• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2022 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2022 12:50

Detail zákazky Z20225825

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.06.2022 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    21.06.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.06.2022 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.06.2022 12:50

Základné údaje

Z20225825

OF-255398

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6600171

Objednávateľ

35722959

Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR

Grösslingová 1, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

36677281

ZSE Energia, a.s.

Čulenova 6, Bratislava, 81647, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, distribúcia elektrickej energie, dodávka elektriny

  • 09310000-5 - Elektrická energia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky:
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 18 mesiacov do jedného odberného miesta špecifikovaného odberateľom, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa u prevádzkovateľa distribučnej sústavy a zabezpečenie distribúcie a prepravy.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej sústavy (ďalej len „PDS“) a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (najmä zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení, platnými vyhláškami ÚRSO a inými, tu neuvedenými).
Zabezpečiť distribúciu elektriny do odberného miesta Objednávateľa vrátane súvisiacich služieb a prevziať za Objednávateľa zodpovednosť za odchýlku, za podmienok a v kvalite zodpovedajúcej všeobecným právnym predpisom a technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba elektriny pre odberné miesto. MWh 470
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odberné miesto EIC kód 24ZZS6029608000H
Napäťová úroveň VN
Rezervovaná kapacita 110kW na mesačnej báze
Vyúčtovacie obdobie Kalendárny mesiac
Termín začatia dodávky elektrickej energie 01.07.2022 o 00:00:00 hod.
Termín ukončenia dodávky elektrickej energie 31.12.2023 o 24:00:00 hod.
Zodpovednosť za odchýlku Požadujeme od dodávateľa, aby prevzal zodpovednosť za odchýlku
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie:
Názov Upresnenie
Združená dodávka elektrickej energie.
Miestom plnenia je odberné miesto sídla odberateľa (kupujúceho).
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do OM odberateľa, vrátane distribúcie, prevzatia zodpovednosti za odchýlku aj kvalitu elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržanie platných právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v odbernom mieste odberateľa.
Cena bude hradená v mene euro.
Cena musí zahŕňať cenu za dodávku elektriny, cenu za Distribučne služby a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby, odvod do JF a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí URSO platných v čase predloženia ponuky, daň v zmysle Zákona o spotrebných daniach a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím URSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dani si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Ponúkaná cena bude predpokladaná za celé množstvo odberu.
Dodávateľ vystaví kalkulačný list k odbernému miestu na začiatku dodávky elektrickej energie, na základe ktorého bude objednávateľ dodávateľovi uhrádzať zálohové platby vždy mesačne do 15. dňa v mesiaci.
Fakturácia za opakované plnenie bude mať mesačné zúčtovacie obdobie. Splatnosť faktúr je minimálne 14 dní od dátumu jej vystavenia. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR.
Zúčtovanie skutočnej spotreby vykoná dodávateľ po skončení každého kalendárneho mesiaca.
Faktúry budú dodávateľom vystavené a doručené odberateľovi do jeho sídla v papierovej forme.
Ak vzniknú pri fakturácii za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na výpoveď zmluvy. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa tejto podmienky, dodávateľ si nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Množstvo odobratej elektriny je predpokladané.
V prípade vyššieho alebo nižšieho odberu sa cena nemení.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť odberateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou elektrickej energie od príslušného prevádzkovateľa distribučnej sústavy.
Dodávateľ je povinný počas plnenia zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa zodpovednú osobu, konzultanta, s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie.
Nový dodávateľ zabezpečí na svoje vlastné náklady všetky právne kroky s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení špecifikovaného OM v distribučnej sieti.
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE – DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky:
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladania ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.
- Nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného dokladu sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a to najneskôr do 10 dní od uzavretia zmluvy s dodávateľom, v uzatvorenej obálke označenej „Elektrická energia-neotvárať“, na adresu objednávateľa:
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený zoznam všetkých predložených dokladov a dokumentov,
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetu zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mailovú adresu kontaktnej osoby,
3. Vypracovaný dodávateľom podpísaný dokument „Kalkulácia celkovej ceny“, s uvedením aktuálnej ceny za distribučné služby, ktorý bude tvoriť prílohu uzatvorenej zmluvy,
4. Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike – dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
5. Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o predelení EIC kódu,
6. Originál alebo overenú kópiu rámcovej zmluvy s distribučnou spoločnosťou na vymedzenom území pre celé zmluvné obdobie,
7. Čestné prehlásenie dodávateľa, že má uzatvorenú Zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom uzatvorenia (resp. ekvivalent dokladu, t.t. originál alebo overenú kópiu poistného certifikátu na požadovanú sumu). Zmluva musí byť platná počas celej doby, na ktorú sa predmet zákazky uzatvára,
8. Originál alebo overenú kópiu certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie normy ISO 9001 – systém riadenia kvality,
9. Originál alebo overenú kópiu certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie normy ISO 14001 – systém environmentálneho manažérstva,
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PLNENIE – OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu:
- Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky,
- Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania niektorej z požiadaviek uvedených v tejto špecifikácii (v tejto zmluve),
- Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie,
- Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky objednávateľom požadované technické vlastnosti,
- Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, čo bude mať za následok odstúpenie od zmluvy,
- Tieto osobitné podmienky (ďalej len OP) sa chápu ako súvislý text a jednotlivé riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam,
- Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ zápis v registri partnerov verejného sektora v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov Upresnenie
Pôvodná hodnota Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím URSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dani si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
Navrhnutá hodnota Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutím URSO. DPH, spotrebná daň, prípadne iné aplikované dani si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. V prípade, ak odberateľ odoberie zmluvné množstvo pod 90% a nad 110%, dodávateľ je oprávnený doúčtovať poplatok za nedočerpanie, resp. prekročenie.

Dodávateľ má s prevzatím zodpovednosti za odchýlku spojené náklady, pri neobmedzenej tolerancii odberu zmluvného množstva dodávateľ nevie ponúknuť najvýhodnejšiu cenu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 1, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2022 00:00 — 31.12.2023 23:59

470,00 MWh

182 732,31

182 732,31

Vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny, t. j. podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.06.2022 10:55

21.06.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.06.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 92
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2022 11:57 - Vstupná ponuka 182 732,00 € Cena bez DPH
21.06.2022 11:57 - Najvýhodnejšia ponuka 182 732,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS