• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2022 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 13:50

Detail zákazky Z20225663

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.06.2022 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 13:50

Základné údaje

Z20225663

OF-255216

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6574359

Objednávateľ

00596841

"PLATAN",Zariadenie sociálnych služieb Lontov

Lontov 48, Lontov, 93575, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hrubý tovar

Cestoviny, strukoviny, múka, olej, soľ, cukor, ocot, minerálna voda

  • 15612130-1 - Hladká múka
  • 15612110-5 - Hrubá múka
  • 15831000-2 - Cukor
  • 15850000-1 - Cestoviny
  • 03211300-6 - Ryža
  • 15872400-5 - Soľ
  • 03212211-2 - Šošovica
  • 03221210-1 - Fazuľa
  • 15831600-8 - Med
  • 15871110-8 - Ocot alebo ekvivalent
  • 15980000-1 - Nealkoholické nápoje
  • 03142500-3 - Vajcia
  • 15411200-4 - Olej na varenie
  • 15431100-9 - Margarín
  • 03212220-8 - Strukoviny
  • 15898000-9 - Droždie
  • 15625000-5 - Krupica
  • 15981000-8 - Minerálne vody

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hrubý tovar
Funkcia
Zabezpečenie dodávky základných a dlhodobo skladovateľných potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa. Dodávky potravín vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženia tovaru do skladu na mieste dodania a všetkých nákladov spojených s realizáciou dodávok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Olej slnečnicový 1l ks 500
Tuk Palmarin 250g ks 440
Krupica detská 500g ks 100
Múka hladká 1kg ks 300
Múka hrubá 1kg ks 200
Múka polohrubá 1kg ks 600
Krúpy jačmenné 500g ks 40
Cukor kryštáľový 1kg ks 900
Cukor práškový 1kg ks 80
Ryža guľatozrnná 1kg ks 400
Cestoviny Abeceda bezvaječné 400g ks 100
Cestoviny Fliačky bezvaječné 400g ks 250
Cestoviny Kolienka bezvaječné 400g ks 160
Cestoviny Rezance široké bezvaječné 400g ks 200
Cestoviny Niťovky bezvaječné 400g ks 250
Cestoviny Slovenská ryža bezvaječné 400g ks 150
Cestoviny Špagety bezvaječné 400g ks 400
Cestoviny Tarhoňa bezvaječné 400g ks 250
Cestoviny Vretená bezvaječné 400g ks 150
Soľ stolová 1kg ks 200
Fazuľa biela 500g ks 100
Fazuľa farebná 450g ks 40
Hrach žltý lúpaný 500g ks 100
Šošovica veľkozrnná 500g ks 60
Sójové kocky 100g ks 80
Fazuľové struky žlté 660g ks 80
Med včelí porciovaný 20g ks 600
Ocot 8% 1l ks 50
Minerálna voda jemne perlivá 1,5l ks 5400
Malinovka - rôzne príchute 2l ks 500
Vajíčka M ks 7500
Maslo Rama alebo ekvivalent ks 800
Tatárska omáčka 225g ks 30
Droždie instantné 10g ks 250
Džús jablkový 250ml ks 1250
Džús pomarančový 250 ml ks 1500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky na miesto plnenia.
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v najvyššej kvalite v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov k tomuto zákonu.
Pri plnení tejto rámcovej dohody sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať príslušné právne predpisy, hygienické a technické normy.
Obaly musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania,  zoznam zložiek výrobku.
Dodávateľ bude objednávateľovi fakturovať len objednané a prevzaté množstvo tovaru. Dodávateľ fakturuje každú dodávku tovaru samostatne.
Splatnosť faktúry je 21 dní.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na miesto dodania a v množstvách požadovaných v objednávke.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavok.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek objednávateľa, minimálne 1x týždenne.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný. V prípade ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase objednávateľa dodať predmetný tovar v inom veľkostnom balení za podmienky, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Objednávateľ bude objednávať tovar telefonicky alebo e-mailom, podľa dohody s dodávateľom.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktuálny rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH, jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď ohlásiť objednávateľovi.
Záručná doba tovaru zodpovedá dobe spotreby tovaru uvedenej na jednotlivých druhoch tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá v rámci doby spotreby, a to v prvej tretine doby spotreby.
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lontov č. 48, Lontov, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

24 010,00 ks

12 212,90

10 183,33

Nepožadujeme.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.06.2022 08:14

14.06.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 300
 15
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.06.2022 15:48 - Vstupná ponuka 12 212,90 € Cena s DPH
14.06.2022 10:28 - Najvýhodnejšia ponuka 12 212,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS