• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2022 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 10:50

Detail zákazky Z20225287

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2022 09:34
  •    Predkladanie ponúk
    31.05.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.05.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.05.2022 10:50

Základné údaje

Z20225287

OF-254867

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6518641

Objednávateľ

00215589

Stredná priemyselná škola dopravná

Sokolská 911/94, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov alebo ekvivalent

stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov alebo ekvivalent
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky jednotková cena 0,67
Počet stravných poukážok ks 170
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky jednotková cena 4,50
Počet stravných poukážok ks 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravného lístka alebo inak zistiteľné
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravného lístka alebo inak zistiteľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
01. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke.
02. Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od doručenia objednávky.
03. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok alebo do ukončenia platnosti zmluvy
04. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať telefonicky, e-mailom, poštou alebo prostredníctvom internetu.
05. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
06. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa.
07. Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
08. Celková cena predmetu zmluvy v € bez DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy bez DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
09. Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH.
10. Cena spolu stravných poukážok bez provízie v € je celková nominálna hodnota všetkých stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
11. Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
12. Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných poukážok v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných poukážok a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
13. Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
14. Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi.
15. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok.
16. Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok.
17. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku.
18. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
19. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH.
20. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
21. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
22. Vrátane dopravy na miesto plnenia
Zmluva so uzatvára na obdobie od 1.6.2022 do 31.5.2023
Názov Upresnenie
1. Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
2. Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku alebo inak zistiteľné
3. Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
4. Interval objednávania stravných poukážok podľa prevádzkových potrieb objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sokolská 911/94, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

03.06.2022 08:40 — 31.05.2023 08:40

4 170,00 ks

18 200,00

18 113,90

predložený návrh bude obsahovať hodnotu stravných lístkov a ostatných nákladov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2022 09:34

31.05.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.05.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.05.2022 10:38 - Vstupná ponuka 18 199,99 € Cena s DPH
26.05.2022 13:23 - Najvýhodnejšia ponuka 18 199,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS