• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2022 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2022 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2022 15:35

Detail zákazky Z20225900

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.06.2022 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    20.06.2022 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    20.06.2022 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.06.2022 15:35

Základné údaje

Z20225900

OF-199208

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6594555

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

36244848

Lavaton s.r.o.

Bulharská 44, Trnava, 91700, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie bielizne a ošatenia

pranie, dezinfekcia, bielizeň, ošatenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 90921000-9 - Dezinfekčné a hubiace služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie bielizne a ošatenia
Funkcia
Zabezpečenie prania, dezinfekcie, žehlenia, vrátane prevzatia, odvozu, dovozu a dodania bielizne a ošatenia na miesto plnenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
balík bielizne a ošatenia kg 0,1 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
požadované množstvo: 88 000 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Adresy miest plnenia budú doplnené objednávateľom do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky bude poskytovaný objednávateľovi každý pracovný deň.
Dodávateľ privezie a odvezie bielizeň a ošatenie od objednávateľa v čase od 7:30 hod do 9:00 hod.
V prípade omeškania s poskytnutím služby v dohodnutej lehote má objednávateľ právo na uplatnenie zmluvnej pokuty  voči   dodávateľovi vo výške 100,00 € za každý, aj začatý deň omeškania. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody.
Omeškanie dodávateľa s poskytnutím služby v dohodnutej lehote sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť balenie použitej bielizne a ošatenia do vakov alebo balíkov nepresahujúcich hmotnosť 15 kg.
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadnú stratu, zámenu alebo poškodenie bielizne a ošatenia. Dodávateľ opraví bielizeň a ošatenie, ktoré svojou činnosťou poškodí.
Objednávateľ sa zaväzuje odovzdať použitú bielizeň a ošatenie dodávateľovi a prebrať čistú bielizeň a ošatenie od  dodávateľa   prostredníctvom svojho zamestnanca na základe riadne vyplnenej a podpísanej žiadanky. Zo žiadanky musia byť jednoznačne  identifikovateľné nasledovné údaje:
- názov odovzdávajúcej / preberajúcej organizácie
- meno a podpis odovzdávajúcej / preberajúcej osoby
- druh, množstvo odovzdanej bielizne a ošatenia
- dátum odovzdania a prevzatia.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez  predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Inak takýto právny úkon je v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety a bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka považovaný za neplatný.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 2-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola   výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké   alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie   poskytol, resp. ešte stále poskytuje,
pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť mailom príslušné povolenia pre pranie nemocničnej bielizne, ošatenia  a prádla zamestnancov a pacientov

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Navrhnutá hodnota nie je uvedené mesto. Prosím o doplnenie miesta plnenia

nie je uvedené miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

126 720,00

105 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Opis zákazky je rozpracovaný pri jednotlivých položkách.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.06.2022 14:41

20.06.2022 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.06.2022 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2022 11:48 - Vstupná ponuka 126 718,80 € Cena s DPH
20.06.2022 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka 121 200,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS