• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2022 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2022 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2022 13:35

Detail zákazky Z20225476

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2022 12:21
  •    Predkladanie ponúk
    07.06.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    07.06.2022 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.06.2022 13:35

Základné údaje

Z20225476

OF-254348

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6548764

Objednávateľ

00738409

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK

Dodávateľ

30414253

PODVIHORLATSKÉ PEKÁRNE A CUKRÁRNE a.s.

Mierová 34, Humenné, 066 54, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pekárenské výrobky

chlieb, vianočka, rožok, strúhanka

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811000-6 - Pekársky tovar
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
dodávka chleba, pečiva a pekárenských výrobkov pre stravovacie zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb konzumný tmavý 1 000 g ks 35000
Vianočka balená 400g ks 1600
Bábovka balená 400 g ks 900
Orechový závin balený 400 g ks 1050
Tlačený koláč plnený 70 g ks 7500
Rožok malý 40 g ks 32000
Rožok sladký makový posyp 80 g ks 7500
Rožok grahamový 60 g ks 6000
Veka nekrájaná 350 g ks 660
Strúhanka voľná 1 000 g ks 600
Makový závin balený 400 g ks 1000
Lúpačka lekvárová, orechová, maková, tvarohová 70g ks 5000
Cereálna lúpačka Dia, 70g ks 700
Chlieb multicereálny 600g ks 1150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru bude na dve miesta.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Dodanie tovaru sa uskutočňuje pondelok, utorok, streda, štvrtok, piatok, sobota medzi 7:00 a 7:30 hod.
Rámcová dohoda platí od 1.7.2022 - do 31.12.2022
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Dodanie tovaru: tovar bude dodávaný vozidlom ktoré, nesmie byť vyššie ako tri metre. Taktiež nesmie to byť auto s návesom alebo prívesom.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za kalendárny polrok.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať v prípade potreby tovar, ktorý z dôvodu neočakávaných okolností nie je presne špecifikovaný v rámcovej dohode, a to maximálne do výšky 10 % objemu rámcovej dohody. Cena za tovar podľa predchádzajúcej vety bude stanovená podľa platného cenníka dodávateľa a hospodárnosť cien bude overená stručným prieskumom trhu.
Dodávateľ súhlasí so sprístupnením rozpisu jednotkových cien, ak bude objednávateľovi doručená žiadosť o sprístupnenie informácií podľa zákona č. 211/2000 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje odoberať spätne, nespotrebované pekárenské výrobky bez finančnej kompenzácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

6

1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky

68 146,00

68 146,00

EKS V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť dokumenty, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.05.2022 12:21

07.06.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.06.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 147
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.06.2022 21:27 - Vstupná ponuka 68 039,00 € Cena s DPH
03.06.2022 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 67 754,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS