35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31681212
MIVA, spol. s r.o.
Mlynská 1323/13, Smižany, 05311, SVK
Kanalizačné plastové korugované rúry
kanalizačné rúry, plastové rúry, korugované rúry
Tovar, Služba
1. Kanalizačné plastové korugované rúry
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup kanalizačných plastových korugovaných rúr vrátane dopravy na miesta plnenia. |
Plastové kanalizačné korugované rúry majú pri vyššej statickej únosnosti a nižšej hmotnosti dobrú chemickú odolnosť, spoľahlivý a nenáročný spôsob spájania, veľkú stavebnú dĺžku a výborné hydraulické vlastnosti. Sú určené na budovanie gravitačných odtokových sietí na odvádzanie splaškových, infekčných, dažďových, podzemných a priemyselných odpadových vôd. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kanalizačné plastové korugované rúry, materiál: PP, kruhová tuhosť: min. SN10, rozmer: 300x6000 mm | ks | 1 | 8 | |
2. Kanalizačné plastové korugované rúry, materiál: PP, kruhová tuhosť: min. SN10, rozmer: 400x6000 mm | ks | 1 | 6 | |
3. Kanalizačné plastové korugované rúry, materiál: PP, kruhová tuhosť: min. SN10, rozmer: 500x6000 mm | ks | 1 | 5 | |
4. Kanalizačné plastové korugované rúry, materiál: PP, kruhová tuhosť: min. SN10, rozmer: 600x6000 mm | ks | 1 | 6 | |
5. Kanalizačné plastové korugované rúry, materiál: PP, kruhová tuhosť: min. SN10, rozmer: 800x6000 mm | ks | 1 | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kanalizačné plastové korugované rúry: | |
- materiál: PP | áno |
- hrdlované | áno |
- kruhová tuhosť: min. SN10 | áno |
- musia byť posudzované podľa zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov. | áno |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov od momentu uzavretia dohody. |
2. Miesto plnenia - Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Michalovce, Trebišov. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia rámcovej dohody (ďalej len "zmluva") ako aj počas celej doby jej platnosti. |
4. Požadované doklady preukazujúci splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4a.) podrobný rozpis ocenených položiek, v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 s uvedením presného názvu (obchodná značka, výrobca) potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), V prílohe musí byť ocenená každá položka vyšpecifikovaná objednávateľom s presnosťou na max. 2 desatinné čísla. |
4b.) opis funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia a to v rozsahu: technický popis, obrázok/fotografia tovaru, nákres výrobkov s informáciami o použitom materiáli, parametroch a rozmeroch tak, aby bolo možné posúdiť splnenie požiadaviek stanovených objednávateľom, potvrdený dodávateľom, |
4c.) platné SK-vyhlásenie o parametroch/SK-certifikát popr. vyhlásenie o nemennosti parametrov na ponúkaný tovar – kanalizačné plastové korugované rúry v zmysle zákona č.133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDVRR SR č. 162/2013 Z. z., ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu, |
4d.) čestné vyhlásenie dodávateľa, v ktorom sa zaväzuje dodávať tovar od výrobcu, od ktorého predkladá SK -certifikát/SK-vyhlásenie o parametroch popr.. vyhlásenie o nemennosti parametrov; čestné vyhlásenie musí byť potvrdené dodávateľom tovaru (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Kanalizačné rúry, doklady", |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
6. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný a nepoškodený tovar vrátane dopravy na miesta plnenia. |
8. Spolu s tovarom sa dodávateľ zaväzuje dodať návod/požiadavky na zabudovanie a montáž, príp. upozornenia na nevhodné skladovanie a nesprávnu manipuláciu v zmysle platných predpisov. |
9. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
10. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
11. Lehota dodania tovaru: |
11a.) dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy. |
11b.) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi predpokladaný čas dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 1 deň vopred. |
12. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných STN, EN STN a právnych predpisov SR počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú. |
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). |
14. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody a to bezodkladne, najneskôr však do 20 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť a zdôvodniť odmietnutie uznania vady v lehote 10 pracovných dní. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
15. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
15a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
15b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
15c.) nedodržanie jednotkových cien, |
15d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 4., |
15e.) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
15f.) nepredloženie prílohy č. 1 v rozsahu požadovanom objednávateľom, t.j. a všetky položky vyšpecifikované obstarávateľom, |
15g.) nesplnenie podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy. |
16. Súčasťou rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
14 874,86
12 395,72
Verejný obstarávateľ odporúča predloženie vlastného návrhu plnenia v zmysle prílohy č. 2 s uvedením výrobcu ponúkaného tovaru.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.05.2022 14:32
02.06.2022 14:45
02.06.2022 15:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2022 13:27 - Vstupná ponuka | 14 874,86 | € | Cena bez DPH |
30.05.2022 13:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 874,86 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: