typ a značku tovaru, ktorý bude dodávaný podľa jednotlivých položiek.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2022 08:21
13.06.2022 08:00
13.06.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2022 09:24 - Vstupná ponuka | 8 160,00 | € | Cena s DPH |
06.06.2022 10:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 147,76 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: