30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46375210
Ib-elektro s.r.o.
Železničiarska 48, Rimavská Sobota, 97901, SVK
Zariadenia pre vykurovanie a ohrev vzduchu
ventilátor, teplovzdušný ventilátor
Tovar, Služba
|
1. Nástenný ohrievač Eliz EWH 200 ERP alebo ekvivalent
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Určený na vykurovanie miestností predstavuje kombináciu ohrevu vzduchu a ventilátora. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nástenný ohrievač Eliz EWH 200 ERP alebo ekvivalent | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| 2 úrovne výkonu: | 1000 / 2000 W |
| Týždenný časovač | |
| Senzor otvoreného okna | |
| Presný elektronický termostat 18 - 45 °C | |
| LCD displej zobrazujúci teplotu v miestnosti | LCD displej ohrievača zobrazuje aktuálnu teplotu v miestnosti a tiež indikuje zapnutý ohrev a zvolené režimy. |
| PTC keramické vykurovacie teleso | |
| Rýchly a rovnomerný ohrev | |
| Diaľkové ovládanie | |
| Letný režim | ventilácia |
| Funkcia Swing | natáčanie lamiel |
| Automatická ochrana proti prehriatiu | Ohrievač je vybavený bezpečnostnou poistkou, ktorá automaticky vypne ohrievač pri prehriatí. |
| Vykurovací objem | do 47 m3 |
| Napájací kábel: | 1,5 m |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Tovar požadujeme dodať na adresu objednávateľa. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. |
| Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky |
| V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia |
Železničná 3, 911 01 Trenčín, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
08.06.2022 07:00 — 24.06.2022 15:00
1,00 obsah objednávky podľa objednávkového formulára
145,00
145,00
Požadujem predloženie cenovej ponuky do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu.
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2022 15:11
06.06.2022 09:00
06.06.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 03.06.2022 14:44 - Vstupná ponuka | 144,96 | € | Cena s DPH |
| 06.06.2022 07:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 144,90 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: