• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2022 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2022 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2022 09:10

Detail zákazky Z20225258

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.05.2022 12:30
  •    Predkladanie ponúk
    06.06.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.06.2022 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.06.2022 09:10

Základné údaje

Z20225258

OF-254792

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6543358

Objednávateľ

44102771

TT-IT, s.r.o.

Trhová 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36597767

eSOLUTIONS s.r.o.

Viedenská 7, Košice, 040 13, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rámcová dohoda o dodávke licencií Office 365 Business

Office 365, Microsoft, licencia

  • 48310000-4 - Softvérový balík na vytváranie dokumentov
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác
  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zadávateľ požaduje zabezpečenie prístupu (licencií) k online kolaboračnej platforme Microsoft Office 365, po dobu 12 mesiacov, v rámcovom rozsahu jednotlivých typov licencií uvedených nižšie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Office 365 Business Basic ks 50
Office 365 Busines Standard ks 300
Office 365 Busines Premium ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 1 pracovného dňa.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne.
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, ktorý bude obsahovať aj vyčíslenie jednotkovej ceny, t.j. licencie na 1 užívateľa/mesačne do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na 1 rok,počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií.
Objednávateľ požaduje faktúrovať licencie na mesačnom základe podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií.
Požiadavky na zmeny počtov licencií bude Objednávateľ oznamovať Dodávateľovi elektronicky a to na adresu oprávnenej osoby.
Obstarávateľ akceptuje aj elektronické dodanie licencií.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

400,00 rámec

43 720,00

43 720,00

Predloženie jednotkovej ceny

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

30.05.2022 12:30

06.06.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.06.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 426
 82
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.06.2022 09:08 - Vstupná ponuka 43 701,00 € Cena bez DPH
03.06.2022 09:08 - Najvýhodnejšia ponuka 43 701,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS