• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2022 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 13:05
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2022 08:35

Detail zákazky Z20225237

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.05.2022 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.05.2022 13:05
  •    Ukončenie zákazky
    25.05.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.05.2022 08:35

Základné údaje

Z20225237

OF-254578

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6493916

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

50194135

URBANSTAU s.r.o.

Slanské Nové Mesto 210, Kalša, 04418, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sťahovanie a manipulačné práce

trezor, sťahovanie ťažkých bremien,

  • 63000000-9 - Podporné a pomocné dopravné služby, služby cestovných kancelárií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sťahovanie trezorov
Funkcia
Vyťahovanie 12 ks trezorov pred hlavnú budovu.
Váha trezorov je v rozmedzí od 350 do 600 kg. Trezory nie sú ukotvené.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trezorová skriňa  (váha odhadom  350-400 kg, vzdialenosť v rovine 50 m, počet schodov 32, rozmery: V x Š x H - 1700 x 1100 x 600 mm ) ks 3
Trezorová skriňa (váha odhadom  350-400 kg, vzdialenosť v rovine 40 m, počet schodov 58, rozmery: V x Š x H - 1700 x 1100 x 600 mm ) ks 1
Trezorová skriňa (váha odhadom 600 kg, vzdialenosť v rovine 40 m, počet schodov 58, rozmery: V x Š x H - 1800 x 1200 x 600 mm  ) ks 1
Trezorová skriňa (váha odhadom 350-400 kg, vzdialenosť v rovine 30 m, počet schodov 58, rozmery: V x Š x H - 1700 x 1100 x 600 mm  ) ks 1
Trezorová skriňa (váha odhadom 350-400 kg, vzdialenosť v rovine 40 m, počet schodov 58, rozmery: V x Š x H - 1800 x 1100 x 600 mm) ks 1
Trezorová skriňa (váha odhadom 600 kg, vzdialenosť v rovine 50 m, počet schodov 58, rozmery: V x Š x H - 1800 x 1200 x 600 mm ) ks 4
Trezorová skriňa (váha odhadom 600 kg, vzdialenosť v rovine 30 m, počet schodov 58, rozmery: V x Š x H - 1800 x 1200 x 600 mm) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Poskytovateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa poskytne službu.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 13,00 hod.
Služba musí byť poskytnutá v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi bez poškodenia trezorov  podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác poskytovateľa uvedená v tejto zmluve.
Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej poskytnutím poskytovateľovi vzniknú – odsun trezorov po rovine a po schodoch.
Miesto poskytnutia služby: sťahovanie trezorov v Nemšovej.
Poskytovateľ predloží objednávateľovi jednu samostatnú faktúru za poskytnutú službu po poskytnutí služby v celom rozsahu na základe podpísaného zápisu o odovzdaní a prevzatí služby.
Pred vystavením faktúry je nutné kontaktovať objednávateľa kvôli oznámeniu fakturačných údajov.
Poskytovateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry poskytovateľa za riadne poskytnutú službu je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Poskytovateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi min. 3 pracovné dni pred začatím zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na poskytovaní služby, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Poskytovateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba poskytovaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. A za škody vzniknuté pri manipulácií ako aj iných úkonoch súvisiacim s predmetom kúpnej zmluvy, prípadne škodách vzniknutých na  hnuteľnom - nehnuteľnom majetku.
Poskytovateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedené  v kúpnej zmluve  sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej Armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

26.05.2022 08:00 — 24.06.2022 13:00

1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)

2 894,00

2 411,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.05.2022 13:01

24.05.2022 13:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.05.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 54
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.05.2022 10:32 - Vstupná ponuka 2 893,99 € Cena s DPH
23.05.2022 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka 2 893,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS