• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2022 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 11:50

Detail zákazky Z20225964

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2022 11:21
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 11:50

Základné údaje

Z20225964

OF-255466

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6589858

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

31437273

KOLEX, s.r.o.

Novozámocká 489/82, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup pojazdných kompresorov

Kompresory

  • 42123000-7 - Kompresory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup pojazdných kompresorov
Funkcia
Verejný obstarávateľ (ďalej len „Objednávateľ“) požaduje dodanie 2 (dvoch) kusov pojazdných kompresorov s príslušenstvom, štandardné jednonápravové kolesové vyhotovenie s dieselovým vodou chladeným motorom (ďalej len „Predmet zmluvy“). Kompresory budú slúžiť na výkon údržby na Stredisku špecializovaných činností Čadca (SŠČ1 Čadca), ktoré bude zároveň miestom dodania Predmetu zmluvy (ďalej len „miesto dodania“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pojazdný kompresor s príslušenstvom ks 2
Hmotnosť kompresora vrátane náplní kg 750
Kapacita, výkon m3/min 4
Prevádzkový tlak bar 6
Teplota vzduchu na výtlaku °C 35
Hlučnosť vo vzdialenosti 10 m od stroja dB 100
Zdvihový objem motora cm3 1 500
Výkon motora kW 32
Objem palivovej nádrže l 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pojazdný kompresor s dieselovým vodou chladeným motorom spĺňajúcim emisnú normu Stage V s počtom valcov 4.
Výškovo nastaviteľné ťažné oje pre pripojenie k vozidlu.
Nájazdová brzda.
Vymeniteľná závesná koncovka na ťažnú guľu alebo ťažné oko.
Centrálny displej so zobrazením prevádzkových parametrov.
Cestné osvetlenie, výbava na prevádzku na verejných komunikáciách.
Tretie oporné koleso podvozku.
Integrované zdvíhacie oko.
Uzamykateľný hlavný kryt kompresora.
Parkovacia brzda.
Kolesá s rozmermi R13, príp. R14.
Výstup vzduchu min. 2ks po 3/4 palcov (prevod 19 mm).
Separátor vody a dochladzovač.
Automatická regulácia otáčok motora podľa odberu vzduchu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
I.1 Nákup nových pojazdných kompresorov v súlade s Predmetom zmluvy / Opisným formulárom k predmetu zákazky, spôsobilých na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (SR) a Európskej únie (EÚ).
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať Predmet zmluvy do 365 (tristošesťdesiatpäť) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
I.3 Dodávateľ dodá Predmet zmluvy, vrátane zaškolenia minimálne 2 (dvoch) zamestnancov a dopravy na miesto dodania, ak sa s Objednávateľom písomne/elektronicky nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať Predmet zmluvy za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním Predmetu zmluvy, elektronicky presný termín dodania Predmetu zmluvy.
Za Objednávateľa je na mieste dodania oprávnený prevziať Predmet zmluvy a podpísať preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa vedúci príslušného strediska alebo poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného.
I.4 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania Predmetu zmluvy písomnú dokumentáciu súvisiacu s Predmetom zmluvy a to najmä: osvedčenie o evidencii časť II (Technický preukaz) v slovenskom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, prehlásenie o zhode (COC), CE a prvú úradnú skúšku, návod na obsluhu a údržbu Predmetu zmluvy v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie.
I.5 Predmetom Plnenia podľa Zmluvy je aj zabezpečenie bezplatného záručného servisu vrátane dodania originálnych náhradných dielov v rámci záručnej doby v súlade s bodom IV.2 tohto Opisného formulára.
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny Zmluvy, v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
b. podrobný aktualizovaný rozpočet Predmetu zmluvy;
c. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu Predmetu zmluvy v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky Predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH;
d. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy;
e. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku Predmetu zmluvy, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku Predmetu zmluvy na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby na Predmet zmluvy.
I.7 Objednávateľ požaduje, aby Predmet zmluvy, spĺňal ďalšie, aj v Opisnom formulári nemenované podmienky, vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na Predmet zmluvy, ak sú podľa týchto všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ požadované.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane zisku, ako i dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním Predmetu zmluvy.
II.3 Celková cena v zmysle tejto Zmluvy bude tvorená ako súčin prijatej jednotkovej ceny a množstva skutočne dodaného Predmetu zmluvy ako i prevzatého. V cene sú zahrnuté aj dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním v rámci Predmetu zmluvy.
II.4 Cena za poskytnuté dodanie Predmetu zmluvy je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.5 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania Predmetu zmluvy.
II.6 Jednotková cena z Prílohy č.1 k Opisnému formuláru je pevná a nemenná počas doby trvania Zmluvy. Miesto dodania Predmetu zmluvy nemá vplyv na jednotkovú cenu.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doporučeného doručenia Objednávateľovi, prílohy faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
III.2 Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy. Ak faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená.
V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
III.3 Úhrada Ceny za riadne dodanie Predmetu zmluvy na miesto dodania vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného Predmetu zmluvy bez vád a nedorobkov Objednávateľom, a zároveň po riadnom zaškolení zamestnancov Objednávateľa s uvedením Predmetu zmluvy do prevádzky a podpísaní protokolu o tomto zaškolení zamestnancov Objednávateľa oboma zmluvnými stranami, jednorazovo, formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV.1 Záručná doba je 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami, t.j Dodávateľom a Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa s uvedením Predmetu zmluvy do prevádzky servisným technikom Dodávateľa, a to od dátumu uvedeného na preberacom protokole po prevzatí a protokole o zaškolení zamestnancov Objednávateľa.
IV.2 Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť bezplatný záručný servis vrátane dodania originálnych náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, musí byť uvedený v preberacom protokole pri odovzdaní Predmetu zmluvy do servisu a následne pri prevzatí Predmetu zmluvy zo servisu.
IV.3 V prípade, porušenia ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v bode IV. tohto Opisného formulára zo strany Dodávateľa, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
IV.4 V prípade, ak má Plnenie Predmetu zmluvy / Podmienok zmluvy vady v rámci záručnej doby je Dodávateľ povinný Predmet zmluvy prevziať od Objednávateľa na vopred Objednávateľom prostredníctvom emailu určenom mieste a čase na náklady Dodávateľa.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných / technických parametrov na Predmet zmluvy, uvedených v technickej špecifikácii / Opisnom formulári / v Zmluve a požiadaviek Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.2 V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky Zmluvy / požiadavky Objednávateľa v súlade so Zmluvou / Opisným formulárom, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy / Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
V.3 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zberu údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorom je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Zmluvy na EKS.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1- Špecifikácia ceny a Príloha č.2- Návrh na plnenie kritéria.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNE ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Hlinku 2549, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

20.06.2022 08:00 — 20.06.2023 14:00

2,00 ks

50 466,67

50 466,67

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.06.2022 11:21

17.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 191
 59
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.06.2022 23:24 - Vstupná ponuka 50 464,00 € Cena bez DPH
17.06.2022 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 50 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS