00603520
Mestská časť Bratislava - Karlova Ves
Nám. sv. Františka 8, Bratislava, 84262, SVK
45313351
MAFRA, a.s.
Karla Engliše 519/11, Praha 5, 15000, CZE
Tlač a doručenie mesačníka
tlačiarenské služby, doručovateľské služby, tlač, mesačník, noviny, doručovanie
Služba, Tovar
|
1. Tlač a doručenie mesačníka
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Informovanie verejnosti o činnosti, aktivitách a propagácií objednávateľa prostredníctvom mesačníka. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Formát | mm | 235 x 315 | ||
| Papier - strana 1, 2, 19, 20: brite 80C | g/m2 | 60 | ||
| Papier - ostatné strany: štandardný novinový papier | g/m2 | 45 | ||
| Balenie - v balíkoch | 1 bal/ks | 100 | ||
| Náklad / mesiac (10 x ročne) | ks | 19000 | ||
| Predpokladaný počet strán/ 1 výtlačok | ks | 20 | ||
| Predpokladaný náklad / počas trvania zmluvy | ks | 190000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Farebnosť | 4+4 |
| Tlačové podklady | |
| Technológia | coldset (rotačný ofset) |
| Väzba | 1x lom, šitie drôtom |
| Periodicita | mesačník, 10 x ročne (júl + august, december + január = dvojčíslo) |
| Názov |
| Počet vydaní mesačníka uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je predpokladaný, nie záväzný. Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný počet vydaní mesačníka počas platnosti zmluvy. |
| Počet strán je možné (vo výnimočných prípadoch) znížiť na 16 alebo zvýšiť na 24, resp. 28 strán. |
| Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
| Dodávateľ zabezpečí tlač a doručenie k distribútorovi a vyloženie v lehote do dvoch pracovných dní odo dňa prijatia printových podkladov. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že do mesačníka nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil. |
| Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín plnenia, počet strán, počet kusov, špecifikácia papiera pre jednotlivé strany a presné miesto dodania. |
| Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu zmluvy priebežne a to na základe zrealizovaných požiadaviek Objednávateľa. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a dodanie jednotlivého vydania do desiatich dní po splnení požiadavky. |
| Celková zmluvná cena zahŕňa náklady na dopravu na miesto plnenia, vyloženie a iné náklady súvisiace s poskytovaním predmetnej služby. |
| Dodávateľ sa zaväzuje: |
| a) zabaliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia. |
| b) v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
| V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| Dodávateľ služby musí byť jej priamym poskytovateľom. |
| Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred cenníkmi a obchodnými podmienkami dodávateľa. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy (rozpis cien pre 16, 20, 24 a 28 stranové vydanie). |
| Platnosť rámcovej dohody je stanovená na obdobie 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu. |
Námestie sv. Františka 8, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
12
190 000,00 ks
19 200,00
16 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
07.06.2022 14:11
13.06.2022 15:20
13.06.2022 15:35
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.06.2022 13:23 - Vstupná ponuka | 19 199,94 | € | Cena s DPH |
| 11.06.2022 07:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 997,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: