• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2022 12:20
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2022 16:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2022 16:39

Detail zákazky Z20225606

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.06.2022 10:13
  •    Predkladanie ponúk
    13.06.2022 12:20
  •    Ukončenie zákazky
    13.06.2022 16:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.06.2022 16:39

Základné údaje

Z20225606

OF-255111

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6570038

Objednávateľ

00326283

Mesto Kežmarok

Hlavné námestie 1, Kežmarok, 06001, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chodbové vybavenie zdravotníckeho zariadenia vrátane dodania

lavica

  • 39113200-9 - Lavice s operadlom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie plastovej lavice 4-sedadlovej
Funkcia
Chodbové vybavenie zdravotníckeho zariadenia vrátane dodania na miesto určenia
vhodné do čakární, verejných priestorov a hál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastová lavica s operadlom 4-sedadlová ks 39
Nosnosť jedného sedadla kg 110 130
Počet miest na sedenie miesto 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farebný odtieň plastovej časti svetlo sivá /napr.RAL/
Materiál konštrukcie podnože kov
Farba podnože chrómovaná čierna
Materiál sedadla kvalitný pružný plast
Stolík nie
Celkové rozmery š x h x v (mm) 2240 x 550 x 790
Výška sedenia od zeme min. 410 - max 430
 2. Dodanie plastovej lavice 3-sedadlovej
Funkcia
Chodbové vybavenie zdravotníckeho zariadenia vrátane dodania na miesto určenia
vhodné do čakární, verejných priestorov a hál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plastová lavica s operadlom 3-sedadlová ks 8
Nosnosť jedného sedadla kg 110 130
Počet miest na sedenie miesto 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farebný odtieň plastovej časti svetlo sivá /napr.RAL/
Materiál konštrukcie podnože kov
Farba podnože chrómovaná čierna
Materiál sedadla kvalitný pružný plast
Stolík nie
Celkové rozmery š x h x v (mm) 1500 x 550 x 790
Výška sedenia od zeme min. 410 - max 430
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Vykládka predmetu zákazky na určené miesto v objekte objednávateľa
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom.
Tovar bude doručený bez akýchkoľvek vád. Dodaný tovar alebo jeho časť môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou.
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/KZ.
V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalentný predmet spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky na predmet zakázky, uvedenej v technických požiadavkách alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Záručná doba je 24 mesiacov, ak dodávateľ neposkytne dlhšiu záruku
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 1, Kežmarok, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika

17.06.2022 08:00 — 30.06.2022 14:00

47,00 ks

16 852,99

14 044,16

v zmysle opisného formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.06.2022 10:13

13.06.2022 12:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.06.2022 12:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 236
 212
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.06.2022 08:16 - Vstupná ponuka 16 852,80 € Cena s DPH
13.06.2022 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka 16 851,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS