00326283
Mesto Kežmarok
Hlavné námestie 1, Kežmarok, 06001, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Chodbové vybavenie zdravotníckeho zariadenia vrátane dodania
lavica
Tovar, Služba
1. Dodanie plastovej lavice 4-sedadlovej
|
|
---|---|
Funkcia |
Chodbové vybavenie zdravotníckeho zariadenia vrátane dodania na miesto určenia |
vhodné do čakární, verejných priestorov a hál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plastová lavica s operadlom 4-sedadlová | ks | 39 | ||
Nosnosť jedného sedadla | kg | 110 | 130 | |
Počet miest na sedenie | miesto | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farebný odtieň plastovej časti | svetlo sivá /napr.RAL/ |
Materiál konštrukcie podnože | kov |
Farba podnože | chrómovaná čierna |
Materiál sedadla | kvalitný pružný plast |
Stolík | nie |
Celkové rozmery š x h x v (mm) | 2240 x 550 x 790 |
Výška sedenia od zeme | min. 410 - max 430 |
2. Dodanie plastovej lavice 3-sedadlovej
|
|
---|---|
Funkcia |
Chodbové vybavenie zdravotníckeho zariadenia vrátane dodania na miesto určenia |
vhodné do čakární, verejných priestorov a hál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plastová lavica s operadlom 3-sedadlová | ks | 8 | ||
Nosnosť jedného sedadla | kg | 110 | 130 | |
Počet miest na sedenie | miesto | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farebný odtieň plastovej časti | svetlo sivá /napr.RAL/ |
Materiál konštrukcie podnože | kov |
Farba podnože | chrómovaná čierna |
Materiál sedadla | kvalitný pružný plast |
Stolík | nie |
Celkové rozmery š x h x v (mm) | 1500 x 550 x 790 |
Výška sedenia od zeme | min. 410 - max 430 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Vykládka predmetu zákazky na určené miesto v objekte objednávateľa |
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom. |
Tovar bude doručený bez akýchkoľvek vád. Dodaný tovar alebo jeho časť môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou. |
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/KZ. |
V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalentný predmet spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky na predmet zakázky, uvedenej v technických požiadavkách alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Záručná doba je 24 mesiacov, ak dodávateľ neposkytne dlhšiu záruku |
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlavné námestie 1, Kežmarok, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika
17.06.2022 08:00 — 30.06.2022 14:00
47,00 ks
16 852,99
14 044,16
v zmysle opisného formulára
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.06.2022 10:13
13.06.2022 12:20
13.06.2022 12:35
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.06.2022 08:16 - Vstupná ponuka | 16 852,80 | € | Cena s DPH |
13.06.2022 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 851,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: