• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2022 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2022 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2022 09:25

Detail zákazky Z20225286

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2022 14:32
  •    Predkladanie ponúk
    01.06.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.06.2022 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.06.2022 09:25

Základné údaje

Z20225286

OF-254835

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6524046

Objednávateľ

50424891

Stredná odborná škola Jána Antonína Baťu, Námestie SNP 5, Partizánske

Námestie SNP 5, Partizánske, 95801, SVK

Dodávateľ

47900440

M A N U S Prostějov, spol. s r.o.

Za drahou 4332/4, Prostějov, 79687, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šikmá schodisková plošina

šikmá plošina, plošina, pre imobilných, plošina na schody

  • 34950000-1 - Nosné zariadenia
  • 34951000-8 - Prístupové plošiny
  • 34514700-0 - Mobilné plošiny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šikmá schodisková plošina
Funkcia
Šikmá schodisková plošina - interiérová, určená pre imobilných, servis a odborné prehliadky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šikmá schodisková plošina ks 1
Nosnosť plošiny kg 220 300
Menovitá rýchlosť plošiny m/min. 4 5
Dĺžka dráhy (cca) m 20 25
Podlahový rozmer plošiny mm 800 x 750 1050 x 900
Strana inštalácie P/L ľavá
Miesto inštalácie E/I interiér
Príkon kW 0,35 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pohon hlavný - elektrický 230V vrátane záložného zdroja (akumulátor)
Kotvenie na stĺpiky schodiska
Sklápanie plošiny áno, mimo prevádzku plošiny a umiestnenie v parkovacej stanici, sklopená plošina nesmie presiahnuť šírku  cca 500 mm od steny resp hrany schodiska
Počet parkovacích staníc 4 stanice (prízemie - nástup/výstup, 1 NP schodisko - nástup/výstup, 2 NP schodisko - nástup/výstup, 2 NP priestor poschodia - parkovacia stanica)
Zákruta 180° 4
Zákruta 90° 1 (parkovacia zákruta v hornej stanici)
Sklápanie podlahy áno, plne automatické
Ovládanie plošiny plne automatické, cez diaľkové ovládanie - ovládače (na baterky) sú umiestnené v každej stanici
Ručné ovládanie plošiny ako ďalší - núdzový zdroj ovládania
Indikátor preťaženia plošiny áno
Bezpečnostný prvok 1 citlivé dno a hrany plošiny, ktoré sa automaticky zastavia pri strete s prekážkou, ktorá je v jazdnej dráhe plošiny
Bočné nájazdy bočné nájazdy sú plne automatické a mechanicky blokované počas prevádzky (t.j. presunu plošiny medzi stanicami) a tak zabezpečia vozík proti pohybu
Zakrytovanie plošiny áno, zakrývacia plachta (umiestnená v spodnej parkovacej stanici)
Sedačka na plošine áno, sklopná sedačka na plošine s pevným madlom na pridŕžanie prepravovanej osoby
Bezpečnostné tlačidlo "STOP" áno
Poplašný zvonček na plošine áno, odoslanie núdzového signálu na vrátnicu budovy, v ktorej je plošina nainštalovaná
Zvukový výstražný hlásič áno, signalizuje jazdu plošiny
Bezpečnostný svetelný maják áno, signalizuje jazdu plošiny
Špeciálna výbava áno, kľúčik alebo zámok proti neoprávnenému rozloženiu plošiny
Materiál plošiny a koľajníc použitý materiál musí byť odolný voči pravidelnému používaniu bežne dostupných dezinfekčných čistiacich prostriedkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Prívodné napätie z rozvádzača a zapojenia plošiny do el. prevádzky zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady.
Plošina spĺňa všetky bezpečnostné normy a predpisy vyžadované legislatívou EÚ a SR. Konštrukcia plošiny je overená medzinárodnými certifikátmi.
Objednávateľ požaduje záručnú lehotu na predmet zákazky minimálne 24 mesiacov.
Počas trvania záruky sú všetky pravidelné, odborné alebo zákonom nariadené servisné a revízne prehliadky bezplatné.
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením presného názvu výrobku (ktorý bude dodaný) aj s uvedením jednotkových cien s DPH zaokrúhlených maximálne na 2 desatinné miesta podľa jednotlivých položiek tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť vysúťažený tovar, pokiaľ nezodpovedá požadovanej kvalite a žiadať jeho nahradenie produktom zodpovedajúcim parametrom pri zachovaní vysúťaženej ceny. Prípadnú zámenu tovaru je nutné písomne konzultovať s objednávateľom.
Zmluvná cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu, vyloženie a montáž predmetu plnenia do priestorov objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený na faktúre.
Nedodržanie technických vlastností predmetu zmluvy alebo osobitých požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza údaj alebo odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite len po konzultácii s objednávateľom.
Dodávateľ po dodaní predmetu plnenia vystaví faktúru, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona o účtovníctve. Splatnosť faktúry bude minimálne 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. Na faktúre bude uvedené číslo zmluvy z EKS.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle par. 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle par. 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu zriaďovateľa objednávateľa.
Záručné opravy: Zabezpečenie prevádzkyschopného výťahu - plošiny, odstránenie bežných prevádzkových porúch, ktoré boli spôsobené v dôsledku riadneho používania zariadenia v súlade s pokynmi výrobcu a návodmi na obsluhu, ktoré môžu byť odstránené nastavením, opravou, prípadne výmenou súčastí zariadenia, v rámci záruky bezplatne, s nástupom najneskôr do 4 (štyroch) pracovných dní od nahlásenia na dispečing dodávateľa, v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:30 hodiny.
Technická asistencia a spolupráca: dodávateľ bude bezodkladne informovať (písomne, e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa o všetkých podstatných zmenách v legislatíve a normách priamo súvisiacich s predmetom zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať : -odborné prehliadky podľa vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z. a platných noriem v termínoch stanovených touto vyhláškou a normami, záznam o vykonaní odbornej prehliadky dodávateľ vykoná do Knihy kontrol príslušného zariadenia,
Odovzdávanie a preberanie prác medzi stranami po vykonanej odbornej prehliadke sa bude uskutočňovať písomnou formou - montážny list.
Dodávateľ zabezpečí nástup na začatie odstraňovania porúch najneskôr do 2 pracovných dní od nahlásenia udalosti  dodávateľovi.
Činnosti zahrnuté v cene odbornej prehliadky -preventívna údržba zariadení: - mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu, doplnenie prevádzkových kvapalín, -  čistenie nečistôt spôsobených zariadením, -  kontrola, nastavenie prevádzkových parametrov zariadenia, -dodávka pomocného materiálu, oleje, mazadlá a čistiace prostriedky, -likvidácia vzniknutých odpadov v zmysle platnej legislatívy, -    dopravné náklady.
Objednávateľ odporúča všetkým záujemcom o zákazku pred predložením cenovej ponuky osobnú návštevu miesta realizácie zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 5, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2022 08:00 — 31.08.2022 15:00

1,00 Zákazka

29 264,40

24 387,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uviesť konkrétny typ a značku tovaru, ktorý bude dodávaný podľa požiadavky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2022 14:32

01.06.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.06.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.05.2022 15:01 - Vstupná ponuka 29 256,00 € Cena s DPH
31.05.2022 10:24 - Najvýhodnejšia ponuka 29 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS