• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2022 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 10:54

Detail zákazky Z20225329

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.05.2022 14:59
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 10:54

Základné údaje

Z20225329

OF-254092

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6518631

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33301191

Mária Chilová

Na štepnici 2, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rukávový znak, nášivka

Vojenský rukávový znak, nášivka

  • 39561133-3 - Insígnie
  • 98393000-4 - Krajčírske služby
  • 39561000-2 - Tyl, krajka, stuhy, lemovky a výšivky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rukávový znak
Funkcia
Výroba - strojové vyšívanie rukávových znakov na uniformu podľa predlohy a ďalších požiadaviek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rukávový znak farebný podľa predlohy vyšiť na digitálnom podklade ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rukávový znak prišitý na suchom zipse háčiková strana suchého zipsu
tvar rukávového znaku dodržať podľa predlohy, výška 10 cm, šírka 7 cm
veľkosť písma všetko veľkým písmom - 0,5 mm, podľa predlohy dodržať tvar písma
podklad digitálny, farebný, maskáčový
vyšitie, lemovanie čiernou niťou na digitálnom podklade + čierne lemovanie podľa predlohy
Tvar, typ a veľkosť písma podľa predlohy do 2021
Názov na výšivke podľa predlohy od 2022
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH
Objednávateľ požaduje 2 ks faktúry, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry
Dodávateľ  dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne  a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Tovar dodať len v pracovných dňoch v čase od 07:30 do 14:00 hod.
Na faktúre a dodacom lister musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Názov Upresnenie
presné vzory (predlohy) rukávových znakov budú odoslané dodávateľovi pred plnením zmluvy
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jelenecká ul. 0, 94901 Nitra (Vojenský útvar 4405), Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

06.06.2022 07:00 — 17.06.2022 13:00

600,00 KS

2 020,11

1 683,43

Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu predmetu zákazky (vzorku), nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.05.2022 14:59

31.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 58
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.05.2022 15:42 - Vstupná ponuka 2 020,10 € Cena s DPH
25.05.2022 19:36 - Najvýhodnejšia ponuka 1 900,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS