• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2022 10:55
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2022 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2022 12:15

Detail zákazky Z20225674

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2022 10:55
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2022 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2022 12:15

Základné údaje

Z20225674

OF-255237

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6548832

Objednávateľ

50424891

Stredná odborná škola Jána Antonína Baťu, Námestie SNP 5, Partizánske

Námestie SNP 5, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Interiérové vybavenie

Interiérové vybavenie, stoly, stoličky, jedálenské stoly, jedálenské stoličky, písací stôl s priestorom na počítač, skriňa otvorená, skrinka nízka s dvierkami, skriňa policová, skriňa šatníková, šatníková skriňa štvordverová - oceľová

  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice
  • 39121000-6 - Písacie stoly a stoly
  • 39121200-8 - Stoly
  • 39143210-1 - Jedálenské stoly
  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39112100-1 - Jedálenské stoličky
  • 39113000-7 - Rôzne sedadlá a stoličky
  • 39122000-3 - Skrine a knižnice
  • 39141300-5 - Skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jedálenský stôl
Funkcia
Interiérové vybavenie slúži na zabezpečenie jedálne a zázemia jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jedálenský stôl ks 41
Rozmer (D x Š x V) mm 1200 x 800 x 760
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Doska laminátová drevotrieska s oblými hranami
Farebné prevedenie pracovnej dosky buk
Hrúbka pracovnej dosky 18 mm s povrchovou úpravou odolnou voči oteru a s ABS hranou 2 mm
Nohy stola kovové nohy stola rúrkového profilu o priemere 4 cm, vybavené plastovými koncovkami (záslepkami)
Povrchová úprava nôh stola chróm
 2. Jedálenský stôl
Funkcia
Interiérové vybavenie slúži na zabezpečenie jedálne a zázemia jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jedálenský stôl ks 10
Rozmer (D x Š x V) mm 800 x 800 x 760
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Doska laminátová drevotrieska s oblými hranami
Farebné prevedenie pracovnej dosky buk
Hrúbka pracovnej dosky 18 mm s povrchovou úpravou odolnou voči oteru a s ABS hranou 2 mm
Nohy stola kovové nohy stola rúrkového profilu o priemere 4 cm, vybavené plastovými koncovkami (záslepkami)
Povrchová úprava nôh stola chróm
 3. Stolička jedálenská - stohovateľná
Funkcia
Interiérové vybavenie slúži na zabezpečenie jedálne a zázemia jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stolička jedálenská stohovateľná ks 184
Rozmer sedadla - šírka mm 39 42
Rozmer sedadla - hĺbka mm 39 42
Výška sedu od zeme mm 45 46
Výška operadla chrbta mm 40
Celková výška stoličky mm 85 86
Celková šírka stoličky mm 39 42
Celková hĺbka stoličky mm 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolička jedálenská stohovateľná v počte 5 alebo 6 ks (v stohu)
Sedadlo a operadlo - materiál vyrobené z pevnej bukovej preglejky
Konštrukcia kovová konštrukcia chrómová - zváraná
Drevené sedadlo odolné voči poškriabaniu , ľahko umývateľné vlhkou handričkou
Nosnosť stoličky minimálne 120 kg
 4. Písací stôl s priestorom na počítač
Funkcia
Interiérové vybavenie slúži na zabezpečenie jedálne a zázemia jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Písací stôl s priestorom na počítač ks 1
Rozmer písacieho stola (D x V x Š) mm 1500 x 750 x 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Písací stôl s priestorom na počítač vpravo
Zásuvky áno, vľavo so štyrmi zásuvkami
Výsuvná polička na klávesnicu áno, 1 výsuvná polička na klávesnicu
Farebné prevedenie buk
 5. Písací stôl s priestorom na počítač
Funkcia
Interiérové vybavenie slúži na zabezpečenie jedálne a zázemia jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Písací stôl s priestorom na počítač ks 1
Rozmer písacieho stola (D x V x Š) mm 1500 x 750 x 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Písací stôl s priestorom na počítač vľavo
Zásuvky áno, vpravo so štyrmi zásuvkami
Výsuvná polička na klávesnicu áno, 1 výsuvná polička na klávesnicu
Farebné prevedenie buk
 6. Skriňa otvorená
Funkcia
Interiérové vybavenie slúži na zabezpečenie jedálne a zázemia jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa otvorená ks 1
Rozmer (Š x V x H mm 800 x 800 x 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa otvorená - nástenná Policová, závesná na stenu s jednou policou
Farebné prevedenie buk
 7. Skrinka nízka s dvierkami
Funkcia
Interiérové vybavenie slúži na zabezpečenie jedálne a zázemia jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skrinka nízka s dvierkami ks 2
Rozmer (Š x V x H) mm 800 x 800 x 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skrinka nízka s dvierkami S jednou policou bez zámku
Farebné prevedenie buk
 8. Skriňa policová
Funkcia
Interiérové vybavenie slúži na zabezpečenie jedálne a zázemia jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa policová ks 2
Rozmer (Š x V x H) mm 800 x 2000 x 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa policová Hore min. 2 ks políc - výškovonastaviteľných
Skriňa policová Dole dvierka so zámkom a s jednou policou
Farebné prevedenie buk
 9. Skriňa šatníková
Funkcia
Interiérové vybavenie slúži na zabezpečenie jedálne a zázemia jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa šatníková ks 2
Rozmer (Š x V x H) mm 800 x 2000 x 550
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa šatníková Dvojdverová
Ľavá strana skrine (jedno krídlo dverí) s minimálne tromi policami - výškovonastaviteľnými
Pravá strana skrine (jedno krídlo dverí) s tyčou na vešanie
Zámok áno
Farebné prevedenie buk
 10. Šatníková skriňa štvordverová na nohách s robustnou oceľovou konštrukciou
Funkcia
Interiérové vybavenie slúži na zabezpečenie jedálne a zázemia jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatníková skriňa štvordverová na nohách s robustnou oceľovou konštrukciou ks 1
Rozmer (V x Š x H) mm 1850 x 1200 x 500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vnútorné vybavenie každého oddelenia police - 1 ks umiestnený hore,  tyč - umiestnená pod policou, 3 háčiky
Zamykanie príprava na uzamknutie visiacim zámkom (uzáver)
Farba korpusu svetlosivá RAL 7035
Šírka oddelenia 4 x 300 mm
Výška nôh 150 mm
Vnútorný rozmer oddelenia min. 1600 x 230 x 465 mm
 11. Šatníková lavica
Funkcia
Interiérové vybavenie slúži na zabezpečenie jedálne a zázemia jedálne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šatníková lavica ks 1
Rozmer (dĺžka) mm 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Oceľový profil 25 x 25 mm
Farba konštrukcie svetlosivá RAL 7035
Horné dosky lakovaný masív
Farebné prevedenie borovica alebo smrek
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením presného názvu tovaru (ktorý bude dodaný) aj s uvedením jednotkových cien s DPH zaokrúhlených maximálne na 2 desatinné miesta podľa jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7.00 do 14.00 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru informovať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa o dodávke tovaru.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ požaduje záručnú lehotu na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený na faktúre.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vysúťažený tovar, pokiaľ nezodpovedá požadovanej kvalite a žiadať jeho nahradenie produktom zodpovedajúcim parametrom pri zachovaní vysúťaženej ceny. Prípadnú zámenu tovaru je nutné písomne konzultovať s objednávateľom.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného alebo poškodeného tovaru, tento tovar neprevziať.
Dodávateľ po dodaní predmetu plnenia vystaví faktúru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o účtovníctve. Splatnosť faktúry bude minimálne 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Na faktúre bude uvedené číslo zmluvy z EKS.
Dodávateľ môže dodať celý predmet zákazky naraz jednou dodávkou na základe uzatvorenia zmluvy. Dodávka bude podložená podpísaným preberacím protokolom/dodacím listom. Faktúra bude vystavená až po prevzatí kompletného predmetu zákazky.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle par. 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle par. 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.
Vo výslednej cene je zahrnutá aj montáž nábytku, ktorú po dodaní tovaru na miesto plnenia zabezpečí dodávateľ.
Do 24 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 5, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

13.06.2022 08:00 — 05.08.2022 14:30

1,00 Zákazka

27 803,00

23 169,17

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uviesť konkrétny typ a značku tovaru, ktorý bude dodávaný podľa požiadavky. Do 24 hodín od uzavretia zmluvy požadujeme zaslať fotografie/obrázky (emailom) design položiek a technickú špecifikáciu za účelom overenia požadovaných vlastností a odsúhlasenia jednotlivých položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.06.2022 10:51

07.06.2022 10:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.06.2022 11:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 113
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.06.2022 09:42 - Vstupná ponuka 27 802,80 € Cena s DPH
07.06.2022 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka 26 998,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS