• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2022 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2022 10:50
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2022 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2022 11:40

Detail zákazky Z20225317

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2022 10:40
  •    Predkladanie ponúk
    10.06.2022 10:50
  •    Ukončenie zákazky
    10.06.2022 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.06.2022 11:40

Základné údaje

Z20225317

OF-252290

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6564021

Objednávateľ

00317004

Mesto Turčianske Teplice

Partizánska 413/1, Turčianske Teplice, 03901, SVK

Dodávateľ

36052981

REDOX, s.r.o.

A.S. Jegorova 2, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

NOVÉ nákladné vozidlo pre zber a prepravu odpadu s lisom

Nákladné vozidlo s nadstavbou pre zber a prepravu odpadov

  • 34134200-7 - Nákladné vozidlá s vyklápaním
  • 34100000-8 - Motorové vozidlá

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákladné vozidlo
Funkcia
NOVÉ nákladné vozidlo pre zber a prepravu odpadov s lisom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nákladné vozidlo na zber a prepravu s lineárnym systémom lisovania do 19t ks 1
Výkon motora kw 240 250
Celková hmotnosť kg 18 000 19 000
Prevodovka manuálna stupne 6
Miesta na sedenie počet 3
Konfigurácia náprav celkovo / hnaná 4/2
Záruka mesiace 24
Objem nadstavby m3 15 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nový stroj, nepoužívaný, nerepasovaný áno
Typ paliva Diesel
Centrálne diaľkové zamykanie Áno
Posilňovač riadenia Áno
Airbag vodiča Áno
ABS+ESC Áno
Elektrické ovládanie predných okien Áno
Elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá Áno
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča Áno
Klimatizácia Áno
Palubný počítač Áno
Autorádio, reproduktory Áno
Rezervné koleso, zdvihák, náradie, kľúč na koleso Áno
Povinná výbava, lekárnička, trojuholník, reflexná vesta, lano Áno
Pracovné svetlá 2 ks
Výstražné majáky oranžovej farby umiestnené na nadstavbe Áno / 2 ks
Pomer stlačenia odpadu minimálne 1:6
Nová nadstavba musí byť pevne namontovaná na rám podvozku Áno
Konštrukcia stien zásobníka s hladkými bokmi bez vonkajšieho prídavného rebrovania Áno
Kamerový systém na sledovanie priestoru za vozidlom s monitorom v kabíne Áno
Bezpečnostné zadné stúpačky na prevoz obsluhy Áno
Vyklápač umiestnený vzadu Áno
Zadné veko nadstavby s univerzálnym vyklápačom deleným zber nádob 110 - 1100 litrov
Montáž vyklápača na nadstavbu podľa normy DIN 30731, pripojený 6 ks skrutkami a hydraulickými rýchlospojkami Z dôvodu meniteľnosti medzi zberovými vozidlami
Vytláčací štít zásobníka s obojstranným bočným vedením Áno
Vodiace dráhy výtlačného štítu v bokoch zásobníka vľavo a vpravo z oteru vzdorného materiálu Áno
Ovládanie na obidvoch stranách vyklápača páčkami každá polovica ovládaná samostatne
Rozpojenie a spojenie obidvoch polovíc vyklápača hydraulickým valcom podľa typu nádob Áno
Farba kabíny a  nadstavby Biela RAL 9016
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Termín dodania predmetu obstarania nepresiahne 90 dní, od uzavretia zmluvy a doučenia presnej špecifikácie v zmysle bodu č. 4 osobitných požiadaviek.
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené, nerepasované  zariadenie.
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne:
a) objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia  Žilinského/Banskobystrického kraja  autorizovaný servis predmetu zmluvy,
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom.
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste sídla obstarávateľa,
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať,
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená
f) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
g) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
h) záručný a pozáručný servis do 24 hodín
4. Dodávateľ zašle do 48 hodín od nadobudnutia platnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
- dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom.
5. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy . Školenie v počte min. 2 osôb  je zahrnuté v cene zákazky.
6. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle  Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať v zmysle zmluvnej lehoty,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
7. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). Po zistení tejto skutočnosti obstarávateľ túto skutočnosť písomne oznámi dodávateľovi. Nedodržanie minimálnych technických parametrov môže byť dôvodom na zrušenie zmluvy.
8. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
11. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa.
12. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za kompletné zariadenie na adresu miesta plnenia v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku a prípadne ďalšie údaje, ktoré bude Objednávateľ požadovať.
13. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky - nedodržanie podmienky opravuje objednávateľa nepriať ponuku a zrušiť zmluvu.
Na predmet zákazky bude predložený forma lízingu s podmienkami : vstupná cena lízingu (akontácia) bude do 15% s DPH, lízingová zmluva na 60 mesiacov s možnosťou mimoriadnych splátok. Obstarávateľ má právo neprijať ponúknutú formu lízingu a požiadať o predloženie alternatívnej / novej ponuky lízingu.
Lízing nebude obsahovať poistnú zmluvu, ktorú zabezpečí obstarávateľ.
Predpokladaná cena vozidla je  hodnota vozidla, bez navýšenia ceny po lízingu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 413/1, Turčianske Teplice, Turčianske Teplice, Žilinský, Slovenská republika

13.06.2022 10:00 — 13.09.2022 12:00

1,00 ks

164 832,00

137 356,66

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Predloženie presnej špecifikácie vozidla.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.05.2022 10:40

10.06.2022 10:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.06.2022 11:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 278
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.06.2022 14:29 - Vstupná ponuka 162 000,00 € Cena s DPH
10.06.2022 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 161 904,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS