• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2022 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2022 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2022 13:35

Detail zákazky Z20225713

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2022 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.06.2022 13:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.06.2022 13:35

Základné údaje

Z20225713

OF-255222

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6530715

Objednávateľ

31313680

Teresa Benedicta

Námestie Jána Pavla II. 6073/7, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené mäso a mrazené potraviny

Mrazené ryby, mrazená zelenina rôzneho druhu, mrazené zemiaky, mrazené šúlance, pirohy, knedlíky, hovädzie mäso, mrazená hydina

  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15311000-1 - Mrazené zemiaky
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15221000-3 - Mrazené ryby
  • 15311100-2 - Hranolčeky
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15112000-6 - Hydina
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené potraviny
Funkcia
Mrazené mäso a potraviny potrebné pre prípravu stravy v zariadení sociálnych služieb.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Filé z aljaškej tresky bez prid. vody a iných aditív, por. 150 g kg 72
Filé porcia vak. balené, bez kosti, bez vody a aditív, bez chemic. prísad, por. 200 g ks 12
Mrazené šúľance čisté 2kg kg 74
Mrazené hranolky 10x10, 2,5 kg ks 4
Mrazené pirohy bryndzové 1kg kg 4
Mrazené pirohy tvarohové 1kg kg 62
Mrazená hubová zmes kg 24
Mrazená brokolica polievková kg 55
Mrazená brokolica ružičková kg 33
Mrazený karfiol polievkový kg 60
Mrazený karfiol ružičkový kg 24
Mrazený kel ružičkový kg 12
Mrazený kel krájaný kg 10
Mrazený špenát kg 36
Mrazené špenátové listy 2,5 kg kg 2
Mrazená tekvica kg 33
Polievková zeleninová zmes mrazená Julienne kg 24
Maďarská zeleninová zmes mrazená kg 22
Breťánská zeleninová zmes mrazená 2,5 kg kg 192
Polievková zmes (mrkva, karfiol, hrášok, petržlen, zeler - kocky) mrazená kg 156
Podsviečková zmes (mrkva, petržlen, zeler kocky) mrazená 2,5 kg kg 100
Čínska zmes mrazená 2,5 kg kg 29
Lístkové cesto mrazené 400 g ks 6
Hrášok polievkový mrazený kg 46
Mrazené fazuľové struky zel. krájané 2,5 kg kg 19
Mrazené fazuľové struky zelené celé blanžír. 2,5 kg kg 5
Mrazené hovädzie držky predvarené kg 40
Mrazené hovädzie kosti špikové kg 80
Mrazené kuracie prsia bez kosti kg 520
Mrazené kuracie stehná kalibr. 250 g kg 235
Mrazená kuracia pečeň kg 62
Mrazená sliepka ťažká polená kg 96
Mrazené kuracie krídla kg 12
Mrazené morčacie prsia bez kosti kg 90
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok ani záloha, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom plnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi.
Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a jej súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci.
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované v objednávkach počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky kupujúceho.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky v pracovných dňoch od 6:30 hod. do 12:00 hod.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare a zároveň aj v dodacom liste.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným zložením, respektívne lepším zložením.
Ceny jednotlivých položiek predmetu obstarávania platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a vadný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstrániť zrejmé vady tovaru, resp. ho vymeniť.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje oprávnenej osoby pre účely zasielania objednávok (meno a priezvisko, telefónne údaje, e-mail).
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou.
Dodávateľ musí spĺňať spôsobilosti na správne skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody do 31. 08. 2022 alebo do vyčerpania finančného limitu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. Jána Pavla II. 6073/7 Michalovce, ul. Paričovská 2745/116 Trebišov, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

07.06.2022 11:49 — 31.08.2022 11:50

1,00 ks

9 500,00

7 900,00

Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.05.2022 11:50

02.06.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 172
 43
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2022 14:54 - Vstupná ponuka 9 499,99 € Cena s DPH
01.06.2022 09:12 - Najvýhodnejšia ponuka 9 498,81 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS