• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2022 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2022 10:50

Detail zákazky Z20225849

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2022 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2022 10:50

Základné údaje

Z20225849

OF-255344

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6559308

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

50428381

EKO VÝŤAHY s.r.o.

Na závaží 858/9, 010 01 Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

OP a OS nákladný výťah

odborné prehliadky a skúšky výťahov, preventívna údržba a servis, úradné skúšky

  • 50750000-7 - Opravy a údržba výťahov

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky nákladný výťah
Funkcia
Zaisťovanie a vykonávanie opatrení za účelom udržovania technického stavu vysokej úrovne bezpečnosti a prevádzky schopnosti výťahov. Servisné činnosti musia byť plánované a vykonávané v súlade s ustanoveniami platných právnych predpisov a noriem, rešpektujúc prevádzkové podmienky a technológie jednotlivých zariadení. Vykonávanie pravidelnej preventívnej údržby, servisných služieb, odborných prehliadok a odborných skúšok 1ks nákladného výťahu v priebehu štyroch rokov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nákladný výťah GNV 1000/0,18 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nákladný výťah - typ GNV 1000/0,18
nosnosť 1000 kg
zdvih 4,60 m
menovitá rýchlosť 0,18 m/s
počet staníc 2/3
ovládanie tlačidlové s vodičom
druh pohonu elektrický reťazový
výrobca Transporta n.p. Chrudim
rok výroby 1983
Odborné prehliadky a odborné skúšky výťahu 4 x ročne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi zoznam s rozpisom jednotkových cien položiek predmetu zákazky zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky.
Požadujeme pravidelnú preventívnu údržbu výťahov podľa požiadaviek výrobcu, ktorá zahŕňa: prevádzkovú prehliadku zariadenia, mazanie častí zariadenia podľa predpisu výrobcu, kontrolu nastavenia, čistenie zariadení od prevádzkových nečistôt, likvidáciu nebezpečného odpadu vzniknutého z prevádzky zariadenia. Pomocný materiál pre vykonávanie týchto činností ako mazadlá a čistiace prostriedky je zahrnutý v paušálnej cene.
Požadujeme odborné prehliadky, odborné skúšky v termínoch podľa normy a druhu výťahu. Odborné prehliadky, odborné skúšky musia byť vykonané v súlade s vyhláškou MPSV a R č.508/2009 Z.z. a normy STN 27 4002 v termínoch stanovených touto vyhláškou a normou.
Dodávateľ je povinný predložiť doklad - oprávnenie podnikať v danom predmete zákazky.
Poskytovateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i) Čl. XVIII 2. časti Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
Kompletovanie a udržiavanie technickej dokumentácie.
Servisné služby sa budú vykonávať v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Zmluvná cena zahŕňa všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane dopravných nákladov na miesto plnenia za celé obdobie trvania zmluvy 4 roky - od júla 2022 do júna 2026.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom.
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.07.2022 14:00 — 30.06.2026 14:00

1,00 celok

2 572,80

2 572,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2022 08:12

09.06.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 383
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2022 08:19 - Vstupná ponuka 2 534,40 € Cena s DPH
08.06.2022 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 2 460,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS