• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2022 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 13:50

Detail zákazky Z20225793

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2022 10:35
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 13:50

Základné údaje

Z20225793

OF-255287

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6589844

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

44020091

MB SERVIS, s.r.o.

Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pásové samohybné hydraulické baranidlo s príslušenstvom

Baranidlo

  • 43311000-6 - Baranidlá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pásové samohybné hydraulické baranidlo s príslušenstvom
Funkcia
Pásové samohybné hydraulické baranidlo (800HD alebo ekvivalent) v počte 1 kus s rokom výroby 2022, nie starším, slúžiace na zatĺkanie zvodidlových stĺpikov na vyťahovanie starých poškodených stĺpikov a záchytných zabezpečovacích systémov na diaľniciach a rýchlostných cestách v Slovenskej republike (ďalej len „SR“), určené pre Stredisko špecializovaných činností Čadca (ďalej len „miesto dodania“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celková hmotnosť baranidla kg 3850 4100
Dĺžka podvozku mm 2400
Šírka podvozku mm 2150
Šírka pásu mm 280
Výška stroja v prepravnej polohe mm 2800
Výkon motora kW 32 36
Hlučnosť pri min. 2500 ot. dB 112
Rýchlosť pojazdu baranidla km/h 2,1
Objem palivovej nádrže baranidla l 50
Objem olejovej nádrže baranidla l 160
Elektrický systém baranidla V 12
Energia úderu baranidla J 800
Frekvencia úderu baranidla údery/min 600
Bočný dosah baranidla mm 1600
Výškový dosah baranidla mm 2700
Maximálny tlak oleja MPa 18
Prietok hydraulického oleja l/min 95
Sklon natĺkaného stĺpika - priečny ° 2,9
Sklon natĺkaného stĺpika - pozdĺžny ° 14
Šírka natĺkaného stĺpika mm 180
Hĺbka natĺkaného stĺpika mm 180
Výška natĺkaného stĺpika mm 2800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Palivo nafta motorová
Doba dodania predmetu zákazky odo dňa účinnosti zmluvy do 150 kalendárnych dní
Dodanie baranidla s príslušenstvom v cene
Spustenie do prevádzky a odskúšanie dodávateľom v cene
Zaškolenie obsluhy v cene
Výstražný maják LED v cene
Štandardná zarážacia hlava pre stĺpiky profilu UE 100 a U 140 v cene
Súprava na vyťahovanie stĺpikov v cene
Vŕtacie zariadenie Augertorque 2500 (alebo ekvivalent) + vrták 300 mm + 1m predĺženie v cene
Diaľkové ovládanie podvozku v cene
Farba stroja - oranžová cestárska RAL2011 s bezpečnostným šrafovaním okrajových častí v zmysle všeobecne platných právnych predpisov a noriem v kombinácii odtieňov biela a červená v SR v cene
Certifikáty, schválenia, návod na obsluhu a iné dokumenty potrebné na prevádzku v SR v čase dodania v cene
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I.PLNENIE
I.1 Nákup nového, nepoužitého pásového samohybného hydraulického baranidla s príslušenstvom v súlade s predmetom zmluvy/opisným formulárom (ďalej len „stroj“), spôsobilého na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR a Európskej únie (ďalej len „EÚ“).
I.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať stroj do 150 (stopäťdesiat) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti vygenerovanej zmluvy.
I.3 Dodávateľ dodá stroj, vrátane dopravy na miesto dodania, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný oznámiť osobe oprávnenej prevziať stroj za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním predmetu zmluvy, e-mailom presný termín jeho dodania. Za objednávateľa je na mieste dodania oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci príslušného strediska alebo ním poverený vedúci oddelenia strojno-mechanizačného.
I.4 Dodávateľ dodá stroj vrátane zaškolenia najmenej 2 (dvoch) pracovníkov objednávateľa v termíne podľa bodu I.3 tohto článku.
I.5 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania stroja písomnú dokumentáciu súvisiacu so strojom, a to najmä: preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na obsluhu a údržbu, záručný list, servisná knižka, potvrdenie o vykonaní KO (kontroly originality), COC (Certificate Of Conformity), osvedčenie o evidencii vozidla časť II (technický preukaz) v slovenskom jazyku vydané príslušným okresným riaditeľstvom policajného zboru SR,...
...základný technický opis, a iné dokumenty súvisiace s predmetom zákazky v slovenskom alebo českom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie.
I.6 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi:
a. vyplnenú Prílohu č. 1 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny stroja v zmysle bodu 2.2 Funkčná a technická špecifikácia, pričom dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
b. podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu stroja v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky stroja s uvedením presného názvu (obchodnej značky) výrobku vrátane rozpisu ceny bez DPH, sadzby DPH;
c. potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku stroja;
d. doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku stroja, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku stroja na požiadanie objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby stroja;
I.7 Objednávateľ požaduje, aby stroj spĺňal ďalšie, aj v opisnom formulári nemenované, podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na stroj, ak sú podľa danej úpravy požadované.
I.8 Dodávateľ je povinný vykonať predpredajný servis stroja s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti a funkcie stroja boli skontrolované. Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou Dodávateľa (v čestnom vyhlásení).
I.9 Dodávateľ dodá po dohode s Objednávateľom doklady potrebné pre uzatvorenie zákonného poistenia („technické osvedčenie vozidla“ v slovenskom jazyku a faktúru). Pre samotný úkon postačujú fotokópie.
I.10 Dodávateľ dodá po dohode s objednávateľom doklady potrebné k prevádzke stroja a k prihláseniu na dopravnom inšpektoráte: • originál „technického osvedčenia vozidla“ v slovenskom jazyku, • originál faktúry (nie preddavkovej) ako daňový doklad, • originál „základného technického opisu“ stroja do evidencie, ktoré vedú orgány verejnej správy, ak takejto povinnosti podliehajú.
I.11 Objednávateľ požaduje zo strany dodávateľa zabezpečiť bezplatný záručný servis stroja vrátane dodania náhradných dielov v rámci záručnej doby, a to 24 (dvadsaťštyri) mesiacov od podpisu preberacieho protokolu objednávateľom. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky odporúčané výrobcom, opravy na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, všetky vykonané opravy vrátane servisných prehliadok odporúčané výrobcom počas trvania záručnej doby, je povinný dodávateľ uviesť v preberacom protokole...
...Pre vylúčenie pochybností sa uvádza, že servis (sieť servisov) predmetu zmluvy nemusí byť vo vlastníctve dodávateľa, musí však byť autorizovaným servisom oprávneným prijať a vybaviť všetky reklamácie objednávateľa týkajúce sa stroja, poskytovať autorizované servisné služby a zabezpečiť dodanie náhradných dielov stroja pre objednávateľa.
II. CENA
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov.
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním stroja, vrátane dopravných nákladov a poskytovania všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním stroja.
II.3 Celková cena stroja v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatej ceny a množstva skutočne dodaného tovaru, v rámci ktorej sú zahrnuté dopravné náklady a poskytovanie všetkých služieb priamo súvisiacich s dodaním stroja.
II.4 Cena za dodanie stroja je konečná a obsahuje všetky náklady dodávateľa vrátane primeraného zisku.
II.5 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia
II.6 V prípade, ak je dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
II.7 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 a k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musia k nej byť priložené požadované prílohy...
...Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie stroja na miesto dodania, vrátane zaškolenia zamestnancov objednávateľa, bude realizovaná po protokolárnom prevzatí kompletného stroja bez vád a nedorobkov objednávateľom, a zároveň po riadnom zaškolení zamestnancov objednávateľa jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
IV. 1 Záručná doba je minimálne 24 (dvadsaťštyri) mesiacov a plynie odo dňa podpísania preberacieho protokolu objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov objednávateľa s uvedením do prevádzky servisným technikom dodávateľa, a to od dátumu neskoršieho uvedeného na protokole.
IV.2 V prípade, ak má stroj vady, dodávateľ je povinný stroj prevziať na objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase na náklady dodávateľa.
IV.3 V prípade zistenia chyby, resp. nedostatku stroja do 14 (štrnástich) kalendárnych dní od jeho prevzatia, je Dodávateľ povinný vymeniť chybný stroj za bezchybný a rovnakých parametrov.
IV.4 Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný stroj prevziať z vopred určeného miesta, kde sa stroj nachádza a po vykonaní záručnej opravy dodať späť na vopred určené miesto na vlastné náklady, pokiaľ sa objednávateľ a dodávateľ nedohodnú inak.
IV.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať stroj, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať preberací protokol, pokiaľ stroj nebude bez vád alebo nedorobkov, nebudú kompletné a nebudú plne funkčné.
IV.6 Zároveň má objednávateľ popri vyššie uvedených právach aj právo na náhradu škody, a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinností dodávateľa vznikne.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
V.1 V prípade nedodržania funkčných/technických parametrov stroja, uvedených v technickej špecifikácii/opisnom formulári/v zmluve a akejkoľvek podmienky zmluvy/požiadavky objednávateľa v súlade so zmluvou/opisným formulárom, bude toto konanie dodávateľa považované za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronickej platformy/ Všeobecných zmluvných podmienok (OPEP) a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov dodávateľa.
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie.
VI.2 Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) dodávateľ predloží objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania zmluvy na Trhovisku.
VI.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria.
VI.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPEP.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Hlinku 2549, Čadca, Čadca, Žilinský, Slovenská republika

20.06.2022 08:00 — 16.11.2022 15:00

1,00 ks

106 350,00

106 350,00

V zmysle OF.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.06.2022 10:35

17.06.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 123
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2022 10:03 - Vstupná ponuka 106 350,00 € Cena bez DPH
17.06.2022 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 106 350,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS