• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2022 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2022 13:49

Detail zákazky Z20225968

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2022 11:54
  •    Predkladanie ponúk
    15.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.06.2022 13:49

Základné údaje

Z20225968

OF-255461

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6580268

Objednávateľ

00165905

Okresný súd Michalovce

Námestie slobody 11, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie poukážky

Stravné poukážky, jedálne kupóny, dodanie stravných poukážok, stravovanie, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravovacích poukážok, vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v lokalite mesta Michalovce
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky € 5,10
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 3534 3844
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa stravovacej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravovacej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravovacej poukážky
Nosič stravnej poukážky Papierová stravovacia poukážka
Balenie Obálkový systém alebo knižná väzba pre každého zamestnanca
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa určeného v objednávke.
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia objednávky.
Dodanie stravovacích poukážok bude prebiehať systémom objednávka – faktúra. Objednávku na dodanie stravovacích poukážok bude objednávateľ zadávať emailom alebo telefonicky, pričom dodávateľ určí kontaktnú emailovú adresu a telefónne číslo na zadanie objednávky.
Faktúru za dodanie stravovacích poukážok doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa.
Celková cena na úhradu za dodané stravovacie poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravovacích poukážok a celkovej ceny za stravovaciu poukážku. Takto vypočítaná suma v Eur bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH, ako aj celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH.
Celková cena za jednu stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v Eur a výškou provízie v Eur vrátane DPH, do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravovaciu poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravovacej poukážky. Vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky.
Výška provízie za jednu stravovaciu poukážku v EUR bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP=(5,10*VP%):100 a to do 3 pracovných dní.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravovacích poukážok do sídla objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľ nebude objednávateľovi účtovať už žiadne ďalšie sumy, poplatky, či provízie, iné ako dohodnuté a uvedené v zmluve.
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu v prípade legislatívnych zmien, požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty stravovacej poukážky nemení.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravovacie poukážky dodaním stravovacích poukážok na nové obdobie v rovnakej nominálnej hodnote - do 15 dní odo dňa ich vrátenia alebo vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok.
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých stravovacích poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne 31.12.2022 aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne a maximálne množstvo stravovacích poukážok.
Dodávateľ akceptuje úhradu za poskytnutie služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi bez poskytnutia záloh a preddavkov.
Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 dňová lehota splatnosti.
Objednávateľ si vyhradzuje právo 30 dňovej splatnosti úhrady faktúr.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi zoznam stravovacích zariadení v lokalite mesta Michalovce, akceptujúcich stravovacie poukážky v minimálnom počte 40 stravovacích zariadení.
Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy bol dodávateľ zapísaný v Registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný.
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravných poukážok Raz mesačne a ak nastane potreba zo strany objednávateľa mimoriadne aj v priebehu daného mesiaca.
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané.
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi Najneskôr 30 dní po ukončení ich platnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. slobody 11, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

01.07.2022 00:00 — 31.12.2022 00:00

3 844,00 ks

19 635,00

19 630,00

predložiť obrazovú prílohu stravovacej poukážky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.06.2022 11:54

15.06.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.06.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 408
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.06.2022 13:57 - Vstupná ponuka 19 634,98 € Cena s DPH
13.06.2022 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 19 634,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS