• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2022 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2022 09:13
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2022 10:05

Detail zákazky Z20225668

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2022 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    09.06.2022 09:13
  •    Ukončenie zákazky
    09.06.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.06.2022 10:05

Základné údaje

Z20225668

OF-255239

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6559319

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36263800

SEZAKO Trnava, s.r.o.

Orešanská 11, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zber, odvoz a zneškodnenie zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja

Zmesi tukov a olejov

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zber, odvoz a zneškodnenie zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja
Funkcia
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov s nasledovnými odpadmi:
19 08 09 - Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1 - Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky , katalógové číslo 19 08 09, odberné miesto Veľká Ida kg 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky kat. číslo 19 08 09
počet, frekvencia 1-krát za zmluvné obdobie
zber zber u Objednávateľa použitím vozidla Dodávateľa s čerpadlom
nakládka vyčerpanie odpadu z podzemnej nádrže odlučovača tukov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom.
Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi kópie týchto dokladov: 1. Doklad o oprávnení poskytovať požadovanú službu alebo kópiu o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie. 2. Osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu. 3. Doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odvozu predmetných odpadov.
Nepredloženie požadovaných dokladov bude považované za podstatné porušenie Zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej 3 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov.
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu.
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami vo vlastnej réžii na vlastné náklady.
Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 14.00 h v pracovných dňoch.
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom.  Pri fakturácii množstva použiť prepočet 1 kg = 1 liter. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. K faktúre priložiť vážny lístok odpadu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Požadujeme o zasielanie faktúr priamo na adresu objednávateľa. Neoddeliteľnou súčasťou  faktúry bude doklad o skutočne odvezenom množstve odpadu, katalógové číslo odpadu, dátum, pečiatky, mená a  podpisy poverených Objednávateľom a Dodávateľom
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta  plnenia sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi  EVČ vozidla, ktorým bude zabezpečené plnenie, typ vozidla, meno a priezvisko vodiča a to najneskôr 2 pracovné dni pred oddaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia vyplývajúce z pltných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí pri plnení tejto zmluvy
Realizácia služby v mesiaci júl 2022

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta č. 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.07.2022 09:15 — 29.07.2022 09:15

1,00 súbor

424,96

424,96

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2022 08:59

09.06.2022 09:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.06.2022 09:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 212
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2022 13:41 - Vstupná ponuka 424,96 € Cena s DPH
02.06.2022 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka 424,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS