• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2022 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 15:55

Detail zákazky Z20225744

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2022 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    17.06.2022 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    17.06.2022 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.06.2022 15:55

Základné údaje

Z20225744

OF-255212

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6589852

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36698121

PRAMAKO, s.r.o.

Podháj 67, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a chemické čistenie

pranie a chemické čistenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a chemické čistenie
Funkcia
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období.
Zmluvná cena je konečná. Musí zahrňovať cenu vypraného a vyčisteného materiálu, cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu, vrátane nákladov na zapožičanie laundry bagov  (vakov na pranie).
Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia.
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov.
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie.
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi.
Poškodený materiál poskytovateľ vytriedi a túto skutočnosť bezodokladne oznámi objednávateľovi.
Vypraný a vyčistený materiál poskytovateľa zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom.
Poskytovateľ zabezpečí pre potreby objednávateľa v nových / nepoužívaných laundry bagoch (vakoch na pranie) v počte 160 ks po dobu trvania zmluvy. Náklady spojené so zapožičaním materiálu musia byť zahrnuté v cene.
Poskytovateľ zabezpečí váženie materiálu. Objednávateľ je oprávnený overiť si správnosť udávanej hmotnosti.
Poskytovateľ preberie materiál v laundry bagoch (vak na pranie) označených menom s priezviskom, poskytovateľ sa zaväzuje odovzdať rovnaký materiál  v tom istom laundry bagu (vak na pranie) označenom menom a priezviskom.
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi v laundry bagoch (vakoch na pranie).
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na dvoch výtlačkoch dodacieho listu poskytovateľovi.
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241
Pranie a chemické čistenie podľa dole uvedeného zoznamu:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Blúza poľná ks 50
Blúza pracovná ks 50
Bunda poľná ks 50
Čiapka poľná ks 25
Kabát poľný ks 25
Košeľa služobná ks 50
Kukla kombinovaná ks 20
Nohavice poľné ks 50
Nohavice pracovné ks 50
Obrus ks 250
Plachta ks 250
Povlak na prikrývku ks 250
Povlak na vankúš ks 250
Uterák ks 250
Utierka ks 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zapožičanie laundry bagov (vaky na pranie )  - 10 ks , (ilustračné foto v prílohe) Približný rozmer 60cm x 80cm (tolerancia +- 10 % ) , nosnosť minimálne 10kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rozsah poskytovania služby bude od dňa účinnosti zmluvy do 31.04.2022.
Odvoz a dovoz materiálu bude realizovaný 2x do týždňa prípadne na zavolanie ale nie viac ako 5 x do týždňa.
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu z / do priestorov 81. krídla Sliač, ČSA 1, 96 231 Sliač.
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu.
Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom.
Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov.
Dodávateľ vyhotoví faktúru v zmysle objednávky a doručí ju objednáteľovi v počet 3 ks. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) spolu s vlastným návrhom plnenia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby  zmeniť množstvá praného materiálu pri zachovaní ceny v zmysle cenníka doručeného kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote do 7 pracovných dní od odovzdania čistého vypraného materiálu objednávateľovi podľa dodacieho listu.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie v systéme EKS.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ČSA 1182, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

27.06.2022 13:42 — 30.10.2022 13:42

1,00 súbor

2 000,00

2 000,00

Dodávateľ uvedie rozmer vaku na pranie - "laundry bag" ktoré dodá pre potreby plnenia zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

Zákazka vyhradená pre dodávateľov s priznaným postavením registrovaného sociálneho podniku alebo chráneného pracoviska alebo chránenej dielne alebo ktorí fungujú v rámci programu chránených pracovných miest.

06.06.2022 14:06

17.06.2022 15:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.06.2022 15:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 8
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.06.2022 14:34 - Vstupná ponuka 1 999,20 € Cena s DPH
08.06.2022 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka 1 998,15 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS