• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2022 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2022 13:50

Detail zákazky Z20225745

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2022 12:26
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2022 13:50

Základné údaje

Z20225745

OF-255219

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6553917

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36407771

Slovenská autobusová doprava Žilina, akciová spoločnosť

Košická 2, Žilina, 01065, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Preprava osôb autobusom

preprava, autobus, dopravné služby

  • 60100000-9 - Služby cestnej dopravy

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Preprava osôb autobusom s vodičom
Funkcia
Preprava osôb zájazdovým klimatizovaným autobusom (počet sedadiel 49) s vodičom na výjazdovú poradu Kolégia dekana a Športový deň  SvF dňa 16.6.2022 na  trase Žilina (areál UNIZA) – Zuberec, Brestová (Univerzitné stredisko Zuberec ) a späť  do Žiliny (areál UNIZA)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet dní prepravy: Deň 1
Počet autobusov (min. 49 miestnych): ks 1
Počet prepravovaných osôb: Osoby 49
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pristavenie autobusu: 16. 6. 2022 o 7:50 hod. – areál UNIZA (zastávka MHD č. 30)
Trasa/predpokladaný časový harmonogram: Žilina – Zuberec Brestová a späť; Predpokladaný príchod do Žiliny 18:30 hod. (areál UNIZA). Pozn. pre vodiča bude zabepečená strava (desiata, obed)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V cene prepravy je zahrnuté kilometrovné, prestoj vozidla, mýtne poplatky a všetky ostatné náklady pre riadne poskytnutie služby.
Autobus musí mať platné osvedčenie o technickej a emisnej kontrole.
Objednávateľ požaduje, aby mal poskytovateľ služby platné povinné zmluvné a havarijné poistenie motorového vozidla. Uplynutie platnosti kontroly nesmie nastať pred dobou ukončenia dopravy.
Objednávateľ požaduje zabezpečiť autobus s výborným technickým stavom, čistý, uprataný, s funkčnou klimatizáciou, funkčným vykurovaním.
Objednávateľ požaduje zabezpečiť náhradný autobus v prípade poruchy do 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po ukončení prepravy. Objednávateľ neposkytuje preddavok na predmet plnenia.
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry musí byť zástupcom Objednávateľa potvrdený rozsah poskytnutých služieb s uvedením jednotlivých trás prepravy a počtu prejazdených kilometrov.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť  na Finančnej správe SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina, Stavebná fakulta, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

16.06.2022 07:50 — 16.06.2022 18:30

1,00 služba

450,00

450,00

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.06.2022 12:26

08.06.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2022 12:41 - Vstupná ponuka 450,00 € Cena bez DPH
08.06.2022 12:41 - Najvýhodnejšia ponuka 450,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS