30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31593356
AJ, spoločnosť s ručením obmedzeným
Ulica stavbárov 21, Prievidza, 97101, SVK
Opravy a údržba čerpadiel a kompresorov
Oprava kompresora rozvodu vzduchu
Služba
1. Oprava kompresora centrálneho rozvodu
|
|
---|---|
Funkcia |
slúži na centrálny rozvod vzduchu v dielni na opravu techniky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kompresor 2 JKV 120 EKO r. v. 1993, výrobca kompresora ČKD Žandov ( v. č. 19637 ) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kompresor nedosahuje svoje parametre a nie je možné pracovať s viacerými zariadeniami. | pravdepodobná závada spätná klapka |
požadované hodnoty | sací tlak 0,1 MPa, výtlačný pretlak 0,8 MPa |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
Objednávateľ požaduje po vykonaní opravy vykonanie skúšobnej prevádzky, či zariadenie spĺňa predpísané parametre. V prípade, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a Fa neuhradiť až do odstránenia závad ( najneskôr do 30 dní ). |
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod.( prípadne dohodou oboch zainteresovaných stránaj dlšie ) Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnenia. |
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), |
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
30.06.2022 08:00 — 26.08.2022 13:00
1,00 súbor polžiek
1 000,80
1 000,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.06.2022 08:33
27.06.2022 09:00
27.06.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2022 08:50 - Vstupná ponuka | 1 000,80 | € | Cena s DPH |
13.06.2022 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 000,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: