• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2022 10:20

Detail zákazky Z20225291

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.05.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2022 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2022 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2022 10:20

Základné údaje

Z20225291

OF-254022

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6524062

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

44020091

MB SERVIS, s.r.o.

Kostolecká 1242/19A, Moravany and Váhom, 92221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis nákladných vozidiel Mercedes

Časová ročná prehliadka vozidiel Mercedes Arocs, Actros a Unimog, brzdy, geometria, servisné práce

  • 50111000-6 - Správa, opravy a údržba vozového parku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vstupná a výstupná diagnostika (test HHT)
Funkcia
Servis nákladných vozidiel Mercedes Actros, Arocs a Unimog
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vstupná a výstupná diagnostika (test HHT) 0,4 Nh 45
 2. Údržba vozidla
Funkcia
Servis nákladných vozidiel Mercedes Actros, Arocs a Unimog - veľká údržba vozidla, časová údržba, servisná prehliadka, podľa palubného počítača v zmysle požiadaviek stanovených výrobcom vozidla
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Údržba vozidla ks 38
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Údržba vozidla zahŕňa servisnú prácu a náhradné diely (t.j. náplne, filtre, náplň do adblue, podružný materiál).
 3. Servisné práce
Funkcia
Servis nákladných vozidiel Mercedes Actros, Arocs a Unimog
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Servisné práce Nh 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Servisné práce ( mechanické, lakyrnícke, klampiarske, elektrikárske, brzdového systému, vzduchového systému, hydraulického systému )
 4. Brzdová stolica
Funkcia
Servis nákladných vozidiel Mercedes Actros, Arocs a Unimog
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brzdová stolica /vykonanie testu/ ks 14
 5. Geometria vozidla
Funkcia
Servis nákladných vozidiel Mercedes Actros, Arocs a Unimog
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Geometria vozidla /kontrola a nastavenie/ ks 14
 6. Náhradné diely
Funkcia
Dodávka náhradných dielov vo fixnej max. cene
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodávka náhradných dielov vo fixnej max. cene eur bez DPH 20000,00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Verejný obstarávateľ požaduje preložiť aktuálny cenník náhradných dielov.
Verejný obstarávateľ požaduje 5 % zľavu z ceny originálnych náhradných dielov schválených výrobcom servisovaného automobilu.
V prípade nevyužitia finančných prostriedkov na položku č.2 (časová údržba) si objednávateľ vyhradzuje právo použiť tieto prostriedky na položky č. 1., 3., 4., 5. podľa vzniknutej potreby., a to do výšky uzatvorenej zmluvnej sumy.
Všetky úkony musia byť vykonávané v súlade s pokynmi výrobcu pre dané vozidlo a musia byť použité originálne náhradné diely.
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas doby trvania predmetnej zmluvy znižovať, resp. zvyšovať počet vozidiel v závislosti od aktuálneho stavu počtu vozidiel (nákup nových vozidiel, jazdených vozidiel a pod.).
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať servis vozidiel podľa podmienok tejto zmluvy vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, podľa platných smerníc výrobcov motorových vozidiel a bude na to používať predpísané zariadenie, vybavenie a špeciálne náradie. Ďalej sa zaväzuje vykonávať servis riadne, včas, bez vád, s potrebnou odbornou starostlivosťou a tomu zodpovedajúcou kvalitou.
Jednotkové ceny za realizáciu servisných služieb sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a na základe verejného obstarávania a sú špecifikované v prílohe tejto zmluvy. Ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa na poskytovanie plnenia tejto zmluvy.
Cena za vykonanie servisu sa určí ako násobok ceny pracovnej hodiny (normohodina) a času skutočne vykonaných prác. K takto určenej cene sa pripočíta cena náhradných dielov a materiálu, spotrebovaného na vykonanie servisu.
Servisnú prehliadku započať najneskôr do 5 dní od jej objednania.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vlastnil originálnu diagnostickú jednotku podvozkov Mercedes - Benz schválenú výrobcom podvozkov Mercedes - Benz.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ doložil doklad, že v technickom vybavení dielne vlastní - zdvíhacie zariadenie pre nákladné vozidlá, regloskop, nákladnú 3D geometriu, detektor vôle náprav, brzdovú stolicu, odsávačku olejov, diagnostické a plniace zariadenie autoklimatizácií.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ zdokladoval zmluvné vlastníctvo (zmluva o prenájme, kúpna zmluva, lízingová zmluva) požadovaného technického vybavenia dielne do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby miesto výkonu servisných prehliadok - dielňa s požadovaným technickým vybavením bola vo vzdialenosti do 45 km od strediska objednávateľa v meste Trenčín.
Ak dodávateľ nedodá služby a tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy a technických vlastností predmetu obstarávania, za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 25% zo zmluvnej ceny predmetu obstarávania.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Dodanie servisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Objednávateľ požaduje vystaviť faktúry za servisné prehliadky vykonané v predchádzajúcom mesiaci.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaných servisných prác na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, jednotkovej ceny s DPH, celkovej ceny bez DPH, sadzbu DPH a celkovej ceny s DPH.
Splatnosť faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Preddavky objednávateľ neposkytuje.
Súčasťou faktúry musí byť zástupcom objednávateľa odsúhlasený a podpísaný súpis vykonaných servisných prác.
Dodávateľ doloží objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať predmet zákazky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ doloží objednávateľovi certifikát ISO9001 v oblasti servisu komunálnej techniky do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží doklady o zabezpečení výjazdovej diagnostiky (technický preukaz, foto,..) v prípade poruchy na nákladných vozidlách do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy sa riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

85 498,00

85 498,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.05.2022 08:18

01.06.2022 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.06.2022 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 392
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.05.2022 14:52 - Vstupná ponuka 85 498,00 € Cena bez DPH
27.05.2022 14:42 - Najvýhodnejšia ponuka 85 497,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS