• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2022 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 12:55

Detail zákazky Z20225950

  •    Vyhlásenie zákazky
    07.06.2022 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 12:03
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 12:55

Základné údaje

Z20225950

OF-255516

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6574393

Objednávateľ

00619621

Bardejovský podnik služieb, BAPOS m.p. Bardejov

Štefánikova 786, Bardejov, 08501, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravnej poukážky Eur 4,70
počet poukážok ks 16 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena celkom - musí obsahovať aj cenu za dopravu na miesto plnenia.
Celková cena - za všetky stravovacie poukážky, dodané do sídla obstarávateľa , včítane všetkých ostatných nákladov uchádzača, t.z. cena ktorú zaplatí obstarávateľ za splnenie celého objemu zákazky .
Dodávateľ do piatich dní od podpisu zmluvy predloží zoznam minimálne 40 stravovacích zariadení , ktoré majú s ním podpísanú zmluvu a akceptujú jeho stravné poukážky, nepredloženie zoznamu je dôvodom na okamžité ukončenie zmluvy.
Stravovacie zariadenia sa musia nachádzať v meste Bardejov a jeho častiach (Bardejov, Bardejovská Nová Ves, Dlhá Lúka, Bardejovský Mihaľov, Bardejovské Kúpele, Bardejovská Zábava
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Pri zmene hodnoty kupónu sa zachová pôvodné členenie ceny, t.z., že sa percentuálne prepočíta cena, provízia, príp. zľava a pod.)
V prípade zmeny legislatívy , resp. podľa platnej legislatívy  je objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota - 2 mesiace - od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v príslušnom registri zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s platnými právnymi predpismi.Nezapísanie v príslušnom registri je dôvodom na okamžité ukončenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje výhradne papierové stravenky.
V prípade zmeny legislatívy, resp. podľa platnej legislatívy ( uplatnenie finančného príspevku na stravovanie zamestnancami ) ak nedošlo k dočerpaniu celkového počtu objednaných poukážok nie je dodávateľ oprávnený voči objednávateľovi uplatňovať akékoľvek sankcie
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca roka v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok Dodávateľ musí prijať späť stravné poukážky, ktoré odberateľ v danom roku nevyužije.
Preplatenie vrátených stravných poukážok Dodávateľ preplatí vrátené stravné poukážky v sume nominálnej hodnoty poukážok
Dodanie stravných poukážok Stravné poukážky sa budú dodávať mesačne v množstvách podľa nahlásenia odberateľa.
Objednanie stravných poukážok telefonicky alebo e-mailom
Dodanie stravných poukážok objednávateľovi 48 hodín od odoslania e-mailovej objednávky, resp. telefonickej objednávky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 786, Bardejov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika

01.07.2022 00:00 — 01.01.2023 00:00

16 000,00 ks

75 200,00

75 200,00

Nepožadujeme.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

07.06.2022 09:44

14.06.2022 12:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2022 12:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.06.2022 10:49 - Vstupná ponuka 75 199,99 € Cena bez DPH
08.06.2022 08:33 - Najvýhodnejšia ponuka 75 199,97 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS