• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2022 12:49
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2022 13:27
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2022 13:40

Detail zákazky Z20225347

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.05.2022 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    26.05.2022 12:49
  •    Ukončenie zákazky
    26.05.2022 13:27
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.05.2022 13:40

Základné údaje

Z20225347

OF-254673

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6499684

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

17327547

MERCATOR DMS, spol. s r.o.

Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kovový nábytok

trezor, kovový nábytok, bezpečnostná skriňa

  • 44421300-0 - Trezory
  • 44421000-7 - Pancierové alebo spevnené trezory, pancierové skrinky a dvere
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. TREZOR SAFETRONICS NTR 100 ME alebo ekvivalentný
Funkcia
Trezor určený na ukladanie utajovaných skutočností kryptografickej povahy. Musí byť vybavený dvoma zámkami, pričom jeden zo zámkov musí byť elektronický kombinačný.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rozmer vonkajší - výška mm 900 1100
Rozmer vonkajší - šírka mm 430 440
Rozmer vonkajší - hĺbka mm 440 445
Rozmer vnútorný - výška mm 955 960
Rozmer vnútorný - šírka mm 390 400
Rozmer vnútorný - hĺbka mm 365 375
Objem l 140
Hmotnosť kg 130 150
Počet ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bezpečnostná trieda I. podľa STN EN 1143-1 musí byť zabezpečené
Certifikát NBÚ Typ 3 (Tajné), SS1=3 body musí byť zabezpečené
Kotvenie trezoru 2 kotvami do steny alebo do podlahy musí byť zabezpečené
Konštrukcia trezoru dvojplášťová z oceľových plechov s vnútornou izolačnou výplňou musí byť zabezpečené
Konštrukcia dverí dvojplášťová s vnútornou izolačnou výplňou musí byť zabezpečené
Zámkový systém elektronický kombinačný zámok SOPHIA TimeLock® s núdzovým kľúčom Lowe&Fletcher musí byť zabezpečené
Kotvenie trezoru 2 kotvami do steny alebo do podlahy musí byť zabezpečené
Zaistenie dverí trojstranný rozvorový mechanizmus chránený kalenou doskou musí byť zabezpečené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra môže slúžiť ako dodací list.
Doba splatnosti faktúry minimálne 30 dní odo dňa dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

30.05.2022 11:49 — 08.07.2022 11:49

1,00 celý predmet zákazky

2 250,00

1 748,38

Trezor určený na ukladanie utajovaných skutočností kryptografickej povahy. Musí byť vybavený dvoma zámkami, pričom jeden zo zámkov musí byť elektronický kombinačný.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.05.2022 11:51

26.05.2022 12:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.05.2022 13:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 272
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2022 11:25 - Vstupná ponuka 2 250,00 € Cena s DPH
25.05.2022 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 2 249,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS