• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2022 10:00

Detail zákazky Z20225504

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2022 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2022 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2022 10:00

Základné údaje

Z20225504

OF-254885

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6543302

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

modelová rada Acer Travel Mate, notebook, Microsoft Office 2019 SK, multifunkčné zariadenie Epson

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 30216110-0 - Skenery na používanie s počítačom
  • 30237200-1 - Príslušenstvo počítačov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výpočtová technika
Funkcia
Notebook s dôrazom na vysokú produktivitu
Taška na notebook
Kancelársky balík Microsoft Office 2021 SK pre domácnosti a podnikateľov trvalá prenositeľná licencia
Multifunkčné zariadenie Epson tlač, kopírovanie, skenovanie a fax
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook TravelMate P2 (TMP214-53-51NY) ks 2
Taška na notebook ks 2
Kancelársky balík Microsoft Office 2021 SK  pre domácnosti a podnikateľov trvalá prenositeľná licencia ks 2
Multifunkčné zariadenie Epson WorkForce Pro WF-C5790DWF ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Notebook TravelMate P2 (TMP214-53-51NY)
Procesor typ Intel Core i5
Model procesoru i5-1135G7, 2.4 GHz, čtyřjádrový
Displej - uhlopriečka 14 palcov
Displej - rozlíšenie 1920x1080 (Full HD)
Displej - typ IPS Acer Comfy View LCD
Displej - dotykový nie
Pamäť - veľkosť 8 GB
Pamäť - počet voľných slotov 1
Disk - typ SSD
Disk - kapacita SSD (GB) 256
Grafická karta integrovaná
Grafická karta - model Intel Iris Xe Graphic
Bezpečnostné prvky áno, TPM 2.0
USB 3.x (počet) 3 ks
USB 3.x Type-C (počet) 1 ks
USB 3.x Type-C áno, USB 3.2 Gen2 (up to 10 Gbps)
Thunderbolt 4 cez USB-C
Výstup VGA áno
Výstup HDMI áno
Konektor RJ45 áno
Výstup slúchadiel áno
Operačný systém Windows 10 Pro
Čítačka kariet áno
Webová kamera áno, 720p
Windows 11 Ready áno
Čítačka odtlačkov prstov áno
Bluetooth áno
Podsvietená klávesnica áno
Výdrž batérie (hod) 8 a viac
Farba čierna
Rozmery 328x236,19,9 (ŠxHxV) mm
Hmotnosť 1,60 kg
Zdroj 45W AC Adapter
Gigabit ethernet áno
Polohovacie zariadenie TouchPad
Materiál notebooku plast
Optická mechanika bez optickej mechaniky
Záručná doba 2 roky
Kancelársky balík Microsoft Office 2021 SK pre domácnosti a podnikateľov
Jazyková verzia Slovenský jazyk
Licencia Určená pre slovenský trh
Licencia Trvalá prenositeľná licencia bez časového obmedzenia
Licencia Nová, nerefurbished, nie remarketed
Kancelársky balík obsahuje MS Word, MS Excel, MS Outlook, MS PowerPoint
Taška na notebook
Taška na notebook - vlastnosti 14'' - určená veľkostne na dodaný notebook
Taška na notebook - vlastnosti 1 hlavná polstrovaná priehradka na notebook, druhá priehradka na príslušenstvo - adaptér, myš, čierna, ramenný popruh
Multifunkčné zariadenie Epson WorkForce Pro WF-C5790DWF
Funkcie tlač, kopírovanie, skenovanie a fax
Ovládanie Dotykový farebný displej, uhlopriečka: 10,9 cm
Rýchlosť tlače ISO/IEC 24734 24 Str./min. čiernobielo, 24 A4 str./min. farebne
Max. rýchlosť tlače 34 Str./min čiernobielo (obyčajný papier), 34 Str./min farebne (obyčajný papier)
Obojstranná tlač automatická
Tlačové rozlíšenie 4.800 x 1.200 dpi
Tlač z pamäťového média pamäťové zariadenie USB
Odolnosť tlače Výtlačky sú odolné proti vode, rozmazaniu, vyblednutiu a proti rozmazaniu tlače zvýrazňovačom
Tlačový jazyk PCL6, PostScript 3, PCL5c, ESC/P-R, PDF 1.7
Typ skenera farebný A4
Rozlíšenie skenovania optické 1200 x 2400
Farebná hĺbka skenovania 48 bitov/24 bitov (vstup/výstup)
Automatatický podávač dokumentov duplexný automatický podávač dokumentov na 50 listov
Typ rozhrania USB 2.0 Hi-Speed, Ethernetové rozhraní (1000 Base-T/ 100-Base TX/ 10-Base-T), Hostiteľ USB, Bezdrôtová sieť LAN IEEE 802.11 b/g/n, Near Field Communication (NFC)
WLAN zabezpečenie WEP 64 Bit, WEP 128 Bit WPA PSK (AES), WPA2 PSK (AES)
Kompatibilné operačné systémy Microsoft Windows Vista, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows Server 2008, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016
Sieťové protokoly TCP/IPv4, TCP/IPv6, TCP, HTTP, IPv4, IPv6, IPSEC, SSL/TL
Vkladanie papiera (štandardné) zásobník na 250 listov, viacúčelový zásobník s kapacitou 80 listov
Výstup papiera 150 listov
Atramentové náplne musí vedieť používať atramentové náplne C13T945140, C13T945240, C13T945340, C13T945440, C13T946140.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť presnú technickú špecifikáciu (zaslať emailom).
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaných predmetov zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky spĺňa požadované parametre.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
V kúpnej cene bude zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky vrátane dopravy.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia i zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Predmet zákazky musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný.
Záručná doba na predmet zákazky je minimálne 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky objednávateľom.
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

07.07.2022 12:00

8,00 ks

3 020,00

2 516,67

Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť presnú technickú špecifikáciu (zaslať emailom). Kontaktná osoba objednávateľa posúdi parametre ponúkaných predmetov zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky spĺňa požadované parametre.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.05.2022 08:07

06.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 608
 31
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.06.2022 01:12 - Vstupná ponuka 3 018,00 € Cena s DPH
06.06.2022 07:54 - Najvýhodnejšia ponuka 3 017,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS