• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 11:24

Detail zákazky Z20225967

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 08:50
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 10:15
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 11:24

Základné údaje

Z20225967

OF-255294

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6574418

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

52700763

RAMOTECH s. r. o.

Richvald 123, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Farby, laky

farba, náter, stierka, riedidlo, páska, fólia, papier, špachtla, štetec, valček, lyžica, tyč, kliny, hladítko, lepidlo

  • 44800000-8 - Náterové farby, laky a tmely
  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 44832200-3 - Riedidlá
  • 37820000-2 - Potreby pre maliarov
  • 37823000-3 - Nepremastiteľný papier a iné papierové položky
  • 39224210-3 - Maliarske štetce
  • 14810000-2 - Brúsne produkty
  • 44113100-6 - Dlažobné materiály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Maliarsky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Esmal, alebo ekvivalent, farba biela, 15 kg ks 70
2. Farba Jupol, alebo ekvivalent, farba biela, 25 kg ks 70
3. Farba antibakteriálna ACTíN H, 15 kg ks 30
4. Farba Latex, alebo ekvivalent, farba biela, 6 kg ks 95
5. Náter protiplesňový, farba biela, 7,5 kg ks 40
6. Farba na betón, žltá, 0,75 kg ks 35
7. Stierka, 30 kg ks 30
8. Farba syntetická, oker, 0,6 kg ks 15
9. Farba HET-COLOR, alebo ekvivalent , červená, 1 kg ks 5
10. Farba HET-COLOR, alebo ekvivalent, modrá, 1 kg ks 5
11. Farba HET-COLOR, alebo ekvivalent, hnedá, 1 kg ks 25
12. Farba HET-COLOR, alebo ekvivalent, oranžová, 1 kg ks 5
13. Farba syntetická, žltá, 4,5 l ks 5
14. Farba syntetická vrchná, biela, 4,5 l ks 5
15. Sadra biela-modelárska, 1 kg ks 35
16. Sadra Rigips alebo ekvivalent , maliarska, 3 kg ks 20
17. Sadra Rigips, alebo ekvivalent, elektrikárska, 5 kg ks 10
18. Stemal, alebo ekvivalent, farba biela, 4 kg ks 20
19. Farba syntetická, červená, 4,5 l ks 5
20. Riedidlo S 6006, 10 l ks 10
21. Riedidlo C 6000, 10 l ks 10
22. Páska maliarska , hrúbka 3 cm, dĺžka 50 m ks 70
23. Fólia číra maliarska, rozmer: 20 x 4 m ks 10
24. Páska maliarska, hrúbka 5 cm, dĺžka 50 m ks 60
25. Penetračný náter, 5 l ks 30
26. Papier vlnitý, 10m x 1,05m ks 30
27. Štetec plochý, 40 mm ks 60
28. Štetec plochý, 50 mm ks 60
29. Štetec plochý, 30 mm ks 60
30. Štetec plochý, 20 mm ks 60
31. Štetec plochý, 25 mm ks 60
32. Štetec plochý, 15 mm ks 60
33. Štetec plochý, 10 mm ks 60
34. Štetka maliarska guľatá malá, priemer 6 cm ks 15
35. Štetec zárohák, č.2 ks 30
36. Štetec zárohák, č.3 ks 20
37. Špachtla nerezová, 100 mm ks 45
38. Špachtla nerezová, 80 mm ks 30
39. Špachtla nerezová, 60 mm ks 30
40. Súprava maliarska č. 24, valec komplet 25 cm, mriežka ks 30
41. Valček plstený maliarsky, 18cm ks 20
42. Valček plstený maliarsky, 24 cm ks 40
43. Valček náhradný 24 cm,  polykryl/lakovanie ks 40
44. Tyč k valčeku maliarskemu - teleskopická, oceľová 1,2-2 m ks 30
45. Murárska lyžica, štukatérska , 160 mm ks 30
46. Murárska naberačka, 180 mm ks 10
47. Škrabka maliarska nerezová, 10 cm ks 25
48. Hladítko, nerez 130 x 270 cm s PVC rúčkou ks 10
49. Chemoprén lepidlo, alebo ekvivalent, 0,75 l ks 25
50. Lepidlo Mamut Glue, alebo ekvivalent, 290 ml ks 10
51. Rigips extra, alebo ekvivalent, 5 kg ks 35
52. Farba S-2013, čierna, 0,6 l ks 40
53. Farba S-2013, žltá, 0,6 l ks 30
54. Farba S-2013, modrá, 0,6 l ks 20
55. Farba S-2013, hnedá, 0,6 l ks 30
56. Farba S-2013, zelená, 0,6 l ks 40
57. Obkladačské plastové kliny, 0-8 mm ks 10
58. Riedidlo C 6000, 1 lit. ks 5
59. Maliarska štetka guľatá, priemer 10 cm ks 5
60. Chemická kotva, 300 ml ks 25
61. Výstražná páska červeno-biela, 50 m ks 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja kúpy je maliarsky materiál, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nepouživaný, nepoškodený.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom.
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkových výzvach (elektronických objednávkach).
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu tvoreného celkovou zmluvnou cenou , podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -4 čiastkové výzvy (elektronické objednávky) každé tri mesiace. 4 miesta plnenia objednávateľa v Bratislave.
Záruka 24 mesiacov.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus v € bez DPH, sadzby DPH, cena s DPH) a cena celkom bez DPH, s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí dodávateľovi schválenie predloženej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia, v lehote do 5 prac. dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vovýške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí, požiadať písomne, formou e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne, formou e-mailu oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina tovarov

12 501,35

12 501,35

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Súčasťou kontraktačnej ponuky musí byť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie názov, typové označenie tovaru, výrobcu a podrobnú špecifikáciu tovaru, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.06.2022 08:50

14.06.2022 10:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2022 10:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 619
 29
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2022 17:28 - Vstupná ponuka 12 501,35 € Cena bez DPH
14.06.2022 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka 12 300,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS