00317004
Mesto Turčianske Teplice
Partizánska 413/1, Turčianske Teplice, 03901, SVK
36052981
REDOX, s.r.o.
A.S. Jegorova 2, Lučenec, 98401, SVK
NOVÉ nákladné vozidlo pre zber a prepravu odpadu s lisom
Nákladné vozidlo s nadstavbou pre zber a prepravu odpadov
Tovar
1. Nákladné vozidlo
|
|
---|---|
Funkcia |
NOVÉ nákladné vozidlo pre zber a prepravu odpadov s lisom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nákladné vozidlo na zber a prepravu s lineárnym systémom lisovania do 19t | ks | 1 | ||
Výkon motora | kw | 240 | 250 | |
Celková hmotnosť | kg | 18 000 | 19 000 | |
Prevodovka manuálna | stupne | 6 | ||
Miesta na sedenie | počet | 3 | ||
Konfigurácia náprav | celkovo / hnaná | 4/2 | ||
Záruka | mesiace | 24 | ||
Objem nadstavby | m3 | 15 | 16 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nový stroj, nepoužívaný, nerepasovaný | áno |
Typ paliva | Diesel |
Centrálne diaľkové zamykanie | Áno |
Posilňovač riadenia | Áno |
Airbag vodiča | Áno |
ABS+ESC | Áno |
Elektrické ovládanie predných okien | Áno |
Elektricky ovládané a vyhrievané vonkajšie spätné zrkadlá | Áno |
Výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča | Áno |
Klimatizácia | Áno |
Palubný počítač | Áno |
Autorádio, reproduktory | Áno |
Rezervné koleso, zdvihák, náradie, kľúč na koleso | Áno |
Povinná výbava, lekárnička, trojuholník, reflexná vesta, lano | Áno |
Pracovné svetlá | 2 ks |
Výstražné majáky oranžovej farby umiestnené na nadstavbe | Áno / 2 ks |
Pomer stlačenia odpadu | minimálne 1:6 |
Nová nadstavba musí byť pevne namontovaná na rám podvozku | Áno |
Konštrukcia stien zásobníka s hladkými bokmi bez vonkajšieho prídavného rebrovania | Áno |
Kamerový systém na sledovanie priestoru za vozidlom s monitorom v kabíne | Áno |
Bezpečnostné zadné stúpačky na prevoz obsluhy | Áno |
Vyklápač umiestnený vzadu | Áno |
Zadné veko nadstavby s univerzálnym vyklápačom deleným | zber nádob 110 - 1100 litrov |
Montáž vyklápača na nadstavbu podľa normy DIN 30731, pripojený 6 ks skrutkami a hydraulickými rýchlospojkami | Z dôvodu meniteľnosti medzi zberovými vozidlami |
Vytláčací štít zásobníka s obojstranným bočným vedením | Áno |
Vodiace dráhy výtlačného štítu v bokoch zásobníka vľavo a vpravo z oteru vzdorného materiálu | Áno |
Ovládanie na obidvoch stranách vyklápača páčkami | každá polovica ovládaná samostatne |
Rozpojenie a spojenie obidvoch polovíc vyklápača hydraulickým valcom podľa typu nádob | Áno |
Farba kabíny a nadstavby | Biela RAL 9016 |
Názov |
Termín dodania predmetu obstarania nepresiahne 90 dní, od uzavretia zmluvy a doučenia presnej špecifikácie v zmysle bodu č. 4 osobitných požiadaviek. |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené, nerepasované zariadenie. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručné a servisné podmienky nasledovne: |
a) objednávateľ požaduje aby dodávateľ zabezpečil servisné stredisko v rámci územia Žilinského/Banskobystrického kraja autorizovaný servis predmetu zmluvy, |
b) dodávateľ poskytuje objednávateľovi na predmet zmluvy záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov; v prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. |
c) záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného predmetu zmluvy objednávateľom v mieste sídla obstarávateľa, |
d) ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať, |
e) dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená |
f) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
g) dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
h) záručný a pozáručný servis do 24 hodín |
4. Dodávateľ zašle do 48 hodín od nadobudnutia platnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
- dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom. |
5. Dodávateľ poskytne objednávateľovi zaškolenie obsluhy . Školenie v počte min. 2 osôb je zahrnuté v cene zákazky. |
6. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať v zmysle zmluvnej lehoty, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
7. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). Po zistení tejto skutočnosti obstarávateľ túto skutočnosť písomne oznámi dodávateľovi. Nedodržanie minimálnych technických parametrov môže byť dôvodom na zrušenie zmluvy. |
8. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
11. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa. |
12. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru za kompletné zariadenie na adresu miesta plnenia v zmysle Osobitných požiadaviek na plnenie, alebo podľa dodatočného upresnenia. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku a prípadne ďalšie údaje, ktoré bude Objednávateľ požadovať. |
13. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, kupujúci je povinný bezodkladne ju vrátiť predávajúcemu na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky - nedodržanie podmienky opravuje objednávateľa nepriať ponuku a zrušiť zmluvu. |
Na predmet zákazky bude predložený forma lízingu s podmienkami : vstupná cena lízingu (akontácia) bude do 15% s DPH, lízingová zmluva na 60 mesiacov s možnosťou mimoriadnych splátok. Obstarávateľ má právo neprijať ponúknutú formu lízingu a požiadať o predloženie alternatívnej / novej ponuky lízingu. |
Lízing nebude obsahovať poistnú zmluvu, ktorú zabezpečí obstarávateľ. |
Predpokladaná cena vozidla je hodnota vozidla, bez navýšenia ceny po lízingu. |
Partizánska 413/1, Turčianske Teplice, Turčianske Teplice, Žilinský, Slovenská republika
13.06.2022 10:00 — 13.09.2022 12:00
1,00 ks
164 832,00
137 356,66
Predloženie presnej špecifikácie vozidla.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.05.2022 10:40
10.06.2022 10:50
10.06.2022 11:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.06.2022 14:29 - Vstupná ponuka | 162 000,00 | € | Cena s DPH |
10.06.2022 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 161 904,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: