• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2022 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2022 10:00

Detail zákazky Z20225644

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.06.2022 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    06.07.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.07.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.07.2022 10:00

Základné údaje

Z20225644

OF-253645

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6656043

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske zariadenia - skartovačky, laminovačky, rezačky, magnetické tabule

dierovačka, veľkokapacitná, kalkulačka, laminovací stroj, magnetická tabuľa, nástenná tabuľa, rezačka, kotúčová, páková, rotačná, skartovací stroj, viazač na hrebeňovú väzbu, zošívačka

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30123000-7 - Kancelárske a obchodné stroje
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dierovačka veľkokapacitná I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita dierovania list 65
rozpätie dier cm 8
hmotnosť g 1250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie aretácia horného dielu, posuvné pravítko, pákový prevod, farba: sivá/čierna
Požadujeme 10-ročnú záruku na veľkokapacitné dierovačky.
 2. Dierovačka veľkokapacitná II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita dierovania list 70
rozpätie dier cm 8
hmotnosť g 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie ľahká z magnézia na predierovanie tenkých katalógov a brožúr, ergonomický dizajn, posuvné pravítko, aretácia horného dielu na ľahké uloženie
Požadujeme 10-ročnú záruku na veľkokapacitné dierovačky.
 3. Dierovačka  veľkokapacitná III.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita dierovania (80 g/m2 listov) papiera list 63
nastaviteľné rozpätie dier cm 7/8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie s uzamykateľným ramenom na jednoduché skladovanie, s posuvným pravítkom na nastavenie veľkosti papiera, veľký zásobník na odrezky, ľahké vyprázdňovanie, 2 diery s priemerom min. 6 mm, predĺžená rúčka
materiál plast/kov
rozmery: cca 116 x 231 mm
 4. Kalkulačka s tlačou
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
hmotnosť g 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie profesionálna kalkulačka s atramentovou tlačou a funkciou Check & Correct. 12-miestny displej, pevné kovové vstavané rameno na papierový kotúčik (kotúčik je súčasťou balenia), profilované „PC“ klávesy
funkcie - výpočet %, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, súčet, medzisúčet, GT (celkový súčet), funkcia TAX pre výpočet dane, funkcia MU pre výpočet marže, medzisúčty, rýchlosť tlače 2,7 riadka/-s, dvojfarebná tlač, označenie oddeľovania po tisícoch, oprava posledného zapísaného čísla, funkcia Check&Correct - kontrola a oprava posledných 99 operácií
napájanie sieťové
rozmery cca 190×300×70 mm
 5. Kalkulačka stolová I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD displej veľký, min.12-miestny, naklonený, maticový
základné matematické funkcie - funkcia Mark Up na jednoduchý a rýchly výpočet cien a Check & Correct na kontrolu a opravu zadaných výpočtov, výpočet percenta a odmocniny, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, funkcia MU pre výpočet marže, funkcia TAX pre výpočet dane, funkcia Check & Correct
napájanie duálne: solárne + batéria
rozmery cca 130 x 129 x 34 mm
 6. Kalkulačka stolová II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD displej veľký, min.10-miestny, naklonený, maticový, s plastovými tlačidlami
panel klávesnice kovový štítok klávesnice, gumové nožičky, plastové tlačidlá
základné matematické funkcie - pomocné tlačidlá na výpočet daní a prevod zahraničnej a domácej meny, výpočet %, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, funkcia €-prevodu, zmeny znamienka +/-, funkcia TAX na výpočet dane, zobrazenie použitej funkcie +,, ×, ÷, označenie oddeľovania po tisícoch
napájanie duálne: solárne + batéria
rozmery cca 103 x 145 x 29 mm
 7. Laminovací stroj I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
hrúbka laminovacej fólie mic 125
doba nahrievania min 6
rýchlosť laminovania cm/min 30
šírka vstupu mm 330
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
funkcie laminovanie za tepla a studena, možnosť vertikálneho skladovania a navinutia sieťového kábla,100% ochrana proti uviaznutiu fólie, dvojstenná izolácia na ochranu pred popálením, dve teplotné nastavenia
predný podávač dokumentu s krytom proti prachu áno
Súčasťou balenia 10 laminovacích fólií
 8. Laminovací stroj II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
hrúbka laminovacej fólie mic 80 250
rýchlosť laminovania cm / min 100
šírka vstupu mm 320
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie možnosť vertikálneho skladovania, navinutia sieťového kábla a otvorenia krytu, 100% ochrana proti uviaznutiu fólie v laminátore, systém 6 valcov
Súčasťou balenia 10 laminovacích fólií
 9. Biela magnetická tabuľa I. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 15
výška cm 100
šírka cm 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 10. Biela magnetická tabuľa II. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
výška cm 90
šírka cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 11. Biela magnetická tabuľa III. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
výška cm 60
šírka cm 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 12. Biela magnetická tabuľa IV. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
výška cm 120
šírka cm 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 13. Nástenná tabuľa I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
výška cm 100
šírka cm 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie napichovacia tabuľa s trvácnym plsteným povrchom
konštrukcia rámu hliníkový rám so svetlosivými rohovými spojkami z plastu s otvormi na inštaláciu
farba sivá
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada,  farebné alebo kovové napichovacie špendlíky
 14. Nástenná tabuľa II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
výška cm 90
šírka cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie napichovacia tabuľa s trvácnym plsteným povrchom
konštrukcia rámu hliníková, skrytý systém upevňovania
farba sivá
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada,  farebné alebo kovové napichovacie špendlíky
 15. Mobilná otočná obojstranná magnetická tabuľa
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
výška cm 100
šírka cm 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie - obojstranná rotačná tabuľa (o 360 °) s vysoko kvalitným striekaným povrchom. Robustný a veľmi stabilný stojan so 4 kolieskami (2 aretovateľné) a odkladacou poličkou dĺžky 100 cm. Tabuľa a stojan sú balené separátne.
 16. Rezačka rotačná I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
dĺžka rezu mm 320
výška rezu mm 0,8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovanie - 5 rôznych možností rezu - vlnitý rez, nepravidelný rez, perforácia a skladanie,  ostrý kotúčový nôž a spodný nôž, Kryt hlavy a uzatvorená nožová vymeniteľná kazeta, kapacita 8 listov (papier 70 g/m2), výška rezu 0,8 mm; dĺžka rezu max. 320 mm (A4), automatický prítlak v mieste rezania; 2 uhlové príložníky zo stupnicou v mm,  super plochý pracovný stôl
veľkosť stola cca: 477 x 213 mm
Vhodná na rezanie papiera, etikiet, fotiek a filmov, kapacita rezania: 8 70 g/m2 list,
 17. Rezačka páková I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka rezu mm 340
kapacita rezania 80 g/m2 papiera súčasne list 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie mierka v cm a DIN
prítlak ručný, s integrovanou ochranou prstov
základňa pevný oceľový plech, vrchný a spodný rovný nôž vyrobený z kvalitnej nožiarskej ocele
rezacia plocha zadný doraz, na spodnej časti výrezy na pohodlné prenášanie
veľkosť stola cca 450 x285 mm
vhodná na rezanie papiera, kartónu, kože, plastu
 18. Rezačka páková II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka rezu mm 460
kapacita rezania 80 g/m2 papiera súčasne list 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie mierka v cm a DIN
prítlak ručný, s integrovanou ochranou prstov
základňa pevný oceľový plech, vrchný a spodný rovný nôž vyrobený z kvalitnej nožiarskej ocele
rezacia plocha zadný doraz, na spodnej časti výrezy na pohodlné prenášanie
veľkosť stola cca 585 x 285 mm
vhodná na rezanie papiera, kartónu, kože, plastu
 19. Rezačka rotačná II
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka rezu mm 510
kapacita rezania 80 g/m2 papiera súčasne list 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie profesionálna s kovovou základňou a presným rezom na grafické účely (filmy, fólie, papier), mierka v cm/inch, množstvo zakreslených orientačných DIN formátov
prítlak automatický prítlak pohybom rezacej hlavy, nastaviteľný zadný doraz s použitím na oba boky
rezacia plocha kruhový nôž umiestnený v plastovom ochrannom kryte sa automaticky brúsi pri rezaní o protinôž (oba nože z tvrdenej ocele)
Možnosť montáže na stenu áno
veľkosť stola cca 710 x 384 mm
 20. Skartovací stroj I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
objem koša l 34
kapacita skartovania (80g list) list 14 16
stupeň utajenia stupeň 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rez 4 x 28 mm, skartuje spinky, kancelárske spony, magnetické karty, CD a DVD do separátnej nádoby
vlastnosti automatické zastavenie pri prehltení, priesvitný plast na odpadovej nádobe - prehľad o stave naplnenia, multifunkčné ovládacie tlačidlo, spätný chod, Infračervený snímač plného koša
vlastnosti vybavený kolieskami, odnímateľná odpadová nádoba, plynulý a tichý chod motora, nízka spotreba energie, nulová spotreba v pohotovostnom režime, minimálna hlučnosť, šírka vstupu pre formát A4,
 21. Skartovací stroj II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
objem koša l 22
kapacita skartovania list 10
kontinuálny chod motora min 6
šírka vstupu mm 230
rýchlosť rezu m/min 4
hmotnosť kg 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie s elektronickým senzorom okolo vstupu na vkladanie papiera, ktorý pri dotyku rezného priestoru automaticky vypne chod skartátora, vyprázdnenie nádoby zložením hornej časti zariadenia
odnímanie zásobníka s koľajničkou áno
rez 4 x 50 mm, stupeň utajenia Dôverné, skartovanie spiniek, kancelárske spon a magnetických kariet
rozmery (šxvxh) cca  230 ×  400 × 370 mm
 22. Skartovací stroj III.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
objem koša l 32
kapacita manuálneho skartovania list 10
automatický podávač - kapacita skartovania za 5 min. list 200
hmotnosť kg 47
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie manuálne aj automatické podávanie papiera, po 2 minútach nečinnosti sa prepnutie do úsporného režimu
skartuje CD/DVD, magnetické karty, spinky, kancelárske spony
rez 4 x 38 mm, stupeň utajenia Dôverné
rozmery (šxvxh) cca 430 × 960 × 690 mm
Predĺžená záruka 7 rokov na reznú časť. áno
 23. Viazač na hrebeňovú väzbu manuálny I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita dierovania papiera A4 (80 g/m2) list 9
kapacita väzby  (80g papiera) list 160
priemer hrebeňa mm 6 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
ovládanie: manuálne
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 24. Viazač na hrebeňovú väzbu manuálny II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita dierovania listov A4 (80 g/m2) list 15
kapacita väzby  (80g papiera) list 300
priemer hrebeňa mm 6 38
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
ovládanie: manuálne
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
Súčasťou balenia sú hrebene a obálky na zviazanie 10 dokumentov.
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 25. Viazač na hrebeňovú väzbu  elektrický I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita dierovania listov A4 (80 g/m2) list 15
kapacita väzby (80g papiera) list 300
pracovná šírka mm 300
priemer hrebeňa mm 6 38
hmotnosť kg 9,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
elektrické dierovanie papiera spínačom formátu A4 (80 g/m2)
kontinuálny chod motora cca 30 minút
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
rozmery cca 460 x 390 x 130 mm
vyhotovenie - nastaviteľná vzdialenosť dierovania od okraja dokumentu, unikátne meradlo pre zvolenie správneho hrebeňa pre väzbu dokumentov
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 26. Viazač na hrebeňovú väzbu manuálny III.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita dierovania listov A4 (80 g/m2) list 20
kapacita väzby (80g papiera) list 500
priemer hrebeňa mm 6 51
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
ovládanie: manuálne
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
Súčasťou balenia sú hrebene a obálky na zviazanie 10 dokumentov.
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 27. Viazač na hrebeňovú väzbu  elektrický II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita dierovania listov A4 (80 g/m2) list 25
kapacita väzby (80g papiera) list 500
priemer hrebeňa mm 6 51
hmotnosť kg 9,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
elektrické dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
rozmery cca 460 × 390 × 130 mm
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 28. Digitálny poznámkový blok
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
šírka mm 130 140
výška mm 120 130
hĺbka mm 20 25
hmotnosť g 100
Interná pamäť MB 125
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vlastnosti - umožňuje prenášať vaše ručne písané záznamy priamo do vašich digitálnych zariadení pomocou pripojenia USB,  integrovaný displej, digitalizácia bez PC, digitálny poznámkový blok s integrovaným mono displejom,  vkladanie podpisov do digitálnych dokumentov (funkcia priameho vkladania do dokumentov PDF), prenášanie poznámok do záznamov v kalendári alebo do iných aplikácií stlačením tlačidla, rukou písaný text je prenášaný do počítača iba ako obrazová informácia
rozsah dodávky - poznámkový blok, dotykové pero, 2 x 1,5 V AAA batérie, kábel USB, rýchly sprievodca, návod na obsluhu
 29. Termoviazač
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka mm 500 550
šírka mm 200 250
výška mm 100 150
kapacita väzby (80g papiera) list 300
hrúbka zväzku mm 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vlastnosti: na dierovanie a viazanie dokumentov pre formát A4, umožňuje vykonávať termoväzbu jedného alebo viacerých zväzkov súčasne až do celkovej hrúbky 30 mm. Stránky k sebe viaže pomocou lepidla, ktoré je vo viazači ohrievané do tekutej podoby, čím dôjde k zapečeniu väzby. Dvojitá tepelná ochrana na bezpečnú obsluhu, zvuková a svetelná signalizácia stroja, automatické vypnutie po 30 minútach nečinnosti, možnosť skladovať vo zvislej polohe, voliteľná doba väzby
 30. Štítkovač elektrický
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vlastnosti - ručný prístroj s klávesnicou, klávesnica počítačového typu pre ľahké a rýchle zadávanie textu, rýchly prístup ku špeciálnym symbolom vrátane interpunkcií, symbolom mien a diakritiky, funkcia automatického vypínania.
technické parametre - počet riadkov min. 2, počet znakov min. 13, semi-grafický displej, slovenská diakritika,  klávesnica, počet symbolov a obrázkov cca.222, počet  rámčekov min. 8 druhov , počet fontov min. 3,  počet  štýlov písma min.7,   veľkostí písma min.6, funkcia uloženia textu, pamäť na uloženie posledných 9 štítkov, ručný odstrih pásky, USB pripojenie. Tlač na pásky šírky: 6, 9 a 12 mm, Napájanie cez  akumulátor.
 31. Tlačiareň etikiet
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
počet vytlačených etikiet za 1 min. ks 62
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vlastnosti - tlačiarne samolepiacich etikiet.   Technológia termotlače - bez potreby nákladných atramentových náplní či tonerov. Nová funkcia - automatické rozpoznávanie veľkosti, typu a počtu zostávajúcich etikiet na roli v tlačiarni. Integrovaný adresár pre jednoduchý výber adries a rýchlu tlač viacerých adresných etikiet. Prepojiteľný s PC / MAC cez USB rozhranie.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1.1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa ust. § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
1.2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
1.3. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
1.4. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia, vynesenia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke ,  likvidácie prepravných obalov a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania vzťahu založeného touto rámcovou dohodou.
1.5. Dodávateľ sa zaväzuje spolupracovať s objednávateľom, najmä je povinný konzultovať celý proces dodávky s objednávateľom pred dodaním tovaru.
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody:
2.1. Objednávateľ posúdi vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa (predložený dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú v opise predmetu zákazky. K návrhu dodávateľa sa objednávateľ vyjadrí do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia rámcovej dohody tak, že dodávateľovi oznámi, či vlastný návrh plnenia zákazky dodávateľa akceptuje alebo od rámcovej dohody odstupuje. Ostatný postup v tejto súvislosti je upravený ustanoveniami OPETu.
2.2. Ak sa v špecifikácii položiek predmetu zákazky uvádza príp. odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie, v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia tu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. Ekvivalent musí spĺňať minimálne funkčné a technické parametre a požiadavky, stanovené objednávateľom.
2.3. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa doručenia oznámenia objednávateľa o akceptácii vlastného návrhu plnenia zákazky dodávateľa podľa bodu 2.1 dodávateľovi predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu s vyobrazením ponúkaných tovarov k vlastnému návrhu plnenia zákazky, v ktorej pre daný predmet zákazky uvedie: rozpis jednotkových cien bez DPH podľa položiek predmetu zákazky zaokrúhlených na 2 desatinné miesta a prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH, pričom rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre ceny za dodaný tovar.
Povinnosť dodávateľa podľa predchádzajúcej vety tohto bodu sa nevzťahuje na prípad, keď uvedená cenová kalkulácia už bola súčasťou vlastného návrhu plnenia zákazky dodávateľa (predloženého v ponuke) podľa bodu 2.1.
2.4. Kontaktná osoba objednávateľa posúdi dodávateľom predložené dokumenty podľa bodu 2.3 veta prvá a najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), že predložené dokumenty:
2.4.1 preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo
2.4.2 v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, že ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, alebo
2.4.3 nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
2.5. Ak dodávateľ nedodrží dodatočnú lehotu podľa bodu 2.4.3 a nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode alebo dodávateľ objednávateľovi oznámi, že nie je schopný dodať objednávateľovi tovar podľa jeho požiadaviek, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
3. Termín a miesto realizácie dodávok:
3.1. V zmysle ustanovení OPET, týkajúcich sa rámcovej dohody, sa objednávateľ nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si právo odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom množstve, ako je uvedené v tejto rámcovej dohode. Množstvo objednaného tovaru bude počas trvania rámcovej dohody záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa, najviac však v množstve zodpovedajúcom celkovej zmluvnej cene.
3.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo tovaru podľa tejto rámcovej dohody za nezáväzné. V prípade, ak bude objednávateľom objednaný tovar v menšom množstve ako je množstvo predpokladané podľa tejto rámcovej dohody, nevzniká dodávateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete rámcovej dohody.
3.3. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk objednávateľa podľa aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa. Periodicita zasielania objednávok počas platnosti rámcovej dohody bude maximálne 5-krát týždenne. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky e-mailom potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. Objednávka sa považuje za prijatú dodávajúcim aj v prípade, ak márne uplynula lehota na prijatie objednávky.
Lehota dodania objednaného tovaru je najneskôr do dátumu určeného v samostatnej objednávke ak sa objednávateľ a dodávateľ nedohodnú inak.
3.4. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na miesto dodania, ktoré bude bližšie špecifikované v jednotlivých objednávkach.
3.5. Dodávateľ je povinný vopred oznámiť telefonicky alebo e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa uvedenej na objednávke konkrétny termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru, a to vždy najneskôr 2 pracovné dni pred termínom dodania. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar bez oznámenia termínu dodávky v časovom predstihu podľa predchádzajúcej vety, nie je objednávateľ povinný tovar prevziať.
4. Povinnosti dodávateľa pri plnení rámcovej dohody:
4.1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
4.2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach.
4.3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu s uvedením cien tovaru podľa položiek alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
4.4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovar skontrolovať a ak zistí nesúlad dodaného tovaru s rámcovou dohodou alebo objednávkou (napr. v prípade dodania iného tovaru, ako bol objednaný, nekompletnej alebo poškodenej dodávky, resp. iných zjavných vád), je oprávnený tovar neprevziať.
5. Objednávky a fakturácia:
5.1. Predmet zákazky s upresnením množstva a termínov bude realizovaný formou čiastkových písomných objednávok objednávateľa počas celej doby trvania rámcovej dohody.
5.2. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Objednávateľ neposkytne preddavok.
5.3. Dodávateľ a objednávateľ si môžu dohodnúť možnosť zberných faktúr raz mesačne, rozdelené na časti podľa pracovísk.
6. Záruka a reklamácie:
6.1. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na tovar v rozsahu minimálne 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru.
6.2. Dodávateľ je povinný bezplatne vybaviť reklamáciu a odstrániť reklamované vady tovaru, na ktoré sa vzťahuje záruka, dodaním náhradného tovaru bez vád, v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie tovaru dodávateľovi, ak sa strany dohody nedohodnú inak.
6.3. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša dodávateľ v plnom rozsahu.
7. Ekvivalentné produkty:
7.1. Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické a funkčné vlastnosti požadovaných tovarov. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.
7.2. V prípade ekvivalentu môže byť dodávateľ kedykoľvek počas trvania rámcovej dohody požiadaný pred prvou objednávkou tohto ekvivalentného produktu o predloženie  dokladov, preukazujúcich kvalitu materiálu, z ktorého je ekvivalentný produkt vyrobený a jeho súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami a požadovanými normami. Dodávateľ je v takom prípade povinný doručiť objednávateľovi  dokumenty objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľom.
7.3. V prípade, ak dodávateľ v lehote podľa bodu 7.2 nepreukáže, že ponúkaný ekvivalentný tovar spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, resp. že ekvivalent nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov objednávateľa a/alebo nesplnenie požiadaviek bude zistené objednávateľom,
kontaktná osoba objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia dokumentov  vyzve dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov a určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
7.4. Ak dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 7.3 na predloženie dokumentov  a nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
7.5. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené  dokumenty, týkajúce sa ekvivalentných produktov, do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode.
8. Náhradný tovar:
8.1. V prípade, že počas trvania rámcovej dohody bude ukončená výroba niektorého druhu tovaru, ktorý tvorí predmet rámcovej dohody, dodávateľ je povinný túto skutočnosť písomne oznámiť objednávateľovi a doložiť ju oficiálnym vyhlásením výrobcu alebo distribútora. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar spĺňajúci jeho súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami a požadovanými normami.
8.2. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena pôvodného druhu tovaru, tvoriaceho predmet rámcovej dohody. Ak cena ponúknutého náhradného tovaru bude v čase dodania na trhu nižšia ako cena pôvodného druhu tovaru, dodávateľ je oprávnený fakturovať dodávku náhradného tovaru len vo výške jeho trhovej ceny.
9. Odstúpenie od rámcovej dohody:
9.1 Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody a/alebo porušenie povinnosti v zmysle bodu 2.3 rámcovej dohody, je podstatným porušením rámcovej dohody a má za následok odstúpenie objednávateľa od rámcovej dohody.
9.2. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie ekvivalentných produktov alebo nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo ani po výzve na nahradenie ponúkaného ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
9.3. Nedodanie tovaru v termíne podľa bodu 3.3 rámcovej dohody bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
9.4 Odstúpenie od rámcovej dohody objednávateľom v dôsledku porušenia povinnosti podľa tejto rámcovej dohody bude mať za následok udelenie neuspokojivej referencie dodávateľovi.
9.5 Osobitné požiadavky na plnenie rámcovej dohody dopĺňajú ustanovenia OPET a majú pred nimi prednosť, ako aj pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
10. Platnosť rámcovej dohody:
10.1. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti alebo do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane ako prvá. Za deň vyčerpania finančného limitu sa považuje deň úhrady poslednej faktúry objednávateľom na účet dodávateľa, ktorou sa vyčerpá predmetný finančný limit, pričom zostatok nevyčerpaného finančného limitu bude nižší ako 100 eur bez DPH.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 kpl

34 331,65

28 609,71

Uchádzač uvedie ponúkaný tovar predmetu zákazky tým, že uvedie konkrétny ponúkaný tovar, ktorý verejný obstarávateľ bude môcť posúdiť z hľadiska splnenia požadovaných funkčných a technických špecifikácií, t.j. ponúkaný tovar uchádzač identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod., tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť/vyhodnotiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie. Splnenie požiadaviek na vlastnosti predmetu zákazky bude vyhodnotené na základe údajov/informácií o ponúkanom tovare. Predloženými údajmi/informáciami o ponúkanom tovare musí uchádzač preukázať, že ním ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky technickej a funkčnej špecifikácie, zadefinované verejným obstarávateľom v opise predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.06.2022 15:35

06.07.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.07.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 12
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.06.2022 12:28 - Vstupná ponuka 34 331,64 € Cena s DPH
06.07.2022 08:38 - Najvýhodnejšia ponuka 34 331,63 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS