• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2022 10:05

Detail zákazky Z20225795

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2022 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2022 10:05

Základné údaje

Z20225795

OF-254666

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6543387

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31608426

EURO MEDIA Košice, s.r.o.

Rastislavova 104, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

CD-R média, DVD+R média

CD-R a DVD+R média na zálohovanie súborov

  • 30234300-1 - Kompaktné disky (CD)
  • 30234400-2 - Digitálne univerzálne disky (DVD)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. CD-R "VERBATIM" s potlačou - 700 MB, min.52x
Funkcia
Kompaktný disk s možnosťou zápisu
Archivácia súborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Disk CD-R "VERBATIM" ks 19 000
Kapacita MB 700
Počet kusov v cake obale ks 100
Počet balení bal. 190
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Max. rýchlosť zápisu 52x
Druh balenia Cake
Balenie cake obal = 100 ks
 2. DVD+R "VERBATIM" 4,7 GB 16x
Funkcia
Média s vysokou kapacitou na uchovanie videa, dát a zálohovanie
Archivácia súborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
DVD+R "VERBATIM" 4,7 GB 16x ks 1 300
Kapacita GB 4,7
Počet kusov v cake obale ks 100
Počet balení bal. 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh balenia Cake
Balenie cake obal = 100 ks
 3. CD-R "MAXELL" s potlačou - 700 MB, min.52x
Funkcia
Kompaktný disk s možnosťou zápisu
Archivácia súborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CD-R "MAXELL" ks 21 000
Kapacita MB 700
Počet kusov v cake obale ks 100
Počet balení bal. 210
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Max. rýchlosť zápisu 52x
Druh balenia Cake
Balenie cake obal = 100 ks
 4. DVD+R "MAXELL" 4,7 GB 16x
Funkcia
Média s vysokou kapacitou na uchovanie videa, dát a zálohovanie
Archivácia súborov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
DVD+R "MAXELL" 4,7 GB 16x ks 1 200
Kapacita GB 4,7
Počet kusov v cake obale ks 100
Počet balení bal. 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je CD-R médií a DVD+R média, špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "tovar").
1.2 Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží " vlastný návrh plnenia zákazky " ( dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru), v zmysle Čl. VI. Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPEP.
2.0 Dodávateľ je povinný spolu s tovarom dodať kompletnú technickú dokumentáciu/špecifikáciu tovaru, ktorá musí obsahovať technické parametre tovaru v slovenskom jazyku.
2.1 Tovar musí by dodávateľom dodaný nový, nepoužívaný, kompletný a riadne zabalený, nerecyklovaný, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa podľa špecifikácie v tejto zmluve.
2.2 Tovar sa považuje za riadne dodaný, ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou technickou špecifikáciou a podpísaným Dodacím listom.
3.0 Dodávateľ je povinný dopraviť tovar na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Sklad všeobecného materiálu.
3.1 Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v 12-tich samostatných dodávkach, na základe elektronicky zaslanej objednávky a podľa pokynov objednávateľa, spolu s dodacím listom, resp. faktúrou, v prípade, ak faktúra slúži ako dodací list.Všetkých 12 objednávok bude realizovaných v časovom horizonte 12 mesiacov odo dňa platnosti zmluvy.
3.2 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania a zabezpečiť vyloženie na určenom mieste. Služby spojené s vyložení tovaru je dodávateľ povinný započítať do jednotkovej ceny tovaru. Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm.
4.0 Dodávateľ je povinný vystaviť a doručiť faktúru za jednotlivé dodávky tovaru, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
4.1 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi.
5.0 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
6.0 Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou  dodávkou tovaru, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu - Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 6.1 a 6.2. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
6.1 Ceny uvedené v rozpočte, sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa, súvisiacich s predmetom plnenia alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
6.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
7.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (bod 6.0 a bod 2.0) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa.
8.0 V prípade, ak objednávateľom požadované doklady (6.0 a bod 2.0) budú dodávateľom doručené v stanovenom termíne, ale dodávateľ nedoručí správne doklady alebo objednávateľ nadobudne dôvodnú pochybnosť o dôveryhodnosti doručených dokladov, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenie povinnosti dodávateľa.
9.0 Dodávateľ je povinný tovar dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia tovaru si zmluvné strany dohodnú najmenej 2 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním Objednávateľa - Oddelenie nákupu v pracovných dňoch od 8.00 do 14.00 h.
10.0 Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa jeho riadneho dodania a prevzatia objednávateľom ( objednávateľ potvrdí prevzatie podpisom Dodacieho listu, resp. Preberacieho protokolu a uvedením dátumu).
10.1 Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
10.2 Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie postačí uplatniť reklamáciu faxom, resp. e-mailom.
10.3 Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa pripomienok tejto zmluvy a spôsobilý na užívanie na dojednaný účel. V prípade, ak sa tak nestane, má tovar vady.
10.4 Vady dodaného tovaru, ktoré sú zjavné (vady v množstve, porušenie či neúplnosť dodávky) je objednávateľ oprávnený písomne reklamovať u dodávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní od prevzatia tovaru.
10.5 Vady v akosti tovaru je objednávateľ oprávnený písomne reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, ako ich kupujúci zistil, najneskôr však do konca záručnej doby.
11.0 Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade opakovaných reklamácií, tovar vrátiť dodávateľovi a odstúpiť od zmluvy.
12.0 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok  Osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy.
13.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ  nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava  o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok svojím veriteľom.
14.0 V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent), z výšky  istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
15.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenie podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

14.06.2022 08:00 — 05.05.2023 14:00

1,00 celok

7 789,40

7 789,40

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží " vlastný návrh plnenia zákazky " ( dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu - názov a typ tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru), v zmysle Čl. VI. Plnenie a preberanie Plnenia, bod 6.2.3 v OPEP.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.06.2022 08:02

06.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 373
 47
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.06.2022 08:22 - Vstupná ponuka 7 789,40 € Cena bez DPH
06.06.2022 08:54 - Najvýhodnejšia ponuka 7 785,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS