• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2022 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2022 08:30
  •    Zrušenie zákazky
    02.06.2022 08:33

Detail zákazky Z20225283

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.05.2022 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    02.06.2022 08:30
  •    Zrušenie zákazky
    02.06.2022 08:33

Základné údaje

Z20225283

OF-254750

zrušená

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stavebný materiál

betón, kari sieť, geotextília, piesok, lepidlo, štrk

  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stavebný materiál pre rekonštrukciu pieskoviska
Funkcia
stavebné práce - rekonštrukcia pieskoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Baumit Beton B20 25kg bal. 100
Kari sieť KA 16 4/4 100x100 2x3m ks 12
Netkaná textília AGROSTOP 50g 1,6 m čierna bm 30
Konštrukčná doska 300 x 9,5 x 1,9 cm ks 110
Den Braven Lepidlo Flexibilne Super Flex C2TES1 25kg ks 10
Piesok na detské pieskoviská 20 l ks 5
Dopadová doska - zelená - 50x50x3cm ks 50
Kremeňový štrk 16 mm - 25 mm, 15 kg / vrece svetlý bal. 20
dekorativný tehlový obklad m2 16
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie - t.j. predloží, resp. potvrdí špecifikáciu zadanú objednávateľom.
Dodávateľ zabezpečí dopravu vrátane vykládky tovaru na miesto určenia nákladným vozidlom. Miesto určenia bude spresnené po uzavretí zmluvy s úspešným dodávateľom.
Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu osobou poverenou na prevzatie.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje objednávateľ najmä nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom; nesplnenie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom; nedodanie predmetu plnenia z dôvodu na strane dodávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

06.06.2022 08:00 — 30.06.2022 12:00

304,00 ks

2 415,00

2 012,50

Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie - t.j. predloží, resp. potvrdí špecifikáciu zadanú objednávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.05.2022 08:41

02.06.2022 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.06.2022 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 282
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS