35581000
Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.
Andreja Hrehovčíka 185/1, Michalovce, 07101, SVK
36397164
PICADO, s.r.o.
Vysokoškolákov 6, Žilina, 01008, SVK
Nákup potravín: mrazená zelenina, mrazený karfiol, mrazené šampiňóny, mrazená brokolica, mrazená tekvica, mrazená kukurica, mrazený hrášok, mrazený kel, mrazený špenát, mrazené zemiakové hranolky
potraviny
Tovar, Služba
1. Mrazená zelenina, mrazený karfiol, mrazené šampiňóny, mrazená brokolica, mrazená tekvica, mrazená kukurica, mrazený hrášok, mrazený kel, mrazený špenát, mrazené zemiakové hranolky
|
|
---|---|
Funkcia |
príprava pokrmov pre potreby stravovania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
mochovská mrazená zelenina 2,50 kg | kg | 2400 | ||
mrazený karfiol 2,50 kg | kg | 800 | ||
mrazené šampiňóny 2,50 kg | kg | 800 | ||
mrazená brokolica 2,50 kg | kg | 850 | ||
mrazená tekvica 4kg | kg | 300 | ||
mrazená kukurica 2,50 kg | kg | 50 | ||
mrazený hrášok 2,50 kg | kg | 150 | ||
mrazený kel 2,50 kg | kg | 100 | ||
mrazený špenát 2,50 kg | kg | 100 | ||
mrazené hranolky 2,5 kg | kg | 300 |
Názov |
Dodávka tovaru vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa |
Doba trvania rámcovej dohody je 12 mesiacov, prípadne do vyčerpania sumy alebo množstva podľa tejto zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky aj e-mailom do 12.00 h v deň prijatia objednávky. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky priebežne, 2x do týždňa (utorok, piatok), na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky). |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru je nutné brať ako predpokladaný počet. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové množstvá tovaru ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu zmeny počtu stravníkov. Konkrétne množstvá tovaru objednávateľ bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13.00 h v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom. |
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni od 6.00 h do 12.00 h , ak nie je v objednávke (čiastkovej výzve) vyslovene uvedené inak. Súčasťou každej dodávky tovaru je dodací list. Na dodacích listoch musí byť uvedená jednotková cena bez DPH, DPH% a celková cena bez DPH. Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar od iného dodávateľa. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Ak dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny. |
Na účely zisťovania cien v zmysle čl. XVI bodu 16.1.8. VZP OPET verzia 3.0 si zmluvné strany dojednali nasledovný postup: |
- ktorákoľvek zo zmluvných strán tejto dohody je oprávnená druhej zmluvnej strane predložiť tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ktoré musia obsahovať označenie výrobcu tovarov, jeho sídlo, IČO a cenu za ktorú tovar ponúka, |
- pokiaľ všetky tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary sú nižšie ako ceny tovaru dojednané touto dohodou je dodávateľ povinný znížiť kúpnu cenu tovaru a dorovnať ju s cenovou úrovňou rovnajúcou sa priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu, |
- zisťovanie cien podľa tejto dohody bude vykonávať objednávateľ v rozsahu najmenej 1-krát za 6 mesiacov počas platnosti tejto dohody. |
- objednávateľ na základe zisťovania cien tovaru oznámi dodávateľovi skutočnosti preukazujúce opodstatnenosť zníženia kúpnej ceny za tovar. |
- v prípade, že dodávateľ nezníži cenu za tovar, objednávateľ si vyhradzuje právo objednať a odoberať tovar od iného dodávateľa a takéto konanie objednávateľa sa nepovažuje za porušenie tejto rámcovej dohody. |
- v prípade, že dodávateľ nie je schopný dodať, alebo nedodá plnenie za cenu určenú na základe zisťovania cien, objednávateľ je oprávnený zmluvu vypovedať podľa čl. XVI bodu 16.1.10 VZP v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tovar bezodplatne vymeniť za rovnaký druh a množstvo do 24 h od doručenia výzvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez súhlasu druhej zmluvnej strany. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telefónny kontakt. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o oprávnení dodávať tovar podľa § 32 ods. 1 písm. e) v zmysle ods. 2 písm. e) zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. umožňuje sa predložiť registračné číslo, pod ktorým je Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, ktorého súčasťou je aj požadovaný doklad o oprávnení dodávať tovar. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy. |
Dodávateľ je pri dodaní tovaru zaviazaný dodržiavať hygienické zásady a predpisy na prepravu, skladovanie a manipuláciu s predmetom zákazky v zmysle platnej legislatívy tak, aby sa zachovala jeho zdravotná nezávadnosť a kvalita. Tovar musí byť dodávaný v požadovanej kvalite v zmysle zákona o potravinách, Potravinovom kódexe a platných právnych predpisov, veterinárnych a hygienických noriem. |
Andreja Hrehovčíka 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
10.06.2022 00:00 — 09.06.2023 23:59
1,00 balík
9 700,00
9 700,00
Uchádzač môže navrhnúť ďalšie podmienky plnenia, ktoré budú v súlade s podmienkami stanovenými verejným obstarávateľom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2022 14:53
07.06.2022 10:00
07.06.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.06.2022 12:34 - Vstupná ponuka | 9 600,00 | € | Cena s DPH |
03.06.2022 12:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: