• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2022 13:38
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2022 11:05

Detail zákazky Z20225424

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.05.2022 13:38
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2022 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2022 11:05

Základné údaje

Z20225424

OF-254490

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6563989

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

44773293

CBC Slovakia s.r.o.

Galvaniho 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Veľkoformátová tlačiareň

tlačiareň , farebné grafické tlačiarne

  • 30232130-4 - Farebné grafické tlačiarne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. veľkoformátová tlačiareň HP DesignJet Z6 44" PostScript alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
odporúčaná hmotnosť média g/m2 80 500
Vlastné veľkosti médií mm 210 x 279 1118 x 1676
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače termálna atramentová tlač
Kvalita farebného výtlačku  (najlepšia) optimalizované rozlíšenie až 2400 x 1200 dpi
Formáty papiera A0, A1, A2, A3, A4
Podporované typy médií fotografický papier, médiá pre umeleckú tlač, samolepiace médiá, plagáty, kancelársky papier a s povrchovou úpravou, priehľadný papier
Pripojenie Gigabit Ethrnet 10/100/1000Base -T Ethernert (802.3, 802.3u, 8023.ab)
Možnosť mobilnej tlače áno
Štandardné jazyky tlačiarne Adobe PDF 1.7, TIFF, JPEG
Pamäť 128 GB (virtuálne) , 500 GB pevný disk s automatickým šifrovaním
Spĺňa normu ENERGY STAR® áno
Software Súčasťou dodávky musí byť software potrebný na využívanie tlačiarne
Záruka 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto dodania - 1x BA , inštalácie, uvedenia do prevádzky a zaškolenia obsluhy.
Predmet zákazky musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne a kvantitatívne parametre uvedené v špecifikácií predmetu zákazky, musí byť originálny, nový, nie renovovaný a použitý.
Záručná doba na predmet zákazky je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy predložiť dokument vo formáte pdf. (príloha č.1) s uvedením technickej špecifikácie preukazujúcej splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. (Tento vyplnený dokument, môže byť považovaný aj za vlastný návrh plnenia. )
Dodávateľovi sa umožňuje dodanie ekvivalentu požadovaného predmetu zákazky, ale len v prípade, že ide o produkt s rovnakými, respektíve lepšími parametrami ako sú požadované parametre.
Objednávateľ do 3 pracovných dní od obdržania vyplnenej prílohy č.1, túto odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať minimálne parametre predmetu zákazky požadované v technickej špecifikácií. Zaslanie dokumentu podľa prílohy č. 1 zo strany dodávateľa, v ktorej nebude predmet zákazky spĺňať minimálne parametre predmetu zákazky požadované v technickej špecifikácií sa považuje za podstatné porušenie povinnosti dodávateľa podľa zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Do  ceny je možné započítať iba ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. Zmena ceny nie je prístupná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH.
Dodávateľa je povinný do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti kúpnej zmluvy doručiť presnú kontaktnú adresu svojho servisného strediska, kde bude objednávateľa uplatňovať písomné požiadavky na záručný servis. Za písomné oznámenie sa považuje aj komunikácia elektronickými prostriedkami (e-mail), ktorá umožňuje trvalé zachytenie obsahu komunikácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa v prílohe č. 1 alebo v osobitných podmienkach na plnenie sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr ako je v zmluve stanovená lehota sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Na predmet zákazky objednávateľa neposkytuje žiadne preddavkové platby.
Cenu za príslušný tovar sa objednávateľa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní odo dňa doručenia.
Prílohou faktúry musí byť doklad preukazujúci prevzatie predmetu zákazky objednávateľom (preberací protokol.) Protokol objednávateľa podpíše až po kompletnom uvedení predmetu zákazky do prevádzky a zaškolení obsluhy.
Vo faktúre dodávateľa uvedie číslo kúpnej zmluvy.
Predložená ponuka musí obsahovať cenu vrátane DPH aj bez DPH. Hodnota predmetu zákazky sa zaokrúhľuje na dve desatinné miesta.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 23, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

28.07.2022 14:00

1,00 ks

4 414,93

3 679,11

Dodávateľa je povinný v ponuke predložiť špecifikáciu dodávaného tovaru vrátane výrobcu , obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých technických parametrov. Súčasťou musí byť aj prospekt /fotografia dodávaného tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

27.05.2022 13:38

10.06.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.06.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 378
 114
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.05.2022 15:34 - Vstupná ponuka 4 414,92 € Cena s DPH
02.06.2022 17:08 - Najvýhodnejšia ponuka 4 400,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS