31609911
Technické služby, s.r.o.
Nábrežie Oravy 627/1, Dolný Kubín, 02601, SVK
36620068
Wacker Neuson s. r. o.
Zvolenská cesta 3448, Lučenec, 98401, SVK
Teleskopický manipulátor
Kolesový teleskopický nakladač/manipulátor
Tovar, Služba
1. Teleskopický manipulátor
|
|
---|---|
Funkcia |
Kolesový teleskopický nakladač/manipulátor |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Teleskopický manipulátor | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevádzkové údaje: | |
Výška zdvihu | min. 7000 mm |
Hmotnosť | min. 7500 kg |
Polomer otáčania cez pneumatiky | max. 3900 mm |
Motor: | |
Výkon motora | min. 100 kW |
Stupeň emisných noriem | V |
Systém dodatočnej úpravy výfukových plynov | DOC+ DPF+SCR |
Prenos energie: | |
Trakčný pohon | hydrostatický |
Pojazd nakladača - hydrostatický | áno |
Rýchlosť pojazdu | min. 30 km/hod. |
Uzávierka diferenciálu – v prednej náprave | áno |
Riadiaca a prevádzková hydraulika: | |
Prietok | min. 140 l/min. |
Tlak | min. 260 bar |
Hydraulický rýchloupínač prídavných zariadení ovládaný z kabíny nakladača | áno |
Kinematika: | |
Objem lyžice – hladká | min. 2,0 m3 |
Užitočné zaťaženie | min. 3500 kg |
Čelný dosah | min. 3700 kg |
Kapacity naplnenia: | |
Obsah palivovej nádrže | min. 100 l |
Nádrž na hydraulický olej | min. 100 l |
Rozmery | |
Celková dĺžka s lyžicou | max. 5600 mm |
Celková šírka bez prídavných zariadení | max. 2300 mm |
Výška | max. 2350 mm |
Svetlá výška | min. 400 mm |
Zadný nájazdový uhol | min. 40 stupňov |
Kabína | |
Bezpečnostná kabína | áno |
Vzduchom odpružené sedadlo vodiča s nastaviteľnou hmotnosťou a bezpečnostným pásom, nastaviteľný volant | áno |
Prevádzkové a smerové svetlá podľa platnej legislatívy – schválený pre prevádzku na pozemných komunikáciách | áno |
Multifunkčný 7“LCD displej pre ovládanie stroja v kabíne nakladača - v dosahu vodiča s ukazovateľom – otáčok motora, palivomerom, teploty chladiacej kvapaliny a hydraulického oleja, počítadlom pracovných hodín samostatne pre podvozok a pracovnú hydrauliku, denné a celkové počítadlo motohodín s automatickou pamäťou pre ukladanie všetkých prevádzkových parametrov | áno |
Klimatizácia | áno |
V lakťovej opierke integrované ovládanie s regulátorom a 2 joystickmi na ovládanie zdvíhania a spúšťania výložníka, vysúvanie a zasúvanie výložníka, smeru jazdy nakladača | áno |
Slnečná clona, osvetlenie kabíny | áno |
Výstražný maják na statíve – teleskopický v súlade s platnými predpismi | áno |
Akustická signalizácia pri cúvaní | áno |
Prídavné pracovné svetlá | min. 4 ks |
Stierače – predné a zadné | áno |
Ostatná výbava - príslušenstvo | |
Sada základného servisného náradia | áno |
Štandardná výbava podľa platných predpisov (lekárnička, výstražný trojuholník) | áno |
Hydraulický rýchloupínač | áno |
Automatický systém čistenia chladiča | áno |
Automatické zníženie otáčok pri dosiahnutí max. rýchlosti | áno |
Asistenčný systém na zabránenie preťaženia nakladača s pracovnými 3 módmi (lopatový, paletový, manuálny) | áno |
Riadenie – min. režimy – prednej nápravy, oboch náprav, krabí chod | áno |
GPS systém monitorovania vozidla, pracovných funkcií a chybových kódov s online pripojením bezodplatne na min. 36 mesiacov (fabrický) | áno |
Prevedenie vo výstražnej žltej ekvivalent oranžovej farbe | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku |
Požaduje sa nástup na servis do 24 hodín od nahlásenia poruchy. Miesto výkonu prác v servisných intervaloch je totožné s miestom dodania. V prípade odstraňovania závad na stroji v trvaní viac ako 72 hodín požadujeme poskytnutie náhradného stroja až do doby odstránenia závad bezodplatne, |
Dodávateľ bezodkladne predloží mailom alebo písomne, poštou objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks, v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenenia výrobku do 5 pracovných dní od platnosti Zmluvy. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov a vrátane inštalácie prístroja. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e-mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
b) termín dodania tovaru je 14 pracovných dní v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod., od písomne vystavenej objednávky objednávateľom |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list/faktúra, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e- mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 2 dni vopred na jeho e-mailovú adresu |
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar, ako aj skutočne dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
Zmluvné ceny a platobné podmienky: |
Požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v §436 ObZ ods. 1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného dokladu po tomto oznámení. |
Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy a to najneskôr do 30 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti odstúpenia. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania predmetu dohodnutého v zmysle, resp. v objednávke |
b) nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
c) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
d) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenie zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka a ustanovenia aktuálnych Obchodných podmienok trhoviska |
e) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska |
V prípade nedodržania akejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
-ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľom |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu, môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ. |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel,resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté,resp inak obvyklé vlastnosti. Záruka sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne záručnú dobu v trvaní záručnej doby 24 mesiacov. |
- požadovaná záručná doba minimálne 24 mesiacov/2000 Mth, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, |
- splnenie podmienok „Zákona O premávke na pozemných komunikáciách“, platného v čase vyhodnotenia verejnej súťaže a v čase predpokladanej realizácie dodávky v znení neskorších predpisov umožňujúcich jeho riadne prevádzkovanie na pozemných komunikáciách vrátane vyhotovenia technického preukazu podmieňujúceho vydanie EČV, |
- ovládanie a signalizácia všetkých funkcií z kabíny nakladača vizuálnou resp. akustickou indikáciou prostredníctvom elektrických prvkov |
- súčasťou predmetu zákazky sa požaduje: zaškolenie obsluhy v počte min 5 osôb, sprievodná dokumentácia v jazyku slovenskom pozostávajúca z návodov na obsluhu a údržbu a servisnej dokumentácie k nakladaču, kompletná dokumentácia so schválením na premávku po pozemných komunikáciách SR. |
Dodávateľ zodpovedá za vady , ktoré má tovar v okamihu keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 pracovných dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty,alebo e-mailom. |
Dodávateľ je povinný oznámené vady odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady v rozsahu, ktorý je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Tovar musí byť dodaný nový, nepoužívaný. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako osoba, ktorá nie je platiteľom DPH prehlasuje , že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu na úrovni s DPH. |
Zariadenie požadujeme dodať s požadovanými parametrami, alebo navrhnúť ekvivalent. |
Nábrežie Oravy 627/1, Dolný Kubín, Dolný Kubín, Žilinský, Slovenská republika
06.06.2022 16:50 — 20.06.2022 16:07
1,00 ks
102 500,00
99 370,00
V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje názvom, obchodným menom, obchodnou značkou pre všetky položky vrátane ich špecifikácie. Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.05.2022 09:03
03.06.2022 10:00
03.06.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.05.2022 15:43 - Vstupná ponuka | 99 370,00 | € | Cena bez DPH |
30.05.2022 15:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 99 370,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: