37966456
Správa zariadení sociálnych služieb
Janského 680/7, Nitra, 94901, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravovacie karty
stravovacie karty, stravné karty, elektronické stravovacie poukážky
Tovar, Služba
|
1. Stravovacie karty
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty. Karta musí umožňovať kontaktné aj bezkontaktné platby. Bude slúžiť výlučne na zabezpečenie stravovania. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky | € | 4,50 | ||
| Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet | ks | 50 | 100 | |
| Predpokladaný počet elektronických stravovacích poukážok | ks | 16000 | ||
| Možnosť platby kartou v rozmedzí od- do: | EUR | 0,01 | 50 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravovacia karta obsahuje | názov a logo dodávateľa |
| Stravovacia karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
| Stravovacia karta obsahuje | číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty, čiarový kód |
| Stravovacia karta je chránená | PIN kódom |
| Stravovacia karta má možnosť | zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet |
| Bezpečnostný čip na karte | áno |
| Platnosť stravovacej karty | min. 3 roky |
| Názov |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet na základe čiastkových objednávok po dobu 1 roka od účinnosti zmluvy správne a v dohodnutom termíne do sídla objednávateľa. |
| Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa. |
| Distribúcia elektronických stravovacích poukážok- kreditov prebieha on-line. |
| Účet v Zákazníckej zóne musí umožňovať zamestnávateľovi/objednávateľovi manažovať karty, kredit, používateľov a objednávky. |
| Zóna pre držiteľov karty musí umožňovať sledovanie kontroly pohybov na účte a operácie spojené s aktiváciou či blokovaním karty. Používanie aplikácie so zákazníckou zónou musí byť dostupné pre zariadenia: počítač, tablet, mobil. Mobilná aplikácia pre kontrolu zostatku na účte a platby mobilom so systémom Android a technológiou NFC je výhodou. |
| Platby musia byť overiteľné 24 hodín 7 dní v týždni. On-line priestor musí byť zabezpečený a chránený. Infolinka a servisné služby k dispozícii. |
| Zoznam stravovacích zariadení, ktoré kartu akceptujú, musí byť zverejnený na webovom sídle dodávateľa. |
| Množstvo odobratých stravovacích kariet a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené množstvo je len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
| Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
| Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS (point of sale) terminálu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
| Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím. |
| Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa. |
| Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov. |
| Provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok: 0,00 %. |
| Jednorazový poplatok za vydanie karty do spoločnosti max. vo výške: 0,00 € bez DPH. |
| Poplatok za doručenie karty : 0,00 bez DPH €. |
| Dodanie stravovacích kariet zabezpečí dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní od prijatia objednávky. |
| Kredity na stravovacích kartách zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od prijatia úhrady. |
| Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných kariet objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
| Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
| Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom. |
Jánskeho 7, 949 01 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.07.2022 10:03 — 30.06.2023 10:03
16 000,00 ks
72 000,00
60 000,00
Sadzba DPH: 0,00 , Predpokladaný počet kariet 16 000ks.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2022 09:19
06.06.2022 10:01
06.06.2022 10:16
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.05.2022 11:00 - Vstupná ponuka | 72 000,00 | € | Cena s DPH |
| 30.05.2022 17:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 71 999,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: