17330190
MARIANUM - Pohrebníctvo mesta Bratislavy
Šafárikovo námestie 76/3, Bratislava, 81102, SVK
52008398
MARI CARS s. r. o.
Železničiarska 23, Zohor, 90051, SVK
Servis a opravy nákladných motorových vozidiel IVECO (bez nadstavby) a dodanie náhradných dielov
oprava, servisné práce, servis, údržba, náhradné diely pre nákladné motorové vozidlá
Služba, Tovar
1. Servis a opravy nákladných motorových vozidiel ( bez nadstavby) a dodanie náhradných dielov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisných prác, opráv a údržby (ďalej ako „servis“ alebo „servisné práce“ alebo „oprava“) nákladných motorových vozidielIVECO (bez nadstavby) vo vlastníctve verejného obstarávateľa a dodanie náhradných dielov. |
Komplexný prehľad nákladných motorových vozidiel je uvedený v časti technické vlastnosti (ďalej len "vozidlo" alebo "vozidlá"). |
Finančný objem určený na nákup náhradných dielov je fixný. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nákladné motorové vozidlá | ks | 4 | ||
Dodávka náhradných dielov vo fixnej cene | eur bez DPH | 20000 | ||
Servisné práce | Nh | 400 | ||
Elektrikárske práce | Nh | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis požadovaných služieb | |
1. Malé opravy | - jednoznačne definovaná porucha bez nutnosti demontáže ďalších zariadení a skupín vozidla |
2. Stredné opravy | - nutná demontáž ďalších zariadení resp. celkov, montážne práce na karosérii |
3. Veľká oprava | - montáž a demontáž celkov a podskupín vozidla |
4 a) Vynútená oprava | - opravy vyplývajúce z bežnej prevádzky vozidiel, z pohľadu vozidla ako celku – karoséria, interiér, elektrické zariadenia, elektrické inštalácie, motorové a podvozkové časti; |
4 b) Vynútená oprava | - poruchy zistené diagnostikou, opravy vyplývajúce z poistných udalostí (havária, prírodný živel, krádež a iné druhy poistných udalostí vrátane PZP – povinné zmluvné poistenie); |
4 c) Vynútená oprava | - opravy a výmeny auto skiel, kontrola a nastavenie geometrie vozidla. |
5 a) Servisné práce | - servisnými prácami sa rozumejú pravidelné servisné prehliadky, mechanické a elektrikárske práce, |
5 b) Servisné práce | - klampiarske a lakovacie práce, reklamačné opravy, malé, stredné a veľké opravy, vrátane opráv pri poistných udalostiach |
Zoznam vozidiel: | Využitie "Druh vozidla", Objem cm3, Výkon kW, Rok výroby, Palivo, VIN |
Zoznam vozidiel: | IVECO, kontajnery/ruka/žeriav ,N2, 2998, 150, 2016, Diese,l ZCFC170F505093990 |
Zoznam vozidiel: | IVECO, kontajnery, N2, 2998, 150, 2016, Diesel, ZCFC170FX05094293 |
Zoznam vozidiel: | IVECO, kontajnery, N2, 2998, 150, 2016, Diesel, ZCFC170F105094294 |
Zoznam vozidiel: | IVECO, zalozne kontajnerove (+cisterna), N2, 2800, 107, 2004, Diesel, ZCFC65A0005494697 |
Názov |
1. Objednávateľ požaduje vykonanie servisnej prehliadky a prislúchajúcich prác v zmysle servisného plánu podľa výrobcu pre každé vozidlo a drobné opravy do ôsmich (8) hodín od pristavenia vozidla. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať malé opravy – jednoznačne definovaná porucha bez nutnosti demontáže ďalších zariadení a skupín vozidla a prevziať vozidlo pri malej oprave bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti od Objednávateľa. Objednávateľ požaduje vykonanie malej opravy do dvoch (2) pracovných dní od prevzatia vozidla |
3. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať stredné opravy - nutná demontáž ďalších zariadení resp. celkov, montážne práce na karosérii a prevziať vozidlo pri strednej oprave bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti Objednávateľa. Objednávateľ požaduje vykonanie strednej opravy do piatich (5) pracovných dní od prevzatia vozidla. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať veľké opravy - montáž a demontáž celkov a podskupín vozidla a prevziať vozidlo pri veľkej oprave bez zbytočného odkladu, najneskôr však do štyridsiatich ôsmich (48) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti Objednávateľa. Objednávateľ požaduje vykonanie veľkej opravy do štrnástich (14) pracovných dní od prevzatia vozidla. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje prevziať vozidlo pri vynútenej oprave bez zbytočného odkladu, najneskôr do 48 hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti Objednávateľa. |
Vynútené opravy predstavujú opravy vyplývajúce z bežnej prevádzky vozidiel, z pohľadu vozidla ako celku – karoséria, interiér, elektrické zariadenia, elektrické inštalácie, motorové a podvozkové časti, poruchy zistené diagnostikou, opravy vyplývajúce z poistných udalostí (havária, prírodný živel, krádež a iné druhy poistných udalostí vrátane PZP – povinné zmluvné poistenie), opravy a výmeny auto skiel, kontrola a nastavenie geometrie vozidla. |
6. V prípade, ak pri vykonávaní servisných prác nastanú nepredvídané okolnosti (napr. náhradné diely potrebné na opravu nie sú momentálne dostupné na sklade, mešká dodávka objednaných náhradných dielov, nedostatky v technickom stave a pod.) je Dodávateľ oprávnený určiť náhradný termín plnenia predmetu zákazky a s uvedenou skutočnosťou oboznámi Objednávateľa a zároveň mu oznámi náhradný termín plnenia. |
7. Dodávateľ vykoná servis na základe Čiastkových výziev (objednávok) Objednávateľa. |
8. Dodávateľ prevezme vozidlo pri uplatnení reklamácie do dvadsiatich štyroch (24) hodín od prevzatia elektronickej alebo telefonickej žiadosti Objednávateľa. |
9. Dodávateľ v prípade potreby zabezpečí diagnostiku vozidla, to znamená určenie chyby pripojením vozidla na elektronický diagnostický prístroj. |
10. Dodávateľ predloží zoznam kontaktných osôb Dodávateľa v rozsahu: meno a priezvisko, tel. kontakt, email do dvoch (2) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
11. Miesto plnenia predmetu zákazky, t.j. servisný priestor Dodávateľa (ďalej len „miesto plnenia“) je umiestnené do tridsiatich (30) km od lokality Nám. SNP Bratislava, a to pre cestu tam tridsať (30) km a tridsať (30) km pre cestu späť. Objednávateľ si vzdialenosť miesta plnenia od lokality Nám. SNP Bratislava (počet km) overí prostredníctvom www.googlemaps.com. Objednávateľ zabezpečí prevoz vozidla na miesto plnenia predmetu zákazky na vlastné náklady. |
12. Dodávateľ predloží presnú adresu/lokalitu miesta plnenia predmetu zákazky do dvoch (2) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy emailom oprávnenej osobe Objednávateľa. |
13. Objednávateľ pred uskutočnením servisu uvedie požadovaný druh opravy, opis poruchy, identifikáciu poruchy alebo vady a pod. v písomnej žiadanke za každé vozidlo zvlášť. |
14. Prevzatie vozidla do servisu sa uskutoční na základe podpísanej žiadanky Objednávateľa a podpísaním protokolu o odovzdaní a prevzatí vozidla, podľa údajov uvedených v žiadanke. Následne žiadanka bude prílohou faktúry (viď. bod 28). |
15. Dodávateľ po kontrole vozidla a diagnostike porúch zašle najneskôr jeden (1) pracovný deň od prevzatia vozidla predbežnú cenovú ponuku e-mailom poverenej osobe Objednávateľa na odsúhlasenie potrebných servisných prác a náhradných dielov (rozsah prác servisu a náhradných dielov). Poskytovateľ môže pokračovať v servisných prácach až po doručení Objednávateľom schválenej objednávky, ktorá bude vystavená na základe predbežnej cenovej ponuky. |
16. V prípade, ak je v rámci servisu potrebné dodanie a montáž náhradných dielov, Dodávateľ použije originálne náhradné diely alebo kvalitatívne porovnateľné certifikované náhradné diely, dodané náhradné diely musia byť nové a nepoužité, a ktorých cena musí byť obvyklá na trhu s maximálnou odchýlkou + 5 % od výšky cien na trhu. Objednávateľ umožňuje dodávku repasovaných náhradných dielov po odsúhlasení (emailom) oprávnenou osobou Objednávateľa. |
17. Objednávateľ doručí Dodávateľovi zoznam oprávnených osôb do dvoch (2) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, tel. kontakt, email. |
18. V prípade, že sa v priebehu vykonávania servisných prác zistí, že skutočná cena zvýši predbežnú cenu o viac ako 10 %, Dodávateľ je povinný toto zvýšenie telefonicky konzultovať a následne pošle cenovú ponuku so zapracovaným väčším rozsahom servisných prác a náhradnými dielmi oprávnenej osobe Objednávateľa. Dodávateľ nie je oprávnený vykonať iné služby, ako sú uvedené Objednávateľom v schválenej objednávke. |
19. Po ukončení servisných prác Dodávateľ informuje telefonicky alebo elektronicky oprávnenú osobu Objednávateľa o termíne odovzdania vozidla. |
20. Prevzatie vozidla po vykonaní servisu a kontrola s vyplnením protokolu o prevzatí bude zabezpečená oprávnenou osobou Objednávateľa. Ak Dodávateľ pripraví vozidlo na odovzdanie pred dohodnutým termínom, Objednávateľ sa zaväzuje vozidlo prevziať aj v skoršom termíne. |
21. Dodávateľ je povinný viesť po celú dobu platnosti Zmluvy evidenciu vykonaných servisných prác a dodávok náhradných dielov podľa evidenčných čísiel vozidiel. V uvedenej evidencii sa budú nachádzať minimálne tieto údaje: i) dátum prevzatia a odovzdania vozidla, ii) rozsah servisných prác a náhradných dielov, iii) stav počítadla celkového počtu km. Evidencia bude zaslaná oprávnenej osobe Objednávateľa v elektronickej podobe na vyžiadanie. |
22. Ak bude predmet plnenia trvať dlhšie ako štrnásť (14) kalendárnych dní, bude Dodávateľovi účtovaný poplatok vo výške 100,- EUR (slovom: Sto eur) za každý začatý deň po štrnásť (14.) dňovej lehote na opravu. Lehota plynie odo dňa prevzatia vozidla Dodávateľom. Lehota sa predlžuje, ak Dodávateľ zistí, že pri výkone servisu nastanú nepredvídané okolnosti podľa bodu 6. Existenciu nepredvídaných okolností musí Dodávateľ Objednávateľovi preukázať. |
23. Objednávateľ požaduje klampiarske a lakovacie práce, cena normohodiny klampiarskych a lakovacích prác bude hradená z KASKO poistenia a bude určená príslušnou komerčnou poisťovňou, v ktorej má Objednávateľ vozidlá poistené. |
24. Lehota opravy porúch, ktoré budú hradené z poistenia, začína plynúť v deň nasledujúci po dni, v ktorom poisťovňa vykonala obhliadku. Lehota sa predlžuje v prípade dodatočnej obhliadky poisťovne a začína plynúť v deň nasledujúci po dni , v ktorom poisťovňa vykonala dodatočnú obhliadku. |
25. Ak dôjde k poškodeniu vozidla pri poistnej udalosti, Dodávateľ začne s vykonávaním opravy až po vykonaní obhliadky poisťovňou a po doručení písomného vyjadrenia Objednávateľa, v ktorom Objednávateľ vykonanie opravy potvrdí a povolí. |
26. Dodávateľ poskytne záruku na ním poskytnuté servisné práce (servis) a dodané náhradné diely a akúkoľvek prácu vykonanú v spojení s vykonaním servisných prác v trvaní dvadsaťštyri (24) mesiacov, pričom záruka začne plynúť odo dňa prevzatia vozidla po vykonaní servisných prác. |
27. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po vykonaní servisných prác a vystavenú faktúru zašle Objednávateľovi doporučene poštou na adresu Objednávateľa, uvedenú v zozname korešpondenčných adries, ak Dodávateľ neuzavrel s Objednávateľom dohodu o elektronickom prijímaní faktúr. |
Rozsah fakturovaných servisných hodín (ďalej len „normohodín“) na faktúre nesmie prekročiť množstvo normohodín stanovených pre danú opravu v programe AUDATEX alebo ekvivalent. Za ekvivalent sa považuje taký software, ktorého ceny používa, alebo akceptuje komerčná poisťovňa pri likvidácii poistných udalostí motorových vozidiel. Túto skutočnosť musí na požiadanie Objednávateľa Dodávateľ preukázať. |
28. Na každé vozidlo a opravu bude vystavená samostatná faktúra. Faktúra musí okrem náležitostí podľa zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“) obsahovať aj nasledujúce údaje: i) o vozidle, na ktorom bola vykonávaná oprava alebo údržba, ii) rozpis náhradných dielov a množstvo použitého materiálu, iii) o jednotkových cenách, iv) popis servisných prác s počtom normohodín, v) stav tachometra v dobe vykonávania údržby, alebo opravy. |
Prílohou faktúry bude Objednávateľom schválená objednávka a žiadanka. Faktúra musí obsahovať spolu: i) cenu za servisné práce, ii) spolu cenu za náhradné diely a iii) celkovú cenu za predmet zákazky. |
29. Daň z pridanej hodnoty bude Dodávateľ fakturovať v zmysle zákona o DPH. |
30. Celková cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa na plnenie predmetu zákazky. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celý finančný limit uvedený v tejto Zmluve. |
31. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu nákladných motorových vozidiel, zmenu typov motorových vozidiel z dôvodu obmeny vozového parku (nákup, vyradenie alebo predaj vozidiel). |
32.Objednávateľ predloží Dodávateľovi zoznam korešpondenčných adries pracovísk do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
33. Hodnota servisnej normohodiny nesmie byť nižšia ako hodinová minimálna mzda plus odvody do zdravotnej a sociálnej poisťovne platených zamestnávateľom pre príslušný stupeň náročnosti pracovného miesta platných v roku 2020 v súlade s nariadením vlády č. 324/2019 Z.z. ktorým sa ustanovuje suma minimálnej mzdy na rok 2020. |
34. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet Zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu Zmluvy týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od Dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“), v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. |
V prípade plnenia predmetu Zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá Dodávateľ Objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet Zmluvy sám. |
35. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť v prípade, ak Dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu Zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok Objednávateľa a náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží Objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do siedmich (7) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. |
36. O každej zmene subdodávateľa je Dodávateľ povinný požiadať Objednávateľa o schválenie subdodávateľa, bezodkladne, najneskôr sedem (7) pracovných dní, pričom je povinný zároveň predložiť Objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu Zmluvy. Ak Dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a Dodávateľ je povinný zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej zmluvnej ceny vrátane DPH. |
37. Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť, ak bol Dodávateľovi uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
38. V prípade predčasného ukončenia Zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto Zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol. |
39. Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať Zmluvu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom Dodávateľ obdržal písomné oznámenie o výpovedi. |
40. Objednávateľ si vyhradzuje právo v priebehu zmluvného obdobia meniť počet a typ vozidiel uvedených v časti technické vlastnosti. |
41. Porušenie povinností Dodávateľa uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie predmetu zákazky sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy zo strany Dodávateľa, zakladajúce právo Objednávateľa odstúpiť od Zmluvy a Objednávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
42. Objednávateľ požaduje predložiť aktualizovaný rozpis zmluvnej ceny (cena za jednu (1) normohodinu za servisné práce) s DPH a bez DPH do štyroch (4) pracovných dní od uzavretia Zmluvy. |
43.Objednávateľ požaduje zľavu z ceny náhradných dielov vo výške minimálne 15%. Za cenu náhradných dielov pred zľavou sa považuje cena uvedená podľa softwaru spoločnosti AUDATEX alebo ekvivalent. Ceny uvedené podľa softwaru spoločnosti AUDATEX alebo ekvivalent sú oficiálne ceny stanovené výrobcom. Za ekvivalent sa považuje taký software, ktorého ceny používa alebo akceptuje komerčná poisťovňa pri likvidácii poistných udalostí motorových vozidiel. Túto skutočnosť musí na požiadanie objednávateľa dodávateľ preukázať. |
Šafárikovo nám. 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Rozsah v zmysle časti technick. vlastnosti Maximum
32 140,00
32 140,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.06.2022 12:34
17.06.2022 10:00
17.06.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2022 10:08 - Vstupná ponuka | 32 130,00 | € | Cena bez DPH |
13.06.2022 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 130,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: