• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2022 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2022 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2022 16:20

Detail zákazky Z20225969

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2022 08:28
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2022 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2022 16:20

Základné údaje

Z20225969

OF-255500

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6570074

Objednávateľ

00364193

Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ

Hlavná 13, Stupava, 90031, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny - ryby, mrazené potraviny

Ryby a rybie výrobky, mrazené potraviny, mrazené polotovary, mrazená hydina

  • 15221000-3 - Mrazené ryby
  • 15200000-0 - Spracované a konzervované ryby
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15112000-6 - Hydina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Potraviny - ryby, mrazené potraviny
Funkcia
Potraviny - ryby, rybie výrobky, mrazená zelenina a polotovary, mrazená hydina
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kurča bez drobkov, 1,4 kg kalibrované, mrazené, trieda kvality A, kg kg 760
Kuracie stehná mrazené kalib. 260g, voľne ložené, trieda kvality A, kg kg 180
Kuracie prsia (rezne)mrazené, trieda kvality A, kg kg 400
Sliepka polená mrazená, kg kg 70
Kuracie pečienky mrazené, kg kg 165
Kačica – stehná mrazené, kalibrované 300-400gr., trieda kvality A, kg kg 68
Ryby filé z aljašskej tresky 100 - 120gr, hlboko mrazené, bez vody a aditív, kg kg 450
Konzerva - rezy z makrely v rastlinnom oleji 170gr., ks ks 400
Konzerva - rezy z makrely v paradajkovej omáčke 170gr., ks ks 280
Konzerva - rezy zo sleďov v paradajkovej omáčke 170gr., ks ks 390
Konzerva – sardinky v slnečnicovom oleji 0,90 kg, plechovka Hugli, ks ks 60
Treska v majonéze 5kg - vedro, ks ks 15
Treska v majonéze 140gr., ks ks 1390
Zavináče lahôdkové 5,5kg - vedro, ks ks 46
Makrela údená vákuovo balená, kg kg 55
Parížsky lahôdkový šalát 140gr., ks ks 650
Špenátový pretlak mrazený, kg kg 115
Zeleninová zmes mochovská mrazená, kg kg 775
Zeleninová zmes pod sviečkovú,mrazená, kg kg 90
Zeleninová zmes - hrášok, kukurica, karotka mrazená, kg kg 30
Kukurica mrazená, kg kg 20
Tekvica mrazená, kg kg 140
Zemiakové knedle plnené údeným mäsom hlbokomrazené, zloženie: údené mäso min. 17,% (bravčové mäso 40%, bravčové kože), zemiakové vločky 11,7 % (konzumné zemiaky, voda), kg kg 160
Knedle jahodové z tvar. cesta 6x1kg, mrazené  Dr. Oetker, kg kg 90
Knedle  čučoriedkové z tvar. cesta 6x1kg, mrazené, Dr. Oetker, kg kg 90
Zemiakové šúľance hlbokomrazené, kg kg 110
Držky hovädzie predvarené mrazené, kg kg 115
Mrazená torta 1250gr., jahodová, Vitana, ks ks 20
Mrazená torta 1200gr., čokoládová Vitana, ks ks 20
Mrazené bryndzové pirohy Vitana, kg kg 50
Palacinky mrazené 100ks v balení, kartón 6kg, Vitana, ks ks 25
Mrazené mini rolky jahodové, višňové 42x20gr., Dr. Oetker, ks ks 15
Mrazené mini veterníčky smotanové, čokoládové 2x1g, Dr. Oetker, ks ks 30
Ruské vajce chladené 140gr., zloženie: vlašský šalát, vajcia varené 20%, majonézová omáčka, ks ks 680
Šunkové závitky v aspiku, chladené 130gr., ks ks 460
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane vyloženia tovaru do skladu kupujúceho
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho
Predmetom rámcovej dohody je záväzok dodávateľa (predávajúci) dodať objednávateľovi (kupujúci) na základe jeho objednávok dodávky mlieka a mliečnych výrobkov a záväzok objednávateľa prevziať dodané potraviny a zaplatiť dodávateľovi dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v rámcovej dohode.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci vlastnými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy v súlade s platnými hygienickými predpismi
Predávajúci sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek kupujúceho denne počas pracovných dní.
Ak nebude v objednávke určený presný dátum dodania tovaru, predávajúci sa zaväzuje dodať tovar do 24 hodín od vystavenia objednávky. Dodávky tovaru budú realizované v čase od 7,00 hod do 13,00 hod. V prípade potreby zmien v objednávke sa predávajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr do 18,00 hod pred dňom plnenia, a to telefonicky
Kupujúci je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je kupujúci oprávnený reklamovať u predávajúceho hneď resp najneskôr do 3 pracovných dní do dodaní tovaru. Vadný tovar predávajúci vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s kupujúcim. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša predávajúci v plnom rozsahu.
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy a známky najvyššej kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem.
Dodávaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Všetky produkty musia mať uvedený dátum výroby a najneskoršej spotreby
Obaly všetkých dodávaných produktov musia byť čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné.
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru, ako ani uvedenými druhmi potravín. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Kupujúci si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky.
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete- príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán. Faktúra môže slúžiť aj ako dodací list.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru je predávajúci povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny môže predávajúci požadovať od kupujúceho úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu.
Dodávateľ je povinný e-mailom zaslať objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a kontaktné údaje /telefónne číslo, e-mail/ oprávnenej osoby dodávateľa, ktorá bude poverená komunikáciou s objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovými cenami, s uvedením ich obchodného názvu do 2 dní od uzavretia zmluvy, podpísanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty, prípadne poštou alebo osobne.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu ako aj jeho ďalší vývoj.
Prípadnú zmenu cien bude objednávateľ akceptovať a pripustí zvýšenie (úpravu) jednotkových cien dodávateľa v priebehu doby plnenia tejto rámcovej dohody maximálne o 10% v tom prípade, pokiaľ sa zmenia oprávnené náklady vstupov dodávateľa, v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude musieť dodávateľ písomne zdokumentovať a zdôvodniť ju. Nový platný cenník, po jeho odsúhlasení objednávateľom bude tvoriť súčasť dodatku rámcovej dohody.
Ak sa zmluvné strany nedohodnú na zmene ceny, majú právo od rámcovej dohody odstúpiť. Výpovedná lehota v tomto prípade je 2 mesiace
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa jej účinnosti do 31.12.2022, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu, podľa toho ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 13, Stupava, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

7

1,00 ks

31 623,73

26 354,99

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovými cenami, s uvedením ich obchodného názvu

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

07.06.2022 08:28

13.06.2022 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2022 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 164
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2022 14:12 - Vstupná ponuka 31 623,72 € Cena s DPH
10.06.2022 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 31 623,49 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS