• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2022 15:34
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 15:35
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 16:25

Detail zákazky Z20225380

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2022 15:34
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 15:35
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 16:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 16:25

Základné údaje

Z20225380

OF-253323

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6518675

Objednávateľ

00160997

Gymnázium, Poštová 9, Košice

Poštová 9, Košice, 04252, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet

Stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
Funkcia
- zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravovacích kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom
- poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
- elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom nominálna hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky  (ďalej aj ,,stravná jednotka“) je vo výške 4,50 EUR
- výška stravnej jednotky sa môže meniť v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Elektronická stravovacia karta ks 49
Nominálna hodnota stravnej jednotky EUR 4,50
Predpokladané množstvo objednaných stravných jednotiek ks 11851
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálne požiadavky na elektronickú stravovaciu kartu vystavená na konkrétneho zamestnanca objednávateľa v tvare - meno, priezvisko
Minimálne požiadavky na elektronickú stravovaciu kartu ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu
Minimálne požiadavky na elektronickú stravovaciu kartu jednoznačné nezameniteľné číslo
Minimálne požiadavky na elektronickú stravovaciu kartu chránená PIN kódom s možnosťou zmeny
Minimálne požiadavky na elektronickú stravovaciu kartu bezkontaktná, platba bez zadania PIN  kódu do 20 EUR
Minimálne požiadavky na elektronickú stravovaciu kartu platnosť minimálne 24 mesiacov
Minimálne požiadavky na elektronickú stravovaciu kartu blokácia v prípade straty
Minimálne požiadavky na elektronickú stravovaciu kartu bezplatný online účet zamestnanca
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, priradenia stravných jednotiek k elektronickým stravovacím kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov.
Výška provízie sa vyjadruje percentom alebo % zľavou z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 15 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ doručí elektronické stravovacie karty na adresu objednávateľa do 01.06.2022.
Počet elektronických stravovacích kariet je určený na základe momentálneho počtu zamestnancov, možné meniť v prípade zmeny uvedeného počtu.
Objednávka realizovaná mesačne na presne určený počet stravných jednotiek podľa aktuálnej potreby objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným elektronickým stravovacím kartám v deň prijatia záväznej objednávky, najneskôr však v prvý pracovný deň v mesiaci do 12:00 h.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie max. 12 mesiacov t.j. od 01.06.2022 do 31.05.2023.
Predpokladané množstvo objednaných stravných jednotiek počas platnosti rámcovej dohody do 31.05.2023 je určené ako maximálne.
Dobíjanie elektronických stravovacích kariet bude realizované prostredníctvom bezplatného portálu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poštová 9, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

53 329,50

53 329,50

Podľa osobitných požiadaviek plnenia predmetu zákazky

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2022 15:34

31.05.2022 15:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2022 15:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 334
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2022 15:58 - Vstupná ponuka 53 329,49 € Cena s DPH
26.05.2022 15:14 - Najvýhodnejšia ponuka 53 329,47 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS