• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:50

Detail zákazky Z20225863

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.06.2022 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    27.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.06.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.06.2022 09:50

Základné údaje

Z20225863

OF-253817

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6621447

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31593356

AJ, spoločnosť s ručením obmedzeným

Ulica stavbárov 21, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba čerpadiel a kompresorov

Oprava kompresora rozvodu vzduchu

  • 50510000-3 - Opravy a údržba čerpadiel, ventilov, kohútov a kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava kompresora centrálneho rozvodu
Funkcia
slúži na centrálny rozvod vzduchu v dielni na opravu techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kompresor 2 JKV 120 EKO r. v. 1993, výrobca kompresora ČKD Žandov ( v. č. 19637 ) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kompresor nedosahuje svoje parametre a nie je možné pracovať s viacerými zariadeniami. pravdepodobná závada spätná klapka
požadované hodnoty sací tlak 0,1 MPa, výtlačný pretlak 0,8 MPa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia.
Objednávateľ  požaduje po vykonaní opravy vykonanie skúšobnej prevádzky, či zariadenie spĺňa predpísané parametre. V prípade,  že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a  Fa neuhradiť až do odstránenia závad ( najneskôr do 30 dní ).
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod.( prípadne dohodou oboch zainteresovaných stránaj dlšie ) Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnenia.
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise),
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri oprave, musia byť nové, doposiaľ nepoužité.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

30.06.2022 08:00 — 26.08.2022 13:00

1,00 súbor polžiek

1 000,80

1 000,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.06.2022 08:33

27.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2022 08:50 - Vstupná ponuka 1 000,80 € Cena s DPH
13.06.2022 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 1 000,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS