• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2022 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 12:35

Detail zákazky Z20225618

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.06.2022 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.06.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.06.2022 12:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.06.2022 12:35

Základné údaje

Z20225618

OF-255130

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6574364

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

43581234

Mgr. Zuzana Kukučová

Trnávka 1376, Horná Súča, 91333, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kytice a vence

veniec umelý

  • 39293200-4 - Umelé kvety
  • 39296000-3 - Pohrebný spotrebný materiál
  • 03121200-7 - Rezané kvety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Veniec umelý
Funkcia
Veniec umelý je určený pre vykonávanie pietnych aktov a pohrebov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
veniec č.1 - kruh so stuhou - dekor trikolóra ks 10
veniec č.2 - kruh červené maky so stuhou - dekor trikolóra ks 3
veniec č.3 - kruh so smútočnou stuhou ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veniec č.1 kombinácia umelej čečiny, umelých bielych  a červených kvetov stuha vo farbe trikolóry
veniec č.1 kruh s priemerom 70-80 cm, plný veniec (nie v strede dutý)
veniec č.2 kombinácia umelej čečiny, umelých červených makov a doplnkov stuha vo farbe slovenskej trikolóry
veniec č.2 kruh s priemerom 70-80 cm, plný veniec (nie v strede dutý)
veniec č.3 kombinácia umelej čečiny, umelých bielych, béžových a žltých kvetov a doplnkov biela smútočná stuha
veniec č.3 kruh s priemerom 70-80 cm, plný veniec (nie v strede dutý)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa, aby dodávaný tovar, ktorý je predmetom tejto kúpnej zmluvy bol nový, nepoužitý
Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane rozpisu ceny po položkách do 7 dní od uzavretia zmluvy
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy .
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.06.2022 07:00 — 01.07.2022 11:00

1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára

958,00

957,54

Požiadam Vás do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu zaslať cenový návrh plnenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.06.2022 11:31

14.06.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.06.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 374
 64
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2022 13:20 - Vstupná ponuka 958,00 € Cena s DPH
14.06.2022 07:39 - Najvýhodnejšia ponuka 949,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS