• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2022 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2022 10:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2022 10:20

Detail zákazky Z20225670

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2022 14:46
  •    Predkladanie ponúk
    08.06.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    08.06.2022 10:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.06.2022 10:20

Základné údaje

Z20225670

OF-255213

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6553881

Objednávateľ

00002801

Slovenská inovačná a energetická agentúra

Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka elektrickej energie.

elektrická energia, distribúcia elektrickej energie,

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka elektrickej energie.
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie elektrickej energie do odberného miesta (OM) objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku Prevádzkovateľa distribučnej sústavy (PDS) a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR. (najmä zákon č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, príslušné platné výnosy, vyhlášky a rozhodnutia ÚRSO a pod).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná spotreba pre OM na zmluvné obdobie 6 kalendárnych mesiacov MWh 180 220
Veľkosť hlavného ističa Ampér 3 x 800 A
Trojfázové napájanie Volt 400
Predpokladaná spotreba VT na  zmluvné obdobie 6 kalendárnych mesiacov MWh 180 220
Fixná cena za odberné miesto EUR/mesiac 0
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Číslo odberného miesta bude poskytnuté úspešnému uchádzačovi
EIC OM 24ZZS80314400006
Tarifa 1T
Napäťová úroveň NN
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť do OM objednávateľa dodávku a distribúciu elektriny vrátane s tým  súvisiacich ostatných regulovaných služieb a prevziať  zodpovednosť za odchýlku za OM objednávateľa. Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlok a predložiť ju objednávateľovi najneskôr do 2 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje v zmluvnom období a za podmienok dohodnutých v tejto zmluve zabezpečiť pre objednávateľa nepretržité, plynulé a spoľahlivé dodávky elektrickej  energie riadne a včas, v najvyššej možnej kvalite v dohodnutom množstve podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ sa tiež zaväzuje: Zabezpečiť bez zbytočných prieťahov riešenia odstránenia porúch spôsobujúcich obmedzenie dodávky elektrickej energie,  Nepožadovať aktivačný a deaktivačný poplatok za prebratie, resp., odovzdanie OM,  Garantovať dostupnosť osobného zástupcu dodávateľa pre operatívne riešenie technických problémov ( meno a tel. kontakt),  Poskytnúť ďaľšie súvisiace služby podľa možnosti dodávateľa.
2. Meranie elektrickej energie sa uskutočňuje prostredníctvom jedného elektromeru, ktorý je umiestnený  v budove objednávateľa na Bajkalskej 27,  827 99  Bratislava.
3. Miestom plnenia je OM objednávateľa: Bajkalská 27, 827 99  Bratislava.
4. Odpočet elektromerov sa uskutočňuje prostredníctvom inteligentného meracieho systému (IMS).
5. Cena za plnenie je stanovená ako celková cena za dodávku elektriny vrátane všetkých s tým súvisiacich distribučných služieb počas celej doby trvania zmluvy. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01. 07. 2022 do 31. 12. 2022.
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby.
7. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste.
8. Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe doručenej vyúčtovacej faktúry vystavenej podľa skutočnej spotreby vždy za príslušný kalendárny mesiac. Objednávateľ uhradí vyúčtovaciu faktúru za príslušný mesiac: do 30 dní odo dňa jej doručenia.
9. Faktúra dodávateľa musí obsahovať náležitosti podľa Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
10. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde.
11. Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa najmä kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla, fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb a prerušenie alebo obmedzenie plnenia alebo s tým súvisiacich služieb alebo iné zistené chyby, a to v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
12. Dodávateľ je zodpovedný za vady predmetu zmluvy v rozsahu zákona o energetike a všeobecných ustanovení Obchodného zákonníka o zodpovednosti za vady.
13. Dodávateľ predloží pred samotným plnením zmluvy, a to do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. Dodávateľ v tej istej lehote predloží aj zoznam oprávnených osôb dodávateľa na konanie vo veciach tejto zmluvy.
14. Porušenie povinnosti uvedených v časti Osobitné požiadavky na plnenie v bodoch 1., 6., 7., 10., 13. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a v takom prípade má Objednávateľ právo okamžite odstúpiť od zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
15. Pre zmluvné strany platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 27 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2022 09:07 — 31.12.2022 09:07

1,00 v technických vlastnostiach

96 167,88

80 139,90

13. Dodávateľ predloží pred samotným plnením zmluvy, a to do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. Dodávateľ v tej istej lehote predloží aj zoznam oprávnených osôb dodávateľa na konanie vo veciach tejto zmluvy - t. j. vlastný návrh plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.06.2022 14:46

08.06.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.06.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 178
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2022 09:22 - Vstupná ponuka 96 167,88 € Cena s DPH
08.06.2022 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 96 167,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS